abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2014 @ 22:03:52 #1
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140847497
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

[ Bericht 27% gewijzigd door Kyara op 09-06-2014 16:05:48 ]
pi_140861745
Welk een leeg topic!

Ik ben zo blij, vannacht hebben we Isa weer lekker bij ons gehad. Ze heeft twee nachtjes bij mijn schoonouders gelogeerd zodat wij in het huis konden klussen. We hebben superveel gedaan, maar ik miste dat spook zo enorm! Volgend weekend weer... Ik ben zo blij dat ze het zo tof vindt bij mn schoonouders O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 9 juni 2014 @ 09:02:31 #3
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_140861801
Altijd lekker, maar toch ook een beetje niet leuk, zo'n kindloos weekend Spirit.

Even een vraagje: vanaf wanneer beginnen kindjes grapjes te make? J. doet nu opeens af en toe net alsof ie slaapt. Als ik dan zeg 'o, J. Is moe, die moet naar bed' komt ie opeens heel snel overeind en moet ie hard lachen. Zo schattig. En hij doet opeens rollenspellen, heeft net al worstjes voor me gebakken in zijn keukentje, en komt me die dan brengen (kruipend met een pannetje in zijn ene hand, best knap).

Hij gaat sowieso opeens hard. Kan opeens op de bank klimmen, en buiten kruipt ie op handen en voeten ipv op de knieën (want korte broek). En hij snapt opeens hoe de radio werkt, en de tv, en de magnetron, en de ipad. Alles met knopjes dus :(. En er moet altijd muziek aan, kinderliedjes, radio is niet ok...
pi_140861984
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:02 schreef mousemicky het volgende:
Altijd lekker, maar toch ook een beetje niet leuk, zo'n kindloos weekend Spirit.

Even een vraagje: vanaf wanneer beginnen kindjes grapjes te make? J. doet nu opeens af en toe net alsof ie slaapt. Als ik dan zeg 'o, J. Is moe, die moet naar bed' komt ie opeens heel snel overeind en moet ie hard lachen. Zo schattig. En hij doet opeens rollenspellen, heeft net al worstjes voor me gebakken in zijn keukentje, en komt me die dan brengen (kruipend met een pannetje in zijn ene hand, best knap).

Hij gaat sowieso opeens hard. Kan opeens op de bank klimmen, en buiten kruipt ie op handen en voeten ipv op de knieën (want korte broek). En hij snapt opeens hoe de radio werkt, en de tv, en de magnetron, en de ipad. Alles met knopjes dus :(. En er moet altijd muziek aan, kinderliedjes, radio is niet ok...
Denk dat ze al grapjes maken als ze je een hapje aanbieden en dan gauw in hun eigen mond stoppen. En sowieso al bij kiekeboe. :)

Aiden kan sinds gisteren ook op de bank klimmen en wat zijn wij daar blij mee zeg. :')
Nu ligt ook dáár niets meer veilig. En hij heeft nog niet geleerd hoe hij veilig van de bank af kan dus daar moeten we nu ook extra op letten.
En ik heb vd week zijn eerste echte bal gekocht. :) Eigenlijk voor buiten maar hij vind het ding helemaal geweldig dus binnen spelen maar nu ook wel.
Hij voetbalt er zelfs al een beetje mee. Damn, wat wordt hij al groot dan zeg.

Oh en gelukkig is de Jumbo vandaag open dus ik kan in ieder geval daar iets kopen voor de babyshower. Bloemen, lekker zalfje/crème, lotion of whatever voor de aanstaande moeder. :)
pi_140862300
Ik moet nog even wennen aan dat vaderdag hoor :@ Was toch in de volle overtuiging dat het gisteren was :') Als man nu maar niet denkt dat ie volgende week weer ontbijt en kanootjes krijgt :(
Sarcasme. Herken het.
pi_140862695
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan dat vaderdag hoor :@ Was toch in de volle overtuiging dat het gisteren was :') Als man nu maar niet denkt dat ie volgende week weer ontbijt en kanootjes krijgt :(
Kanootjes ja? :P
  maandag 9 juni 2014 @ 10:10:32 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_140862698
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Kano's zijn altijd leuk! :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_140862711
Ik heb nog geen idee wat ik met vaderdag moet doen of geven.
  maandag 9 juni 2014 @ 10:12:38 #9
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_140862727
Haha, spirit, een vroege vaderdag. Wij hadden het ook niet in de gaten, en nu gaat J. dus volgende week zaterdag op zondag bij opa en oma logeren. Papa kan dus uitslapen op vaderdag!

J. kan trouwens wel al veilig van de bank, dat heeft oma m een tijdje geleden al geleerd, dus das wel handig.
Een voetbal (van cars ;() hebben we hier ook, maar J. vindt gooien leuker.
pi_140862796
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef mousemicky het volgende:
Haha, spirit, een vroege vaderdag. Wij hadden het ook niet in de gaten, en nu gaat J. dus volgende week zaterdag op zondag bij opa en oma logeren. Papa kan dus uitslapen op vaderdag!

J. kan trouwens wel al veilig van de bank, dat heeft oma m een tijdje geleden al geleerd, dus das wel handig.
Een voetbal (van cars ;() hebben we hier ook, maar J. vindt gooien leuker.
Wij ook van Cars! *O*
pi_140862812
Hoi! Da's lang gelee :) Ik lees wel mee zo nu en dan hoor, het blijft leuk om te lezen wat de andere dreumesen doen. Heerlijk hoor, dit weer. Écht weer voor vaderdag, he Spirit? :+ _O-

Is de OP nieuw? Ik moest heel erg lachen om de paardenbloem :D
En nu weer :')

Ik vind die grapjes van dreumesen zo gezellig :) Vooral als ze zo hard moeten lachen dat ze een beetje gaan trappelen en met hun armen zwaaien :D
  maandag 9 juni 2014 @ 10:51:34 #12
381212 Gulara
From the future
pi_140863447
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:18 schreef Suikertante het volgende:

Tomaat door m'n neus. _O- :')
Suiker! O+
  maandag 9 juni 2014 @ 10:53:35 #13
381212 Gulara
From the future
pi_140863506
Oh en ik heb vandaag de duploblokjes gewassen.
En de wasmachine kan beter duploën dan Pi. :') -O-
pi_140864155
pi_140864335
En een gifje voor het mooie weer :)
pi_140864636
Suiker _O- Geweldig, dat soort gifjes :D

quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:53 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik heb vandaag de duploblokjes gewassen.
En de wasmachine kan beter duploën dan Pi. :') -O-
Ben heel benieuwd wat er voor bouwwerk uit de wasmachine kwam ;)

Femke is ontzettend fan van duplo, maar ze kan er eigenlijk nog niets mee. Met twee blokjes tegen elkaar aan tikken is momenteel helemaal geweldig. Of alles uit de bak trekken en op de grond gooien. Maar bouwen... :N Ach, ze heeft de tijd...

Het gaat gelukkig weer ietsje beter met haar. Er zit weer wat leven in, en ze heeft vanochtend ook met smaak een boterhammetje opgepeuzeld. Gistermiddag nog een diarreeluier from hell, en de luier vanochtend was ook niet echt gezellig, maar ik denk dat ze nu alles wat dwars zat wel kwijt is. Gelukkig maar, want hoe gezellig het ook is met zo'n plakkindje op schoot op de bank, het is toch een stuk leuker om naar haar te kijken terwijl ze lekker aan het spelen is.

Wij doen niet aan vaderdag trouwens. Het is hier elk weekend al vaderdag, dat ie uit mag slapen enzo, dus dat hoeft echt niet extra. Cadeautjes kopen voor zo'n dag vind ik ook onzin, en knutsels komen via kdv en school wel binnen. (En aan moederdag is ook niets gedaan behalve knutsels. En uitslapen zat er voor mij ook al niet in :{ )
pi_140867119
Wij doen wel aan vaderdag. Ik heb nog niks gehoord van de psz, terwijl dat van moederdag al een maand tegen me lag te roepen vanuit de kast.
We vieren dezelfde dag onze verjaardag samen dus hij krijgt alle cadeaus in 1x.
Hij weet nooit iets dus zijn cadeau is eigenlijk meer voor de kinderen, maar wel stoer voor papa: een opvouwbare bolderkar. Lijkt me super handig voor het strand of andere dagjes weg.

En ik heb met de meisjes een tshirt gemaakt.
Nou ja, shirt is gekocht :+ meisjes hebben hun handje erop gestempeld en ik heb hem wat opgeleukt.
Zag alleen later dat de handjes op een nogal onhandige doch strategische plek zitten (borsthoogte en -wijdte :') )
pi_140869193
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:18 schreef Suikertante het volgende:
Hoi! Da's lang gelee :) Ik lees wel mee zo nu en dan hoor, het blijft leuk om te lezen wat de andere dreumesen doen. Heerlijk hoor, dit weer. Écht weer voor vaderdag, he Spirit? :+ _O-

Is de OP nieuw? Ik moest heel erg lachen om de paardenbloem :D

Ik vind die grapjes van dreumesen zo gezellig :) Vooral als ze zo hard moeten lachen dat ze een beetje gaan trappelen en met hun armen zwaaien :D
;(

En die paardenbloem idd, die ervaring hebben wij ook al gehad toen we Isa wilden laten blazen :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 9 juni 2014 @ 16:07:34 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140873778
OP aangepast met nieuwe gifje van Suiker O+

Ik moet ook nog aan de vaderdagknutsel met de meiden. M doet meestal op het kdv wel wat maar ik heb niks meegekregen de afgelopen keer dus dinsdag maar even bellen of hij wel iets gemaakt heeft. Anders ook zo sneu.
pi_140875058
De gastouder maakt altijd wat leuks met de kinderen. Jan heeft voor opa een vogelhuisje "gemaakt" lang leve de vingerverf! Tafel afgeplakt met een vuilniszak, schilders schorten wat kwasten en kladderen maar!
Oma heeft een beschildert spaarpotje gekregen.
Planning is om nog afdrukken te maken van de voeten van Jan en Teun en van ons allebei een handafdruk.. En dan in een lijst ofzo moet nog even kijken
pi_140878125
Sinds gisteren terug van een superleuke vakantie. Riley was heel lief en gezellig

pi_140878896
Welkom terug Omen! Wat een lekker pretkoppie op die schommel O+

Ik heb iets te hard geroepen dat het beter ging met Femmetje... :{ Ze heeft net toch weer vanalles uitgespuugd, en flinke diarreeluier en ze is weer een vaatdoekje... Ze ligt momenteel weer lekker in bed, want dat lijkt ze toch het fijnst te vinden, maar echt blij word ik er niet van.
Zometeen maar eens kijken wie van ons morgen het makkelijkst een dagje thuis kan blijven met haar, want zo kan ze niet naar het kdv. En misschien moeten we er dan toch ook maar een huisartsbezoekje bij plannen.
(En verdikkie, heb allemaal afspraken op m'n werk morgen waar ik misschien wel onderuit kan, maar eigenlijk niet wil... :@ Maar wil m'n meisje ook niet zo achterlaten.... :'( )
pi_140886575
Omentielvo: wat een schatje en wat een blij koppie!
Shandaly: sterkte! Het liefst blijf je thuis Maja misschien dat papa dat ook wel heeft. Hopelijk knapt ze snel op
  maandag 9 juni 2014 @ 21:02:38 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140888210
Wat een leuke foto Omen! Zo te zien heeft Riley genoten O+ Welkom terug!

Shandaly, beterschap voor Femke. Lastige spagaat ook weer als werkende moeder. :*

Hier een superleuke dag gehad op de boerderij (Open Boerderijdagen). Ze vonden de koeien erg leuk en het springkussen was helemaal een dikke hit.

Bij D vanmiddag 3 verdachte plekjes gespot. Misschien toch nog waterpokken. Had een klein beetje gehoopt dat ze ze wel gehad had maar niet opgemerkt of zo :@
pi_140889217
Shandaly, dat is ook een onmogelijke keuze -O- Schuldig voelen richting werkgever of je kind :(

Omen, fijn dat jullie zo genoten hebben!

Goitske, welkom nog! Je hebt een mooie krullenbol!

Kyara, D misschien toch nog waterpokken -O-.

Hier stress: traktatie voor KDV moet nog gemaakt voor donderdag (en ook nog dingen voor gekocht), nog geen bevestiging van de bestelling van zijn cadeautje (en wel al betaald), week later gaan we op vakantie en ik moet nog zoveel regelen!!! Pfff. En deze week nog hoveniers door het huis omdat de tuin wordt vernieuwd. Bijna vakantie :').
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')