quote:Op zondag 8 juni 2014 23:51 schreef isax het volgende:
lame ass topic jatter
en dan nog verkeerd doen ook
Niet? Broeierig, drankje erbij..een goede avondquote:
ISa weet de nood-uitgang !!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
vertel het aan niemand maar er is een zijdeur.
quote:
Goed plan!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Moeten we niet eerst mensen nomineren. En de volgende nieuwe in dit topic mag iemand wegstemmen.
Veel te omslachtig, gewoon stemmen en als Febo heb ik natuurlijk en vetoquote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
Moeten we niet eerst mensen nomineren. En de volgende nieuwe in dit topic mag iemand wegstemmen.
Vanwaar deze plannen?quote:
Daar bij het groene bordje toch met wit mannetjequote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
wil je weten waar die zit? ssssht niet zo hard roepen
Gelijk stemmen dan. Iedereen, breng je stem uit. Wie moet optiefen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, geen nominaties, dan gaat Peun stemmingsafspraken maken, zo is ie
Chocoquote:Op zondag 8 juni 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelijk stemmen dan. Iedereen, breng je stem uit. Wie moet optiefen?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij doet geen klote, je werkt niet op de akker
Ik niet maar ik schijn wel haters te kweken hierquote:Op maandag 9 juni 2014 00:02 schreef Voxs het volgende:
Ik snap nu waarom Jian het geen goede avond vindt.... Zitten jullie weer te miepen op elkaar?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb jullie allemaal de moeder gehackfraudeerd.
En, vond ze het lekker ?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Peunage het volgende:
En als je het in het echt doet dan kom je er mee weg zoals die PVDA'er.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
Hier heb ik al een keer een note voor gekregen, maar dat was in de COS en een stemming in POL.
Note's zijn cool, ik heb een positievequote:Op maandag 9 juni 2014 00:05 schreef Peunage het volgende:
Hier heb ik al een keer een note voor gekregen, maar dat was in de COS en een stemming in POL.
Kreeg je er ook een stickertje bij?quote:
het is leukquote:Op maandag 9 juni 2014 00:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
rrrrrrr
brrrroederschap
krrreeteeh
verrrgeetuh
Wow! Wat stoerquote:
denk dat hij een varken aan het slachten is.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Wat is Babu aan het uitvreten? hij is opeens stil
Nog steeds aan het bedenken op wie hij gaat stemmenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Wat is Babu aan het uitvreten? hij is opeens stil
Jij bent al stekelig vanavond ( denk ik) Teveel stekeligheid op de vierkante meter kan nietquote:
Nee natuurlijk niet. Ik hoop echter dat mijn katten wijs zijn..Eentje is een watje..de ander is een oude bes met pit..hmmquote:
nee idd kunnen ze veel last van krijgen. volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik hoop echter dat mijn katten wijs zijn..Eentje is een watje..de ander is een oude bes met pit..hmm
Uitkijken voor ongedierte,vlooien,luizen. Egels barsten ervanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik hoop echter dat mijn katten wijs zijn..Eentje is een watje..de ander is een oude bes met pit..hmm
heb ik een keer gezien, brrrrquote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Uitkijken voor ongedierte,vlooien,luizen. Egels barsten ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |