Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck. We hebben zes teams, die inmiddels al wel vol zitten. Maar er zijn altijd afzeggers, blessures, whatever, dus we hebben ook nog mensen nodig voor de reservelijst. PM MaleDuck dus!
Op maandag 9 juni 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende: Mooi, zwarte plekken van buienradar zo over Den Bosch. Zij die gaan sterven, groeten u!
Mossel en gogo Ik denk dat ik er zelf niet voor gemaakt zou zijn om vrijwel alleen maar rechtdoor te lopen, maar dat ligt aan mij natuurlijk.
Vandaag trouwens wel weer lopen mossel, extreem weer en zo, daar hou jij van.
quote:
Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Yuki het volgende: Zonet eindelijk m'n Garmin uitgelezen, dus nu ook eindelijk - speciaal voor Zwabber - de stats van m'n langste training ooit
Je wordt bedankt, ik heb er serieus geen oog door dicht gedaan. Alhoewel dat op zich wel goed uitkwam vanwege nachtdienst.
Op maandag 9 juni 2014 13:38 schreef Zwabberhark het volgende: Mossel en gogo Ik denk dat ik er zelf niet voor gemaakt zou zijn om vrijwel alleen maar rechtdoor te lopen, maar dat ligt aan mij natuurlijk.
Vandaag trouwens wel weer lopen mossel, extreem weer en zo, daar hou jij van.
[..]
Je wordt bedankt, ik heb er serieus geen oog door dicht gedaan. Alhoewel dat op zich wel goed uitkwam vanwege nachtdienst.
Het leuke van de kering is dat je dus niet alleen maar rechtdoor hoeft te lopen. Kijk maar op het kaartje. En nee. Ik ga niet lopen vandaag. Ga morgen wel. Of overmorgen. Zondag HM, dus mag het lekker rustig doen van de week.
Het leuke van de kering is dat je dus niet alleen maar rechtdoor hoeft te lopen. Kijk maar op het kaartje. En nee. Ik ga niet lopen vandaag. Ga morgen wel. Of overmorgen. Zondag HM, dus mag het lekker rustig doen van de week.
Ik had het kaartje bekeken, maar merk je echt wat van het slingerparcours?
Zondag lijkt qua temperatuur een heerlijke dag te worden voor een HM!
Volgens Omroep Brabant-weerman Richie van den Bosch zijn deze buien slechts een voorbode. Hij waarschuwt voor nog extremer weer vanaf vijf uur maandagmiddag. De Brabantse weerman noemt de atmosfeer 'beweeglijk' waardoor buien snel en spontaan kunnen ontstaan en weer wegtrekken. Hierdoor kan het weer volgens hem per plaats ook enorm verschillen.
we zullen zien...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.