SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Je kent me hequote:Op donderdag 12 juni 2014 09:46 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra! Peuters zijn zo leuk..
(Dreumesjes ook hoor, maar écht... het blijft maar leuker worden)
Ik heb voorzichtig het gevoel dat het met Femke beter gaat.. alles wat ze gister gegeten en gedronken heeft is er in ieder geval in gebleven, maar ze is nog wel een slap pupke. Spelen is voor hooguit vijf minuutjes leuk, en dan wil ze toch eigenlijk het liefst weer slapen. Ik denk dat ze gister op de hele dag misschien 3 uur wakker is geweest in totaal.
En als je haar dan weer in bed legt, kan ze zo heel lief zich een beetje nestelen, en dan met zo'n zuchtje d'r duimpje in haar mond steken, en met een glimlachje haar oogjes dichtdoen... "Ja, dit is fijn..."![]()
Ik ben benieuwd of er vandaag wat meer energie in komt.
Het buikgriepvirusje lijkt zich bij de mannen thuis niet door te zetten...
Twinkle, krijg je die klerenkast wel versjouwd dan? Doe je voorzichtig met jezelf?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Gulara het volgende:
Verder
-zijn stoplichten het einde ( knop drukken en wijzen)
-schaduwen ook ( als je daarnaar zwaait zwaait ie terug!)
-de maan is ook tof!
-er wordt steeds meer gepraat: bal, maan
-z'n derde woordje was robot![]()
-en we krijgen amper slaap want de avonden/nachten zijn dramatischer dan ooit inclusief gillen, krijsen, bananen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gulara ik vind het flauw hoor dat de familie niet eens even heen en weer reist om op te passen
En Pi klinkt tof
Venco ik heb Riley eenmaal laten vingerverven, maar die wilde het opeten. Daarna niet meer gedaan. Volgens mij kan het wel gewoon, mits je het niet erg vind om later de tafel, dreumes en een straal van 10 km om dreumes heen schoon te maken![]()
Mijnes heeft pas een week of 2 geleden zijn schaduw ontdekt!quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Gulara het volgende:
-schaduwen ook ( als je daarnaar zwaait zwaait ie terug!)
-en we krijgen amper slaap want de avonden/nachten zijn dramatischer dan ooit inclusief gillen, krijsen, bananen.
Ja klopt! Nooit gedacht van tevoren, maar ik ben nu toch wel trots dat het gelukt isquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:12 schreef Omentielvo het volgende:
Phaidra gefeliciteerd met je peuter
En dat is echt sneu dat je hem niet gehoord hebt. Heb ik een keer gehad toen ze nog een baby was.
Wat is hij leuk
Jij hebt nu toch ook de WHO norm gehaald
Haha maar een kwartier die broek aan. Maar water is ook wel heel leuk om mee te spelen
Gefeliciteerd met Iquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:21 schreef Phaidra het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties!
[..]
Mijnes heeft pas een week of 2 geleden zijn schaduw ontdekt!Maar hier schijnt de zon natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeel minder
![]()
![]()
Balen van de moeilijke avonden en nachtenMaar vraag me wel af wat die bananen daarmee te maken hebben
[..]
Ja klopt! Nooit gedacht van tevoren, maar ik ben nu toch wel trots dat het gelukt isIn het bv-topic heb ik ook 2 fotootjes geplaatst
En water is natuurlijk superleuk!
Ah!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met I
En ik denk dat Gulara met 'bananen' overstrekken bedoelt
Ok... Misschien iets voor volgend jaar dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
Ojaaa Venco, vingerverven heb ik dus laatst met Isa gedaan voor vaderdag. Een tip: zet Aiden in zijn luier met speen in in de kinderstoel. Dek alles, behalve Aiden en het te verven object, zoveel mogelijk af. Zet een warm badje met handdoeken klaar zodat je je kind daar direct na het verven in kan zetten om de verf eraf te weken
Nee joh!! Was hartstikke leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok... Misschien iets voor volgend jaar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |