Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Lingue het volgende:
Ik ga maar even een blokje om, om af te koelen, want anders gaat het vanavond alsnog verkeerd.
Hoop dat het inmiddels overal een beetje afgekoeld is voor iedereen!
Hier in alexanderpolder ook...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnen26 graden hier...
Hier juist tegenover gesteld. Dacht altijd al dat hij rond de 20e pas gaat komen en denk dat nog steeds. Zou nu dus een inleiding betekenen. Daarom heb Ik er pas de laatste weken echt vaart achter gezet. Maar gewoon vertrouwen op je gevoelquote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...
Herkenbaar voor iemand?
Niet ga halen niet. Maar ik hou er rekening mee dat het eerder kan gebeuren wat natuurlijk ook kan gebeuren. Daardoor wil ik juist nu alles maar dan ook alles geregeld hebben. Dit botst weleens met vriend die vind dat ik weer een rare bui heb. Terwijl ik dan juist vind dat ie alles op zijn elfendertigst (schrijf je dat zo?) doet. Best wel irritant...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...
Herkenbaar voor iemand?
Volgens mij zegt de termijn waarbij je zelf geboren bent niets over hoe het bij jouw zwangerschap gaat. Althans mijn vk noemde het i.p. een loterij.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.
Chanty, ik ben benieuwd wanneer fernando zich meldt... De 16e is ook een mooie dag
Spees, is deze zwangerschap voor jou echt heel anders dat bij S? Ben daar altijd benieuwd naar of t verschil tussen jongen en meisje zwangerschap nou echt zo groot is...
Overige mama's mogen daar uiteraard ook op antwoorden...
Dat zegt idd niks ik ben zelf met 36 weken geboren en mijn zoon met 40 weken precies, maar dat telt niet want dat was een inleidingquote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.
Dat dacht ik dus ook. Maar inmiddels heb ik geleerd, schoon is schoonquote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef Dyre het volgende:
Of onze frummel eerder komt of niet weet ik niet (de docent van de wangerschapsgym zei dat vrouwen die tot de 36e week blijven werken de 40 weken vaak niet halen, maar dat is volgens mij onzin?), maar het kamertje heel graag af willen hebben dat heb ik nu al.
Vriendje zei ook al: we moeten voor de 36 weken alles lekker klaar hebben staan, dan kan jij in je verlof goed rusten
Even bedenken wanneer ik alles ga wassen, dat vind ik nu met 29 weken nog wat te vroeg, dan moet ik het over een paar weken weer doen of niet?
Overigens is het hier na die enorme onweersbui nu weer zuid-Spanje hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |