volgens mij heb ik nu alle Civ 5 DLC'S weet niet zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef STING het volgende:
Nice, op Civ 1 & 2 na de hele Civ franchise 75% off!
http://store.steampowered.com/sale/civilizationfranchise
Verloopt over ca. 20 uur.
Zelf Civ IV Complete opgepikt voor 6,24![]()
Toch de beste Civ game tot dusver van dit millenium
Nice!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef STING het volgende:
Nice, op Civ 1 & 2 na de hele Civ franchise 75% off!
http://store.steampowered.com/sale/civilizationfranchise
Verloopt over ca. 20 uur.
Zelf Civ IV Complete opgepikt voor 6,24![]()
Toch de beste Civ game tot dusver van dit millenium
trade and expand, veel exploren en city states leechen kan ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef yamiown het volgende:
Civ echt een topgame, maar ben er wel een beetje op uit gekeken.
Als je een kut ligging hebt t.o.v. andere civs heb je vaak meteen een kutgame.
Ik maak dan vaak nieuwe steden maar dat gaat ten koste van mijn leger wat vaak ervoor zorgt dat ik snel weer overgenomen wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
trade and expand, veel exploren en city states leechen kan ook nog.
barbarians in de beurt? een quest die nog open staat?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
Stomme vraag misschien: ik speel nu met Alexander en ben nu vriendjes met een city state (40). Er staat echter dat influence -1 per beurt is. je zou toch -0.5 verwachten met de ability van de greeks?
Oh, maak dat uit?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
barbarians in de beurt? een quest die nog open staat?
Speel je op Quick? Volgens mij heb je dan -2 per beurt, en met de Grieken dan -1. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
Stomme vraag misschien: ik speel nu met Alexander en ben nu vriendjes met een city state (40). Er staat echter dat influence -1 per beurt is. je zou toch -0.5 verwachten met de ability van de greeks?
Is het niet standaard -1,7?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
BNW vond ik qua gameplay een veel mooiere uitbreiding G&K is leuk maar bij keuze zou ik zeker voor BNW gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:54 schreef Koenie1911 het volgende:
KHAAAAAAAAN!
Echt een geweldig spel. Net een lekkere Sciene victory met (uiteraard) Babylon.
Net bezig met de Mongolen, lekker oorlogje voeren.'
Trouwens, welke DLC is beter: BNW of G&K? G&K is leuk omdat er Willempie bij zit, voor ons Hollanders dan weer leuk, maar BNW voegt wel meer gameplay toe. Allebei gaat niet lukken qua financiën...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |