BAN!!!111!!!EINZ11quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik heb wel ff zin in wat vuurwerk.
maarja dat staat ook gewoon op internet[ afbeelding ]
niet alleen tieten maar ook wat eronder zit, en dat mag niet henkiequote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen die nu ban roepen als er tieten gepost worden.
Dat streepje haar vind jij een kut ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
niet alleen tieten maar ook wat eronder zit, en dat mag niet henkie
valt vast onder die regio jaquote:Op maandag 9 juni 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat streepje haar vind jij een kut ja?
Dit.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:41 schreef Johnny-V het volgende:
Als het KNMI een waarschuwing geeft, weet je dat er niets aan de hand is.
Ja hallo?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik heb wel ff zin in wat vuurwerk.
Godsamme, alleen tetten
je zag toch geen kutquote:
Ik zag iig meer dan alleen tetten, maar hé, als jij het voor anderen graag wilt verpesetn...quote:
schaamhaar ja, nou phoe nou omg aanstootgevend heurquote:Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zag iig meer dan alleen tetten, maar hé, als jij het voor anderen graag wilt verpesetn...
Ja? En?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
schaamhaar ja, nou phoe nou omg aanstootgevend heur
Als iemand je een vinger geeft, probeer dan niet te reiken naar de hele hand.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan deze 2 woorden: alleen tettenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:00 schreef Hippocratos het volgende:
Volgende keer dus maar eentje die mooi geschoren is
ik heb niks misdaan mevrouwquote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan deze 2 woorden: alleen tetten
Even serieuze vraag± sinds wanneer mag dat weer?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:00 schreef Hippocratos het volgende:
Volgende keer dus maar eentje die mooi geschoren is
KLB / Regels voor Klaagbaakquote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Even serieuze vraag± sinds wanneer mag dat weer?
dan zou het alleen zo zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een tet, niet tettenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan zou het alleen zo zijn
[ afbeelding ]
wees een beetje consequent
quote:
Zeg, luister eens, ongewassen barbaar. Ik snap dat je door het gebrek aan zuurstof tijdens je geboorte een beperkt cognitief vermogen hebt, maar hier volgt de anatomie van een tiet, borst, boob, afijn, je kent het wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kusje.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg, luister eens, ongewassen barbaar. Ik snap dat je door het gebrek aan zuurstof tijdens je geboorte een beperkt cognitief vermogen hebt, maar hier volgt de anatomie van een tiet, borst, boob, afijn, je kent het wel.
Of niet, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Zie jij ergens de schaamstreek staan? Nee? Nou dan, loslopende totale lul. Dus post godverdomme alleen tieten en niks anders.
Met vriendelijke groet,
Het 2014 FOK!collectief "tieten posten mag weer in KLB en ONZ"
[ afbeelding ]
sommigen daarvan hebben ook gewoon tettenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef darkmond het volgende:
Nu allemaal tetten posten? Er lopen hier gewoon meisjes van 11 rond hoor![]()
Noch zullen zij zulke inhoud waarderen. Straks mag jantje niet FOK!-ken van zijn moeder omdat wij het zo nodig vinden tetten te posten!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sommigen daarvan hebben ook gewoon tetten
alleen maar mooi. houdt een beetje het bagger van het forumquote:Op maandag 9 juni 2014 18:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Noch zullen zij zulke inhoud waarderen. Straks mag jantje niet FOK!-ken van zijn moeder omdat wij het zo nodig vinden tetten te posten!
Ben ook niet de oudste hier, alsof ik hier constant loop te baggerenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
alleen maar mooi. houdt een beetje het bagger van het forum
15 en 11 is verschil.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben ook niet de oudste hier, alsof ik hier constant loop te baggeren
...Naja...
Ja, daar geef ik je gelijk in. Grappig dat je m'n leeftijd weet tho.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
15 en 11 is verschil.
15 is derde klas en 11 is fokking groep 7
derde klas toch? had je laatst nog een topic overquote:Op maandag 9 juni 2014 18:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je gelijk in. Grappig dat je m'n leeftijd weet tho.
fokking....WHAHAEINZENS!11!!EINZZ
You're rightquote:Op maandag 9 juni 2014 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
derde klas toch? had je laatst nog een topic over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |