Denk dat ze al grapjes maken als ze je een hapje aanbieden en dan gauw in hun eigen mond stoppen. En sowieso al bij kiekeboe.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:02 schreef mousemicky het volgende:
Altijd lekker, maar toch ook een beetje niet leuk, zo'n kindloos weekend Spirit.
Even een vraagje: vanaf wanneer beginnen kindjes grapjes te make? J. doet nu opeens af en toe net alsof ie slaapt. Als ik dan zeg 'o, J. Is moe, die moet naar bed' komt ie opeens heel snel overeind en moet ie hard lachen. Zo schattig. En hij doet opeens rollenspellen, heeft net al worstjes voor me gebakken in zijn keukentje, en komt me die dan brengen (kruipend met een pannetje in zijn ene hand, best knap).
Hij gaat sowieso opeens hard. Kan opeens op de bank klimmen, en buiten kruipt ie op handen en voeten ipv op de knieën (want korte broek). En hij snapt opeens hoe de radio werkt, en de tv, en de magnetron, en de ipad. Alles met knopjes dus. En er moet altijd muziek aan, kinderliedjes, radio is niet ok...
Kanootjes ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan dat vaderdag hoorWas toch in de volle overtuiging dat het gisteren was
Als man nu maar niet denkt dat ie volgende week weer ontbijt en kanootjes krijgt
Kano's zijn altijd leuk!quote:Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan dat vaderdag hoorWas toch in de volle overtuiging dat het gisteren was
Als man nu maar niet denkt dat ie volgende week weer ontbijt en kanootjes krijgt
Wij ook van Cars!quote:Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef mousemicky het volgende:
Haha, spirit, een vroege vaderdag. Wij hadden het ook niet in de gaten, en nu gaat J. dus volgende week zaterdag op zondag bij opa en oma logeren. Papa kan dus uitslapen op vaderdag!
J. kan trouwens wel al veilig van de bank, dat heeft oma m een tijdje geleden al geleerd, dus das wel handig.
Een voetbal (van cars) hebben we hier ook, maar J. vindt gooien leuker.
Ben heel benieuwd wat er voor bouwwerk uit de wasmachine kwamquote:Op maandag 9 juni 2014 10:53 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik heb vandaag de duploblokjes gewassen.
En de wasmachine kan beter duploën dan Pi.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:18 schreef Suikertante het volgende:
Hoi! Da's lang geleeIk lees wel mee zo nu en dan hoor, het blijft leuk om te lezen wat de andere dreumesen doen. Heerlijk hoor, dit weer. Écht weer voor vaderdag, he Spirit?
![]()
Is de OP nieuw? Ik moest heel erg lachen om de paardenbloem
En nu weer![]()
Ik vind die grapjes van dreumesen zo gezelligVooral als ze zo hard moeten lachen dat ze een beetje gaan trappelen en met hun armen zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |