Doe ik wel andere dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie. Cool dus goede dag gehad.
Hoe was het circuit om te rijden??
[..]
Laat mij die koekjes nou maar bakken
Vetquote:Op maandag 9 juni 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie. Cool dus goede dag gehad.
Hoe was het circuit om te rijden??
mariokart is tofquote:
Goeden tipquote:Op maandag 9 juni 2014 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mariokart is tof![]()
@vinnie ben benieuwd! Zet je em op facebook?
Overigens zou ik dan eers uppen naar youtube
Kwaliteit van rechtstreeks filmpjes uppen naar Facebook is om te janken
dan zet je hem toch omquote:Op maandag 9 juni 2014 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Windows movie maker kan geen mp4's openen
tjaquote:Op maandag 9 juni 2014 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik wil 'm zo laten anders wordt ie nog veel groter
Hoe zwaar ben je danquote:Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
De dag is aangebroken waarop ik mijn eigen broek niet meer fatsoenlijk dicht krijg
Jurkje dan maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
De dag is aangebroken waarop ik mijn eigen broek niet meer fatsoenlijk dicht krijg
Geen idee, ik heb geen weegschaal. Maar ik ben al 5 kilo aangekomen denk ik. Eens mijn buikomvang meten straksquote:
ik heb positie rokje aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tijd voor positiekleding.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb positie rokje aan
Knelt minder, zit fijner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Ja ik heb nu voort eerst zo'n rokje aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tijd voor positiekleding.Dat zit veel lekkerder!
Ik heb nog n doos staan in maat 36, hebben?
inderdaad, echt een wereld van verschil. Ik had altijd last van die rand van een rokje en dan ook nog de rand van een panty. Ik had nooit verwacht dat dit zo prettig zou zitten.quote:
Dm me anders je e-mailadres, dan stuur ik je foto's van wat ik heb aan shirts en buikbanden (ik bleef mijn eigen blousjes en vesten dragen, maar dan met buikband).quote:Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik heb nu voort eerst zo'n rokje aan.
Jaik zoek alleen nog shirts en vesten. Heb best veel broeken en rokjes al.
ah, goed idee, want ik zit ook net nog even in de winter bedacht ik gister.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dm me anders je e-mailadres, dan stuur ik je foto's van wat ik heb aan shirts en buikbanden (ik bleef mijn eigen blousjes en vesten dragen, maar dan met buikband).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |