Ik werd een beetje misselijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:40 schreef Dven het volgende:
Jammer dat silk niet meer reageert. Dat wordt weer niet flossen vanavond.
Vandaar die rare vlekken op je gezichtquote:Op maandag 9 juni 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor dergelijke uitspraken
Oke sorry, misschien had ik het niet moeten zeggen.quote:
Niets gewend jijquote:
Anders zal ik jou eens laten piepenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke sorry, misschien had ik het niet moeten zeggen.
Smeer die boel nog maar eens goed door voor ik af kom ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was even met andere dingen bezig nav je laatste bericht:$
quote:
quote:
Samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seksquote:Op maandag 9 juni 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd.. het gaat nooit weg.. altijd weer mannen die het eruit gooien
Waarom wil je me lelijk hebben??quote:Op maandag 9 juni 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan je wel afleiden van al die chaos...quote:
valt voor mij in de categorie 'fijn tegen elkaar aankruipen nadat we de liefde hebben bedreven'quote:Op maandag 9 juni 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Waarom.. waarom moet iemand die vertelt wat ie zoekt in een vrouw zo nodig eindigen met "Samen fijne seks".. echt![]()
![]()
Pijnlijk is dat ja. Had ik er bij een exemplaar met roze haar. En dat heb ik nog nooit gehad. Vrees dat ik haar nooit meer terugvindquote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef SiIk het volgende:
Tinder is te fijn gevoelig. Soms als je door foto's aant bladeren bent springt ie ineens weer terug naar het beginscherm ofzo. Toen ging er een leuke jongen naar rechts![]()
E n daar ga jij voorlopig meer dan genoeg aan hebben kan ik je wel belovenquote:Kuttinder.
Gelukkig heb ik Dven nog
Zodat andere mannen je niet meer willen en ik je helemaal alleen kan liefhebben als de mooie vrouw die je van binnen nog wel bent. En samen fijne seks hebben.quote:
We misten je alquote:Op maandag 9 juni 2014 12:53 schreef Re het volgende:
ja hoi, als jullie je niet willen gedragen gaat deze gewoon permanent dicht hoor en kunnen jullie ergens anders verder gaan
Wat doen wij wat niet mag?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:53 schreef Re het volgende:
ja hoi, als jullie je niet willen gedragen gaat deze gewoon permanent dicht hoor en kunnen jullie ergens anders verder gaan
Eerst zien meemaken, dan geloven.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat ja. Had ik er bij een exemplaar met roze haar. En dat heb ik nog nooit gehad. Vrees dat ik haar nooit meer terugvind
[..]
E n daar ga jij voorlopig meer dan genoeg aan hebben kan ik je wel beloven
Voortaan gewoon even als voetnoot in iedere post plaatsen dat je een match hebt of iemand geliked hebt.quote:
Mijn match praat nog steeds niet,quote:Op maandag 9 juni 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Voortaan gewoon even als voetnoot in iedere post plaatsen dat je een match hebt of iemand geliked hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |