quote:Op maandag 9 juni 2014 19:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, ik reaguur zuur omdat je niet normaal met andere mensen kan omgaan.Jij weet van elke mug wel een olifant te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke aansteller.
Grom.
bind een kettlebell aan je ballen, dan zwaaien en je vriendje laten filmen, dan ben je voor altijd de held in de GYM.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jij weet van elke mug wel een olifant te maken.Dikke aansteller.
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:56:49LED-borden Pinkpop: ‘WAARSCHUWING: GA GEHURKT OP DE GROND ZITTEN EN BLIJF UIT DE BUURT VAN BOMEN!’ #PP14 reageer retweet
Held zijn is overrated. Ik wil liever meer kennis over trainen dan dat jij ooit zal hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef THEFXR het volgende:
bind een kettlebell aan je ballen, dan zwaaien en je vriendje laten filmen, dan ben je voor altijd de held in de GYM.
Mwah, dit boeit mij verder niet. Ene keer mag iets wel andere keer niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met een verrekijker of 1000x zoom, zie je nog niks
het boeit je wel, anders quote je het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Held zijn is overrated. Ik wil liever meer kennis over trainen dan dat jij ooit zal hebben.
[..]
Mwah, dit boeit mij verder niet. Ene keer mag iets wel andere keer niet.
kennis krijg je door het te doen en niet door een fokverslaving in stand te houden.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Held zijn is overrated. Ik wil liever meer kennis over trainen dan dat jij ooit zal hebben.
Ik maakte slechts een constatering. Boeien gaat te ver, sorry.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het boeit je wel, anders quote je het niet
Je postcount is hoger. Fijne dag nog.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kennis krijg je door het te doen en niet door een fokverslaving in stand te houden.
ja want hij zit ook langer op dit account fucking fegget. Ga je moeder vervelen, klaagneger.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik maakte slechts een constatering. Boeien gaat te ver, sorry.
[..]
Je postcount is hoger. Fijne dag nog.
dat komt omdat ik 5 dingen tegelijk doe, stuk ongelukquote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef Teddyburrr het volgende:
Zijn gemiddelde ook bitch. En praat niet alsof je mij kent hookah.
DM Fathank even, da's de enige hippie die daar nu rondloopt met bloemenkransje. Lekker indie doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef THEFXR het volgende:
twitter:JohndenBraber twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:56:49LED-borden Pinkpop: ‘WAARSCHUWING: GA GEHURKT OP DE GROND ZITTEN EN BLIJF UIT DE BUURT VAN BOMEN!’ #PP14 reageer retweet
Jij begint er toch zelf over terwijl je meer post. Oeps!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef THEFXR het volgende:
dat komt omdat ik 5 dingen tegelijk doe, stuk ongeluk
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het voelt echt vreemd om het nu te posten gezien het voorheen niet toegestaan was en ik er waarschijnlijk weken voor gebanned zou worden.
quote:
jij hebt nog nooit iets zinnigs gemeld, eva, zwarte aapquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jij begint er toch zelf over terwijl je meer post. Oeps!
Jesus, man.Echt dom ben jij. Ik heb dan ook verder niets meer tegen jou te melden.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit iets zinnigs gemeld, eva, zwarte aap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |