quote:Op zondag 8 juni 2014 23:51 schreef isax het volgende:
lame ass topic jatter
en dan nog verkeerd doen ook
Niet? Broeierig, drankje erbij..een goede avondquote:
ISa weet de nood-uitgang !!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
vertel het aan niemand maar er is een zijdeur.
quote:
Goed plan!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Moeten we niet eerst mensen nomineren. En de volgende nieuwe in dit topic mag iemand wegstemmen.
Veel te omslachtig, gewoon stemmen en als Febo heb ik natuurlijk en vetoquote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Moeten we niet eerst mensen nomineren. En de volgende nieuwe in dit topic mag iemand wegstemmen.
Vanwaar deze plannen?quote:
Daar bij het groene bordje toch met wit mannetjequote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
wil je weten waar die zit? ssssht niet zo hard roepen
Gelijk stemmen dan. Iedereen, breng je stem uit. Wie moet optiefen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, geen nominaties, dan gaat Peun stemmingsafspraken maken, zo is ie
Chocoquote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelijk stemmen dan. Iedereen, breng je stem uit. Wie moet optiefen?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij doet geen klote, je werkt niet op de akker
Ik niet maar ik schijn wel haters te kweken hierquote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef Voxs het volgende:
Ik snap nu waarom Jian het geen goede avond vindt.... Zitten jullie weer te miepen op elkaar?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb jullie allemaal de moeder gehackfraudeerd.
En, vond ze het lekker ?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
En als je het in het echt doet dan kom je er mee weg zoals die PVDA'er.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
Hier heb ik al een keer een note voor gekregen, maar dat was in de COS en een stemming in POL.
Note's zijn cool, ik heb een positievequote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
Hier heb ik al een keer een note voor gekregen, maar dat was in de COS en een stemming in POL.
Kreeg je er ook een stickertje bij?quote:
het is leukquote:Op maandag 9 juni 2014 00:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
rrrrrrr
brrrroederschap
krrreeteeh
verrrgeetuh
Wow! Wat stoerquote:
denk dat hij een varken aan het slachten is.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Wat is Babu aan het uitvreten? hij is opeens stil
Nog steeds aan het bedenken op wie hij gaat stemmenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Jij bent al stekelig vanavond ( denk ik) Teveel stekeligheid op de vierkante meter kan nietquote:
Nee natuurlijk niet. Ik hoop echter dat mijn katten wijs zijn..Eentje is een watje..de ander is een oude bes met pit..hmmquote:
nee idd kunnen ze veel last van krijgen. volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik hoop echter dat mijn katten wijs zijn..Eentje is een watje..de ander is een oude bes met pit..hmm
Uitkijken voor ongedierte,vlooien,luizen. Egels barsten ervanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik hoop echter dat mijn katten wijs zijn..Eentje is een watje..de ander is een oude bes met pit..hmm
heb ik een keer gezien, brrrrquote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Uitkijken voor ongedierte,vlooien,luizen. Egels barsten ervan
Katten zijn slimmer ;pquote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee idd kunnen ze veel last van krijgen. volgens mij.
een hond wel in elk geval als ie zijn neus in een egel steekt.
en je man begon met tuinhekken te smijtenquote:
Vlooienmiddel net gister weer gedaanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Uitkijken voor ongedierte,vlooien,luizen. Egels barsten ervan
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee idd kunnen ze veel last van krijgen. volgens mij.
een hond wel in elk geval als ie zijn neus in een egel steekt.
roep nou maar niet te hard, straks een hoop gekrijs en komt er een jankende kat binnen.quote:
quote:
Ik was even wat spek aan het bakken. Ben er weer.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Gooi hem er gewoon een keer in als het weer kanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:23 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik heb een hele mooie jpg van baby-egel, helaas op ipad nu
Je hebt de stemming gemist. Choco is weggestemd, ze gaat zo haar kist pakkenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik was even wat spek aan het bakken. Ben er weer.
Gelukkig ben ik nog op tijd met uitzwaaien.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt de stemming gemist. Choco is weggestemd, ze gaat zo haar kist pakken
Ben ik nog niet weggestemdquote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog op tijd met uitzwaaien.
Dat zal ik met veel passie doen.
Katten doen alsof ze slim zijn, maar uiteindelijk hebben ze gewoon hulp en aandacht nodig om niet zomaar een paar dagen in een schuur of een tijdje onde de motorkap van een auto vast te zitten.quote:
Ik heb maar 1 stem gehadquote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt de stemming gemist. Choco is weggestemd, ze gaat zo haar kist pakken
Wat leukquote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had vroeger een egel nest in de schuur in een opgerold oud matras
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
en je man begon met tuinhekken te smijten
en toen mij schaamte aan te praten omdat ik geen tuin hebt
nouja zeg
Da's 1 meer dan de rest ..quote:Op maandag 9 juni 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stem gehad![]()
Ik pak nog niets in
Tja.. wie laat die deuren dan ook openstaan en waarom is het onder die motorkap zo lekker wamquote:Op maandag 9 juni 2014 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Katten doen alsof ze slim zijn, maar uiteindelijk hebben ze gewoon hulp en aandacht nodig om niet zomaar een paar dagen in een schuur of een tijdje onde de motorkap van een auto vast te zitten.
Maar dat betekent niet dat die dieren slim zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja.. wie laat die deuren dan ook openstaan en waarom is het onder die motorkap zo lekker wam
Moet Ja Rule weer komen?quote:
Nee. Dat klopt.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat die dieren slim zijn.
Dat weet je zelf toch ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee![]()
Zeg jij eerst maar op wie jij wilt stemmen!
Roet in wondje wroetenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet je met die aansteker dan, die splinter in de fik steken als je hem eruit hebt?
naald fikke?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet je met die aansteker dan, die splinter in de fik steken als je hem eruit hebt?
Oh Ik houd van onweerquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh Ik houd van onweer( je zus er komt geen zinnig iets uit me
)
Als je een splinter moet verwijderen, kun je dat vrijwel pijnloos doen door de plek eerst te koelen met een ijsklont.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn zusje had wel een wijntje teveel op vanavond.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh Ik houd van onweer( je zus er komt geen zinnig iets uit me
)
Heeft ze een leuke dronk?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn zusje had wel een wijntje teveel op vanavond.
Streams nu zijn echt wel 2.50 per maand waardquote:
OPTYFE GROTE BEKquote:Op maandag 9 juni 2014 00:39 schreef Jian het volgende:
LAAT ME UITPRATEN LAAT ME UITPRATEN NEEEEEE!
whoehahahahah
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vannas is boos dat haar drank word opgezopen
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:44 schreef isax het volgende:
isa is de eerijkste van heel die teringzooi daar
Utopiaquote:Op maandag 9 juni 2014 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
isa huilen vanes agressief![]()
![]()
eindelijk gebeurt er wat en we mogen het nog zien ook
ik moet wel voor mijn naam dinnetje kiezen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Emile is mijn favoriet maar Isa komt daar vlak achterna.
Je maakt een puntquote:
20 seconden bij mijquote:
Storm in een glas water.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Morgen zijn ze allemaal strontchaggo en word er niet meer over de escapades van vandaag gepraat.
Ik steek een naald in mijn oog als ik er nog langer naar moet kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef isax het volgende:
ik stak mijn haald in mijn hand![]()
![]()
VANNESSA: hier moet nooit meer sterke alcohol worden gedronken, door niemand niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
samen?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik steek een naald in mijn oog als ik er nog langer naar moet kijken.
Ze hebben allemaal zo'n verkeerd beeld van zichzelf. Ruud vind zichzelf een hele vent maar het is gewoon een watje.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou echt doorgaan op vanflessa en haar de waarheid blijven vertellen. Go Isa
Mij beschuldigen en dan weglopen terwijl jezelf de grootste alcoholist bent, dat denkt isa nu. Ik zeg ga door Isaquote:
Goed hè, zou een keertje tijd wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:02 schreef GekkePoes het volgende:
Vanes roept zo hard, dat ze zelfs in de SlowChat te horen is
isa fliptquote:
Echt top dat we inderdaad geen stream locks hebben gehad. We love u Febo of hoe jullie nu hetenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:04 schreef isax het volgende:
[..]
isa flipt
zwerver zou graag op der bek hebben geslaan
alcoholist vind dat niemand moet drinken (zij begon met flippe denk ik)
en heel utopia op zijn kop.
geen streamlocks
Ik wil Vanflessaquote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Kom op, we rijden allemaal het hek door. Ik sla Ruud op zijn bek, wie wil Lotte?
En Laura ging uit het niets als een kampertokkie tekeer, waarna Ruud ook nog even komt stoken.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:04 schreef isax het volgende:
[..]
isa flipt
zwerver zou graag op der bek hebben geslaan
alcoholist vind dat niemand moet drinken (zij begon met flippe denk ik)
en heel utopia op zijn kop.
geen streamlocks
Ik pak die kutzwerver.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Kom op, we rijden allemaal het hek door. Ik sla Ruud op zijn bek, wie wil Lotte?
DEAL !quote:Op maandag 9 juni 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je hem vasthoudt schop ik m voor z'n ballen, 5 x daarna wisselen we
Oma Nijn heeft een hummertquote:
ik wil rienk.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef Braindead2000 het volgende:
De fles liet de kamper in haar los en begon hees te blèren.quote:
het is net de goude blokhotquote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En Laura ging uit het niets als een kampertokkie tekeer, waarna Ruud ook nog even komt stoken.
Rienk probeerde het vuurtje ook nog even flink op te stoken.
Wat een stelletje walgelijke figuren.
Jammer dat Isa zo dronken en hysterisch is.
Marije: "Ik heb dingen thuis gezien natuurlijk. En nu zie ik ze hier ook."
Klopt wel, helemaal top was hetquote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De fles liet de kamper in haar los en begon hees te blèren.
Isa deed dronken en lomp tegen Rienk, die daarop het vuurtje zo hoog mogelijk opstookte en Isa zelfs leek uit te lokken tot fysiek geweld.
De tattoo tokkie kwam uit haar stinkende nest om Isa verrot te schelden.
En daarna riep Ruud ook nog wat uit het raam.
Met de restjes is nog veel te doenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent weer veel te laat, we hebben hem al afgetuigd
Het was wel even leuk ja.quote:
mag ik er dan nog een keer met een vrachtwagen overheen rijden?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent weer veel te laat, we hebben hem al afgetuigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |