ja ben je puber ofzo godsklerequote:Op maandag 9 juni 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb met elk weer zin om te neuken, is dat raar?
Denken dat alleen pubers willen neuken.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ja ben je puber ofzo godsklere
En het dan nog hier vragen ookquote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ja ben je puber ofzo godsklere
neuken is een hobby van het plebsquote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat alleen pubers willen neuken.
Ja, krijg hem al 5 jaar niet meer omhoog, trots op.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat alleen pubers willen neuken.
Geef even serieus antwoord dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En het dan nog hier vragen ook" Zal ik zo van een brug afspringen, wat doe ik? "
Zal ik 25 minuten in de auto gaan zitten en 18km gaan rijden met dit weer vermoeidheid en aids om mij heen?quote:
dit inderdaad, laat zien hoe onderontwikkeld je bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
neuken is een hobby van het plebs
Wat zei ik nou, geen fictieve vragen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal ik 25 minuten in de auto gaan zitten en 18km gaan rijden met dit weer vermoeidheid en aids om mij heen?
Jon Snow gaat dood deze aflevering, mummy heeft happy ending.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke... Game Of Thrones of The Mummy kijken vanavond?
gewoon alle opties openhouden jatog ;Dquote:
Ik begrijp die hele houding nooit zo best maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon alle opties openhouden jatog ;D
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele houding nooit zo best maar dat zal wel aan mij liggen.
Ja ik zou ook niet telkens op de zelfde actrice rukken maar dit gaat over iets anders geloof ik.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele houding nooit zo best maar dat zal wel aan mij liggen.
serial monogamists gespotquote:
Omdat je al 8 jaar dezelfde heb. Ik had dat eerst ook wel, nu iets losser.quote:
Ben je zo wanhopig?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
serial monogamists gespot![]()
echte mannen hosselen en neuken overal
'Meisje ontmoet, dit is een blijvertje zo leuk appeltaart bakken en shit en biertjes klappen in de duinen'quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat je al 8 jaar dezelfde heb. Ik had dat eerst ook wel, nu iets losser.
Ja, misschien. Bevalt me ook wel prima eigenlijk, moet er niet aan denken om iedere week sletjes te moeten hosselen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat je al 8 jaar dezelfde heb. Ik had dat eerst ook wel, nu iets losser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |