abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142929631
Nah geloof niet zo in handel op nieuws de laatste tijd. Of het nou financieel of een nieuwe koude oorlog is, de markten bewogen amper. Alsof er steeds werd ingegrepen om te veel schade en paniek te voorkomen. Is gewoon puur sentiment en speculatie. Geen peil op te trekken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_142929794
Als er al een reden is dan acht ik de stijging van lonen de grootste kanshebber.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:38:02 #203
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_142930604
Er is geen goed alternatief voor de beurs, rentes zijn laag. Dus reageert de markt maar weinig.

[ Bericht 3% gewijzigd door BasEnAad op 31-07-2014 21:10:55 ]
pi_142933121
Nee de rest is inderdaad veel te risicovol, maar er zullen toch zo nu en dan correcties optreden. Kan mij niet voorstellen dat het sommigen niet te heet onder de voeten wordt.
pi_142938604
lijkt mij een goed moment om long te gaan. er is sprake van zwakke capitulatie en een extra dag van selling zorgt voor de sterke vorm, dan gaat de markt zeker bodemen.
en de vix is uit de BBands :*
pi_142939926
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:55 schreef 123dudeguys het volgende:
lijkt mij een goed moment om long te gaan. er is sprake van zwakke capitulatie en een extra dag van selling zorgt voor de sterke vorm, dan gaat de markt zeker bodemen.
en de vix is uit de BBands :*
is die website van je nog online? ben je url vergeten? ik wil nog wel eens lachen.
so long and thanks for all the fish
pi_142949042
heb mijn aandelen heineken verkocht met één euro winst.

had geprobeerd om ze voor 55,- te verkopen ... de intraday top was 54,91

de steun is gebroken heineken gaat onder de 50,- noteren

aex nu onder de 400....

350 here we come
pi_142955140
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd deze week. Ik zag wel langskomen dat Argentinië failliet is gegaan, is dat de boosdoener?
Sancties rusland.

Maar wat mij opvalt is dat veel bdc's ook keihard gezakt zijn afgelopen week.
Van een plus op main van 8% naar een -1%.
Verder BP stevig omlaag. IK hoop eigenlijk dat het nog verder zakt of zelfs halveert. Kan ik in oktober mooi aankopen doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_142955532
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Sancties rusland.

Verder BP stevig omlaag. IK hoop eigenlijk dat het nog verder zakt of zelfs halveert. Kan ik in oktober mooi aankopen doen.
BDC's?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:10:40 #210
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142955783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Sancties rusland.

halveert ook...

weet je wat je moet doen: ton lenen alvast, rente is toch laag enzo en dan wachten op die halvering en dan vol erin
pi_142955820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

halveert ook...

weet je wat je moet doen: ton lenen alvast, rente is toch laag enzo en dan wachten op die halvering en dan vol erin
Ja, beleggen met geleend geld _O_
pi_142956668
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, beleggen met geleend geld _O_
Dit idd.
En in de tussentijd in een inverse etf stallen.

Halveren is meer wishful thinking maar een flinke correctie zou fijn zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_142966192
Beursen naar beneden.. en gek genoeg commodities ook.

Zelden gezien.
pi_142990713
De recente cijfers van Berkshire Hathaway zien er wederom oke uit.
en ze boeken ook weer een record profit in Q2.

http://www.berkshirehathaway.com/news/AUG0114.pdf

http://www.berkshirehathaway.com/qtrly/2ndqtr14.pdf
pi_142992054
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beursen naar beneden.. en gek genoeg commodities ook.

Zelden gezien.
Ja opmerkelijk. Hoe zit het met de treasuries? Geld moet toch ergens naartoe of zit het cash.
pi_142999304
Gewoon als de beurs daalt, daalt alles olie goud enz .

Dan is het enige wat meer waard word de u.s dollar

Komt zo vaak voor
pi_143010858
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef Nimtex het volgende:
De recente cijfers van Berkshire Hathaway zien er wederom oke uit.
en ze boeken ook weer een record profit in Q2.

http://www.berkshirehathaway.com/news/AUG0114.pdf

http://www.berkshirehathaway.com/qtrly/2ndqtr14.pdf
Thnx :)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:21:46 #218
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_143035442
Binck zou wel wat meer acties voor bestaande klanten mogen doen. Ik zie alleen maar transactietegoed aanbiedingen voor nieuwe klanten langskomen. -O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 4 augustus 2014 @ 02:37:38 #219
256829 Sokz
Livin' the life
pi_143040829
Referenties krijgen ook $ toch? Of is dat niet meer :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:25:06 #220
344884 monkyyy
pi_143047913
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 02:37 schreef Sokz het volgende:
Referenties krijgen ook $ toch? Of is dat niet meer :)
In het verleden wel inderdaad, ik kan er nu niets meer over vinden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:16:01 #221
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143059427
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Binck zou wel wat meer acties voor bestaande klanten mogen doen. Ik zie alleen maar transactietegoed aanbiedingen voor nieuwe klanten langskomen. -O-
Jij hebt er ook niet genoeg geld gestald om elk jaar een fles wijn te mogen ontvangen? :P

Maar je hebt wel gelijk, ja. Aan retention mochten ze wel wat meer doen.
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:23:37 #222
344884 monkyyy
pi_143059631
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:16 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Jij hebt er ook niet genoeg geld gestald om elk jaar een fles wijn te mogen ontvangen? :P

Maar je hebt wel gelijk, ja. Aan retention mochten ze wel wat meer doen.
Ik heb nog nooit een fles ontvangen. Ik weet niet hoe dat bepaald wordt, aan de hand van vermogen of aan hoeveel ze aan me verdienen. Ik handel niet veel.
pi_143060682
Wat mij op dit moment wel opvalt bij Berkshire Hathaway.
Is de relatief grote cash positie en ook het fijt dat die laaste tijd toch wel redelijk is op gelopen.

Op zich natuurlijk bijna een luxe probleem.
Maar het geeft misschien wel iet wat of een aanwijzing dat Warren Buffett op dit moment niet super veel kansen in de markt lijkt te zien en misschien zelf iet wat voorzichtig is.

Je moet daar wel beseffen dat Buffett voor Berkshire altijd op zoek is naar grote bedrijven die interessant geprijsd zijn en het voor hem doorgaans niet interesant is door de omvang van Berkshire om te investeren in kleine bedrijven.

Ook moet je hier niet gelijk uit afleiden dat Buffett een grote crash voorspeld of zo.
Maar vind het wel een interessant punt van aandacht.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:08:50 #224
344884 monkyyy
pi_143060962
Koop Berkshire en lift mee op Warren z'n succes. >50 hoogwaardige subsidiaries, handpicked door de meester zelf, die gewoon hun ding blijven doen en geld blijven produceren, ook al is Warren naar de eeuwige jachtvelden. ^O^
pi_143061763
Ik kreeg laatst nog 20 ekkies transactietegoed van Binck omdat ik zo lang al geen trades meer had gemaakt :')
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_143062774
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:08 schreef monkyyy het volgende:
Koop Berkshire en lift mee op Warren z'n succes. >50 hoogwaardige subsidiaries, handpicked door de meester zelf, die gewoon hun ding blijven doen en geld blijven produceren, ook al is Warren naar de eeuwige jachtvelden. ^O^
Denk persoonlijk zeker dat Berkshire voor de LT echt een geweldig bedrijf is.
(blijft natuurlijk altijd een beetje de vraag of de opvolger(s) van Buffett even succes vol zullen zijn, maar heb daar op zich wel vertrouwen in)

Ook acht ik de kans persoonlijk eigelijk groot zeker op een LT termijn, dat als we weer eens een keer een crash mee zouden maken, de kans groot is dat het alleen maar in het voordeel van Berkshire Hathaway werkt. (misschien niet in 2 jaar maar over een termijn van 10 jaar zal het waarschijnlijk alleen maar interesant zijn)

Maar mede doordat Bufett vaak echt een ware meester is, in het bepalen wanneer een bedrijf koop waardig is. Vind ik het persoonlijk wel interesant om te zien als de cash positie bij Berkshire, begint op te lopen.
(Het zecht natuurlijk zeker ook niet alles, voor het zelfde geld kondigd hij binnenkort een nieuwe grote overnamen aan.)

Ps
Dit alles in een beetje in het perspectief, van misschien wel een van Buffett bekenste uitspraken.
"Be fearful when others are greedy and be greedy when others are fearful"
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:59:08 #227
344884 monkyyy
pi_143062816
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:30 schreef miro86 het volgende:
Ik kreeg laatst nog 20 ekkies transactietegoed van Binck omdat ik zo lang al geen trades meer had gemaakt :')
Ik kreeg laatst ¤10 omdat ik een enquête invulde.
pi_143062862
Ik wil ook een enquête invullen!
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:02:49 #229
344884 monkyyy
pi_143062945
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef miro86 het volgende:
Ik wil ook een enquête invullen!
Ik kreeg dit mailtje op 27 juni. :P

Niet gekregen?
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:09:03 #230
344884 monkyyy
pi_143063192
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Nimtex het volgende:

[..]

(blijft natuurlijk altijd een beetje de vraag of de opvolger(s) van Buffett even succes vol zullen zijn, maar heb daar op zich wel vertrouwen in)

Ook acht ik de kans persoonlijk eigelijk groot zeker op een LT termijn, dat als we weer eens een keer een crash mee zouden maken, de kans groot is dat het alleen maar in het voordeel van Berkshire Hathaway werkt. (misschien niet in 2 jaar maar over een termijn van 10 jaar zal het waarschijnlijk alleen maar interesant zijn)

Maar mede doordat Bufett vaak echt een ware meester is, in het bepalen wanneer een bedrijf koop waardig is. Vind ik het persoonlijk wel interesant om te zien als de cash positie bij Berkshire, begint op te lopen.
(Het zecht natuurlijk zeker ook niet alles, voor het zelfde geld kondigd hij binnenkort een nieuwe grote overnamen aan.)

Ps
Dit alles in een beetje in het perspectief, van misschien wel een van Buffett bekenste uitspraken.
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat de juiste mensen het bedrijf gaan runnen als Buffett overlijdt. Todd Combs en Ted Weschler zijn momenteel al bezig relatief kleine portfolio's te beheren met de principes van Buffett.

Zolang de bedrijfscultuur in stand blijft, want dat is de grote kracht van Berkshire. Een dividend lijkt me trouwens niet heel onrealistisch binnen nu en 10 jaar (al is het maar 1 malig), op een moment wordt het bedrijf zo groot dat het niets intelligent kan doen met het geld en misschien iets terug stuurt naar de aandeelhouders. Maar dat gaat denk ik pas gebeuren als de cashpile naar Apple-achtige proporties groeit. (Zij gingen ook maar een dividend betalen terwijl Jobs er altijd fel op tegen was)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:54:02 #231
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143082749
http://www.nuzakelijk.nl/(...)credit-agricole.html

CA + 5%. Wie legt me dit even uit?
pi_143092005
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel vertrouwen in dat de juiste mensen het bedrijf gaan runnen als Buffett overlijdt. Todd Combs en Ted Weschler zijn momenteel al bezig relatief kleine portfolio's te beheren met de principes van Buffett.

Zolang de bedrijfscultuur in stand blijft, want dat is de grote kracht van Berkshire. Een dividend lijkt me trouwens niet heel onrealistisch binnen nu en 10 jaar (al is het maar 1 malig), op een moment wordt het bedrijf zo groot dat het niets intelligent kan doen met het geld en misschien iets terug stuurt naar de aandeelhouders. Maar dat gaat denk ik pas gebeuren als de cashpile naar Apple-achtige proporties groeit. (Zij gingen ook maar een dividend betalen terwijl Jobs er altijd fel op tegen was)
Vind dat een lastige wat betreft div en Berkshire.
Op zich heefd buffett daar altijd een duidelijk standpunt over gehad.
Ze betalen geen Div, omdat buffett van mening is dat hij zelf beter instaat zijn het dividend weer te her beleggen, (iets dat je met het track record van Berkshire moeilijk kunt ontkennen )

Een ander punt wat je daar op zich ook zou kunnen aanhalen is dat het belasting technische op zich best nog wel interesant kan zijn om geen div te betalen en het gewoon rechtstreeks te herbeleggen, mits een bedrijf daar idd voldoende mogelijkheden toe heeft.
Persoonlijk denk ik dat er voor Berkshire op LT termijn echt, nog genoeg kansen liggen om te investeren.
Maar wellicht dat Buffett zich ergens ook af vraagt of er geen betere momenten komen, om weer een paar zeer grote deals te sluiten.

Bedoel ook als je bijv op dit moment kijkt naar bijv Shiller P/E (CAPE) ratios van de S&P500
Moet je ergens toch ook wel erkennen dat de huidige nivo's, niet bepaald heel erg laag zijn.
Ook als je bijv kijkt naar een afgeleiden er van zo als de, Shiller P/E implied market return. Lijkt dat nou ook niet echt het beeld te geven van het meest ideale investerings moment.

En tuurlijk geven deze ratio's nooit de absolute punten aan waneer het interesant is om juist extra te investeren, of wanneer je beter iets voorzichtiger kunt zijn.

Maar ik denk zeker als je bijv naar extreme als de Nikkei gaat kijken, (en dit is natuurlijk een totaal ander verhaal dan bijv de S&P500 op dit moment, EN ZEKER NIET VERGELIJKBAAR)

Maar het geeft denk ik wel een interesante inkijk op de Shiller P/E (CAPE) ratios
en het geeft wel enige indicatie dat markten op sommige punten echt behoorlijk overprijsd kunnen raken voor een langere periode in tijd en de CAPE ratios echt behoorlijk bizare getallen aan kunnen nemen.
Maar het laat ook zien dat er dan toch wel grote kans bestaat dat het op langetermijn toch weer word gecorrigeerd, naar meer normale nivo's.

pi_143093075
Klopt allemaal wel, maar je blijft gewoon niet in staat de toekomst te voorspellen. Kijk eens naar de vorige piek, hoeveel jaar was de PE toen boven het punt van nu? Dat kan natuurlijk net zo goed weer gebeuren en daar sta je dan voor jaren aan de zijlijn te koekeloeren met je cashpositie. ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:37:18 #234
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_143093937
Je hoeft de toekomst niet te voorspellen. Als je naar Shiller p/e kijkt zie je dat de markt overgewaardeerd is. Als de markt nog verder overgewaardeerd raakt loop je inderdaad geld mis, maar dat is niet relevant, want voor jou was het geen risico waard.
Bedankt Hans.
pi_143093977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:11 schreef nikao het volgende:
Klopt allemaal wel, maar je blijft gewoon niet in staat de toekomst te voorspellen. Kijk eens naar de vorige piek, hoeveel jaar was de PE toen boven het punt van nu? Dat kan natuurlijk net zo goed weer gebeuren en daar sta je dan voor jaren aan de zijlijn te koekeloeren met je cashpositie. ;)
P/E en CAPE ratio's zijn wel iets verschillend de CAPE ratio, staat voor
Cyclically adjusted price-to-earnings ratio.
en bevat een uitmiddeling, van de winst in afgelope 10 jaar gecompenseerd voor inflatie.
Je kijkt dus veel meer naar een langer periode in tijd, om te bepalen of een prijs realistische is.
Voor de rest denk ik niet dat de CAPE ratio gezien moet worden als een absoluute ratio om wel of niet te investeren, maar het geeft wel enige indicatie.

Daarnaast zou een investerder zich denk ik moeten af vragen of je uberhoud een goed beleid is om in eens vol te gaan beleggen in aandeelen om vervolgens weer vol uit te stappen.
Daardoor loop je denk ik zo i zo een behoorlijk risico op het buy high, sell low probleem.

Maar je kan je op een gegeven moment je misschien wel afvragen in hoe verre je evt het % aandeelen in je porto, of je inkoop beleid en her investering beleid van div, misschien wat wilt gaan aanpassen.
Als je enige indicatie hebt, dat veel aandeelen in ieder geval niet super voordelig zijn.
pi_143094477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef bascross het volgende:
Je hoeft de toekomst niet te voorspellen. Als je naar Shiller p/e kijkt zie je dat de markt overgewaardeerd is. Als de markt nog verder overgewaardeerd raakt loop je inderdaad geld mis, maar dat is niet relevant, want voor jou was het geen risico waard.
Prima, punt is vooral dat er eigenlijk altijd de consequentie van geld verlies/de noodzaak om te verkopen hangt aan een overgewaardeerde markt. Maar dat is natuurlijk niet zo in het geval dat je 5 jaar met een overgewaardeerde markt zit. Of 10 jaar. Of misschien komen we wel nooit meer onder de waardes die we vroeger als 'normaal' bestempelden. Het blijft koffiedik kijken.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:45:03 #237
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143226956
* SPAM * *)

Nieuw deel in de reeks "What to do with the f*cking money".
Take control of your life! F*ck de laatste iPhone, een dikke auto of een groot huis! Ga 2 maanden kamperen in een klein tentje in Schotland!

TRV / [Reisverslag] Schotland (via Engeland) 2014
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_143227894
Ik zat gistermiddag een beetje naar BAM te kijken en dacht misschien is dit wel een mooi moment om weer in te stappen. Alle ellende er uit, weer wat mooie opdrachten. Op 2012 na gewoon elk jaar winst gemaakt ondanks de sector die slecht ging. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan want terwijl ik het aan het bekijken was zakte het ineens 17%.... Wat was dat? Geen nieuws, gewoon uit het niets. Er gebeuren toch nog rare dingen daar.

[ Bericht 6% gewijzigd door ssebass op 09-08-2014 11:43:41 ]
pi_143278860
Van mij mag de volatiliteit wel weer terugkomen. *O*
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_143295037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:38 schreef ssebass het volgende:
Ik zat gistermiddag een beetje naar BAM te kijken en dacht misschien is dit wel een mooi moment om weer in te stappen. Alle ellende er uit, weer wat mooie opdrachten. Op 2012 na gewoon elk jaar winst gemaakt ondanks de sector die slecht ging. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan want terwijl ik het aan het bekijken was zakte het ineens 17%.... Wat was dat? Geen nieuws, gewoon uit het niets. Er gebeuren toch nog rare dingen daar.
En nu weer volledig herstelt :D
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:26:54 #241
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143299233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:54 schreef BeamofLight het volgende:
http://www.nuzakelijk.nl/(...)credit-agricole.html

CA + 5%. Wie legt me dit even uit?
Consensus was dat het nog veel erger zou zijn.

Nu weer in het rood overigens. Zal wel een of andere conference call oid bezig zijn waar iemand iets verkeerds heeft gezegd.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:32:26 #242
344884 monkyyy
pi_143301621
Grote dag voor Kinder Morgan aandeelhouders.

http://phx.corporate-ir.n(...)D=1957206&highlight=

http://seekingalpha.com/a(...)ividend-growth-story

[ Bericht 30% gewijzigd door monkyyy op 11-08-2014 15:48:48 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 16:38:50 #243
344884 monkyyy
pi_143306044
Duim omhoog voor de Binck klantenservice weer. Je mailt een vraag en 5 minuten later heb je iemand aan de lijn die je helpt. ^O^
  maandag 11 augustus 2014 @ 16:51:45 #244
431144 Teydelyk
pi_143306480
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Nimtex het volgende:

[..]

Ps
Berkshire, Goldman Sachs, Blackrock (https://www.google.com/fi(...)QdjoU4juEtSBwAOw_IAo)

Als het daar mis gaat dan zit je bijna nergens goed.
pi_143429257
Hier een artikel dat ik zelf wel leuk vond om te lezen.
http://seekingalpha.com/a(...)dend-growth-investor
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:18:33 #246
344884 monkyyy
pi_143475286

Deze man is geweldig. 3:47 - 5:13 Het resultaat van narcotica en full-time daytraden. :P
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:56:54 #247
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143477671
Zou me bijzonder goed uitkomen.

Hij luistert wel naar goede muziek.

--

Interessant interview van Ritholtz met Jim Chanos:
http://www.ritholtz.com/b(...)-kynikos-associates/

Bij Jim Chanos denk je misschien meteen "weer zo'n doomer, next", maar dit interview is wel degelijk interessant. Hij vertelt o.a. over het nut van zijn hegde fund voor de grote institutionele beleggers (een soort van verzekering omdat ze vaak long only zijn), de 'red flags' waarvoor je moet oppassen bij bedrijven, zijn grootste successen (o.a. Enron) en waarom hij kritisch staat tov stock buybacks.

[ Bericht 14% gewijzigd door JimmyJames op 17-08-2014 12:32:09 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 18 augustus 2014 @ 02:28:07 #248
431144 Teydelyk
pi_143540839
Zo. Alvast een buyorder voor Activision Blizzard geplaatst.
pi_143559109
quote:
Zou willen dat ik meer dan 2 aandelen had gekocht om het te volgen.
gewoon plus 30% :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:43:27 #250
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143622947
KutRabobank :r Ben van broker aan het wisselen, maandag is mijn withdrawal al getransferred maar het staat er nog steeds niet op :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')