Of anders vertrekken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink en Boom zullen wel wat moeten inleveren lijkt me.
Zoals elk jaar in de Dauphiné, altijd een paar Tour-kandidaten die er doorheen zakken of zelfs geen poging doen om te volgen. Van Garderen en Kwiatkowski nu de belangrijkste namen die missen inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Mykonos het volgende:
GC:
1 Chris Froome (GBr) Sky
2 Alberto Contador (Spa) Tinkoff-Saxo 00:12
3 Wilco Kelderman (Ned) Belkin 00:00:21
4 Andrew Talansky (USA) Garmin-Sharp 00:00:33
5 Jurgen Van Den Broeck (Bel) Lotto Belisol 00:00:35
6 Vincenzo Nibali (Ita) Astana 00:00:50
7 Haimar Zubeldia (Spa) Trek Factory Racing 00:01:22
8 Jakob Fuglsang (Den) Astana
9 Adam Yates (GBr) Orica-GreenEdge 00:01:31
10 Tanel Kangert (Est) Astana 00:01:35
Missen toch wel wat verwachte namen hier.
Straks krijg je toorn van Pedroso over je heen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boom ruilen voor Boem.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kwiatkowski blijft sowieso kwetsbaar in echte bergritten.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals elk jaar in de Dauphiné, altijd een paar Tour-kandidaten die er doorheen zakken of zelfs geen poging doen om te volgen. Van Garderen en Kwiatkowski nu de belangrijkste namen die missen inderdaad.
Nouja, de halve familie Boom werkt bij Belkin, dus ik weet niet of hij direct zal vertrekken.quote:
Als Boom Nederlands kampioen wordt dit jaar en de kasseien etappe in de tour wint dan moet hij niet inleveren hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, ze zullen er in salaris wel flink op achteruit gaan. Als ze dat accepteren prima anders gaan ze zelf wel weg waarschijnlijk (vraag is of ze elders meer kunnen krijgen).quote:Op maandag 9 juni 2014 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat ze ergens anders 6 of 7 ton per jaar kunnen binnen hengelen.
Ik heb het ook gemist ouwe reus, en beelden heb ik ook niet. Wel een gifje van Co Stompé, maar dat is niet centraal genoeg denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Ah shit gemist! Als iemand al beelden heeft hoor ik dat graag.
Ach, laat gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist ouwe reus, en beelden heb ik ook niet. Wel een gifje van Co Stompé, maar dat is niet centraal genoeg denk ik.
Weet je wat de favoriete voetbalclub van Co is?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist ouwe reus, en beelden heb ik ook niet. Wel een gifje van Co Stompé, maar dat is niet centraal genoeg denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je favorietjes hebben toch gewonnen jongen! Rest van de dag lekker JUICHEN met je Sky-shirtje aan. En in juli weer, het kan gewoon niet op! Met hun mooie blauw/zwarte auto's en stoere boys zoals deze jongen:quote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef Syntix het volgende:
Volgend jaar TdF met Quintana en Kelderman voor plek 3? Achter Froome en Porte natuurlijk, want dat zijn wel echte bazen![]()
Ow en DeeBee is een kneus.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet je wat de favoriete voetbalclub van Co is?Bedankt Frenk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke planeet is dit?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je favorietjes hebben toch gewonnen jongen! Rest van de dag lekker JUICHEN met je Sky-shirtje aan. En in juli weer, het kan gewoon niet op! Met hun mooie blauw/zwarte auto's en stoere boys zoals deze jongen:
[ afbeelding ]
![]()
Sky (oh Sky), was ik ook maar fan geworden! [ afbeelding ]
Dankje, ik ga even mijn F5 verkrachten.quote:
Hij doet het al..quote:Op maandag 9 juni 2014 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankje, ik ga even mijn F5 verkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |