Waren alle dev's etc maar zo snelquote:
Herkenbaar. Ondertussen heb ik op 100cc ook alles goud en 3 sterren gehaald, en ook al bijna alle cups op 150cc. Ik moet zeggen, voor mijn gevoel is het stuk makkelijker om te winnen dan met vorige Mario Kart delen. Alleen in de laatste ronde van een level is de kans groter dat je veel shit op je af krijgt, waardoor je een race net niet als eerste finisht. Gisteren echt een foto-finish gehad bij Grumble Volcano, heb m maar meteen als favoriet gemaakt Misschien m ook maar eens uploaden, weet ik ook meteen hoe dat werkt :pquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef Necrodeath het volgende:
Voor vandaag ff klaar met Mario Kart.
Zeven keer opnieuw geprobeerd een cup met drie sterren te halen, maar werd steeds op het allerlaatste moment genaaid.
Meestal heb ik geen enkel probleem met deze dingen in Mario Kart, maar dit is toch echt wel ff flink kut.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Volgens mij is hij dan niet doelzoekend
ok, jammer. thnx!quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Volgens mij is hij dan niet doelzoekend
Als je vooraan staat, is het sowieso handiger om het schild achter gewoon vast te houden. Kan soms ook bescherming bieden.quote:
Ja, dat doe ik inderdaad ook altijd hoor. Maar ik vuur hem dan graag nog even af een paar seconden voordat ik over de finish rijd. Maar dat heeft dan weinig zin denk ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als je vooraan staat, is het sowieso handiger om het schild achter gewoon vast te houden. Kan soms ook bescherming bieden.
Als je goed rijdt word je eigenlijk altijd eerste.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:32 schreef VRIDZ het volgende:
Star Cup 150cc, en dan vooral Dolphin Shoals.. wat een kutlevel is dat zeg! Ik krijg het maar zelden voor elkaar om die als eerste te eindigen En als ik m al haal, dan zorgen de CPU's er wel voor dat ik niet eerste wordt in Electrodome (Ja ik ga voor de 3-sterren waardering )
Ik blijf erbij, het is geen moeilijk spel, maar het gebruik van voorwerpen lijkt soms onevenredig.. Als je 1e rijdt, valt het nog wel mee, maar zodra je (door voorwerpen) een paar plekken terugvalt, krijg je bijna geen kans om terug naar de 1e plek te komen, omdat je of steeds overhoop wordt geknald, of je tegenstanders krijgen betere items..
Achja, anders toch maar gewoon aan de online-mode beginnen, dan maar niet overal 3 sterren
Pas geleden nog Mario Kart voor de GC gespeeld en voor mij gevoel was die wel moeilijker. Echter heb ik het idee dat de Mario Kart voor de N64 de makkelijkste van allemaal is.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je goed rijdt word je eigenlijk altijd eerste.
En vier keer eerste is automatisch 3 sterren. Wat dat betreft is dit de makkelijkste Mario Kart.
Hoef je mij niet te vertellen, ik ben Mario Karter van het eerste uur, SNES-versie helemaal kapot gespeeldquote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je goed rijdt word je eigenlijk altijd eerste.
En vier keer eerste is automatisch 3 sterren. Wat dat betreft is dit de makkelijkste Mario Kart.
Het is ook vaak weer even wennen aan de controls / moment voor de superstart. Het driften gebeurt bij elk deel weer op een iets andere manier. Als je eenmaal een bepaalde manier gewend bent, is het weer volop wennen. Dat had ik ook toen ik onlangs de GC-versie speelde ja, je springt/hopt daar ook helemaal niet voordat je gaat driften. En bij Mario Kart 8 blijf ik uit gewoonte ook nog steeds het pookje heen en weer wiebelen tijdens het driften, zoals bij de Wii / DS versie de bedoeling was.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Pas geleden nog Mario Kart voor de GC gespeeld en voor mij gevoel was die wel moeilijker. Echter heb ik het idee dat de Mario Kart voor de N64 de makkelijkste van allemaal is.
Dolphin Shoals blijft kut, ook als je de snelste route neemt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen, ik ben Mario Karter van het eerste uur, SNES-versie helemaal kapot gespeeld
Maar ik weet het, dat eerste level van de Starcup (vliegveld) lig ik altijd heel stuk voor op de rest, omdat je bijna overal wel kan driften of sprongetjes maakt. Maar denk dat ik toch niet helemaal de ideale route neem bij Dolphin Shoals, vooral dat stuk met die buizen, daar kun je op verschillende manieren voorbij..
Ja dat. Heb hem nu pas een week en nog niet veel gespeeld met het WK. Maar tof spel weer.quote:
Sja, Amerikanen. In een labjas karts testen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef VRIDZ het volgende:
En ik wilde jullie dit ook nog even delen (check ook andere delen, game-elementen in real-life uitgeprobeerd )
Daarom nooit te vroeg op 1 rijden maar gewoon wachten tot de laatste ronde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ondertussen heb ik op 100cc ook alles goud en 3 sterren gehaald, en ook al bijna alle cups op 150cc. Ik moet zeggen, voor mijn gevoel is het stuk makkelijker om te winnen dan met vorige Mario Kart delen. Alleen in de laatste ronde van een level is de kans groter dat je veel shit op je af krijgt, waardoor je een race net niet als eerste finisht. Gisteren echt een foto-finish gehad bij Grumble Volcano, heb m maar meteen als favoriet gemaakt Misschien m ook maar eens uploaden, weet ik ook meteen hoe dat werkt :p
En ik wilde jullie dit ook nog even delen (check ook andere delen, game-elementen in real-life uitgeprobeerd )
Dat is inderdaad ook zo. Daarnaast voelde de besturing van MKDD heel stroef, terwijl de besturing bij SMK juist weer heel gevoelig is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Het is ook vaak weer even wennen aan de controls / moment voor de superstart. Het driften gebeurt bij elk deel weer op een iets andere manier. Als je eenmaal een bepaalde manier gewend bent, is het weer volop wennen. Dat had ik ook toen ik onlangs de GC-versie speelde ja, je springt/hopt daar ook helemaal niet voordat je gaat driften. En bij Mario Kart 8 blijf ik uit gewoonte ook nog steeds het pookje heen en weer wiebelen tijdens het driften, zoals bij de Wii / DS versie de bedoeling was.
Uiteraard bekend met hem, echt een eindbaas ja Maar heb je ook de andere afleveringen van Immersion al bekeken? Dingen die in games goed werken / ´feiten´ zijn, worden getest in de werkelijkheid. Oa of splitscreen in real life in je voordeel werkt als je tegen iemand aan het paintballen bent. Hoe je bij FPS-games zoveel wapens en items tegelijk mee kunt nemen en toch zo mobiel kan blijven. Of dat voedsel inderdaad je ´health´ weer aanvult als je bijna zonder zitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, Amerikanen. In een labjas karts testen?
Deze man is pas baas:
En zijn klassieker:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |