Verbaas ik me nu ook wel overquote:
Dat bepaalt uiteindelijk alleen Marussia zelf en die vinden blijkbaar van wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij verdient het niet om in de Marrusia te rijden
Wanneer is Sutil uitgevallen dan? Of is Raikkonen weer gespind?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje; iedereen die is gefinishd (binnen een ronde) heeft een punt gescoord
Raikkonen laatste
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat bepaalt uiteindelijk alleen Marussia zelf en die vinden blijkbaar van wel.
Iedereen binnen een rondequote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Wanneer is Sutil uitgevallen dan? Of is Raikkonen weer gespind?
Die gast liep maar te pochen over hoe graag hij dat record wilde en britse commentatoren over hoe knap dat wel niet was. Hij rijdt consequent achteraan en is meer bezig geen krasje op zn wagen te krijgen zodat ie dat record kan pakken ipv dat ie gewoon zo hoog mogelijk probeert te finishen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verbaas ik me nu ook wel over
Wie heeft dat record nu? Kan wat verklaren...
38, Chilton had 25quote:Op zondag 8 juni 2014 23:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Die gast liep maar te pochen over hoe graag hij dat record wilde en britse commentatoren over hoe knap dat wel niet was. Hij rijdt consequent achteraan en is meer bezig geen krasje op zn wagen te krijgen zodat ie dat record kan pakken ipv dat ie gewoon zo hoog mogelijk probeert te finishen.
En uit mn hoofd staat het record van meest gefinishte races op naam van Nick Heidfeld met ergens in de 40 en zat Chilton pas in de 20
Klopt. Onder andere tot twee keer toe bij de hairpin het publiek vol in beeld, terwijl er actie op de baan was.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef twiFight het volgende:
Wat mij tijdens de race daarna nog opviel is dat de regie deze race ontzettend zwak was. Keer op keer werden de interessante momenten op de baan niet getoond. Het was beduidend slechter dan andere races.
Waarom ligt de schuld volgens jou bij Perez? Door de slecht werkende remmen moest Perez wel vroeg aanremmen. Daar had Massa absoluut geen rekening mee gehouden. Ik zie Perez ook geen stuurbeweging naar links maken. Hij houdt het stuur juist recht, waardoor hij niet exact met de flauwe rechtse bocht meedraait en daardoor ietwat afwijkt naar links. Massa probeert er met minimale stuurbeweging en op korte afstand langs te willen, terwijl er nog een zee van ruimte links van hem was om veilig in te halen. Daarom ben ik geneigd om het op onoplettendheid van Massa te gooien.quote:De oorzaak van de grote crash ligt mijns inziens zeker bij Perez, maar of er schuld is weet ik niet. Het kan inderdaad aan de remmen gelegen hebben. Daar zullen wij nooit 100% uitsluitsel over krijgen.
De Caterham van dit jaar is al helemaal een natte krant. Marussia begint Caterham nu echt achter zich te laten en een beetje dichter bij het middenveld te komenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen binnen een ronde
Sauber is bijna net zo traag als Caterham vorig jaar
Is daar een gifje van? Op de onboard gif zie ik hem niet naar links sturen, maar rechtdoor. Enkele tellen voor de impact maakt Massa een flauwe stuurbeweging naar rechts, wat je niet zou verwachten.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik zag de shot van bovenaf weer. Overduidelijk een fout van Perez dit.
https://vine.co/v/MD0BgJYVeamtwitter:AlonsistaF1 twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:39:34@inacioF1 achei culpa do perez por esse angulo https://t.co/h5CxkrdPEK reageer retweet
Als ik toegang had tot Sky Sports F1 op mijn decoder had ik er wel eentje kunnen maken, op de computer is zoiets timen bijna onmogelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Is daar een gifje van? Op de onboard gif zie ik hem niet naar links sturen, maar rechtdoor.
https://vine.co/v/MD0BgJYVeamquote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik toegang had tot Sky Sports F1 op mijn decoder had ik er wel eentje kunnen maken, op de computer is zoiets timen bijna onmogelijk
Daarop zie je goed de rechtse stuurbeweging van Massa net voor de botsing.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Tarado het volgende:
https://vine.co/v/MD0BgJYVeamtwitter:AlonsistaF1 twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:39:34@inacioF1 achei culpa do perez por esse angulo https://t.co/h5CxkrdPEK reageer retweet
Ik zie Perez naar links gaanquote:Op zondag 8 juni 2014 23:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Daarop zie je goed de rechtse stuurbeweging van Massa net voor de botsing.
Dan moet je de onboard eens bekijken uit het begin van dit topic. Ik zie Massa flauw naar rechts sturen en Perez's stuur blijft recht. Omdat de baanlijn naar rechts loopt betekent het niet dat iemand naar links stuurtquote:
Lees even. Ik zeg dat ik nergens schuld leg. Vervolgens vraag je waarom ik de schuld bij Perez leg :Squote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Waarom ligt de schuld volgens jou bij Perez? Door de slecht werkende remmen moest Perez wel vroeg aanremmen. Daar had Massa absoluut geen rekening mee gehouden. Ik zie Perez ook geen stuurbeweging naar links maken. Hij houdt het stuur juist recht, waardoor hij niet exact met de flauwe rechtse bocht meedraait en daardoor ietwat afwijkt naar links. Massa probeert er met minimale stuurbeweging en op korte afstand langs te willen, terwijl er nog een zee van ruimte links van hem was om veilig in te halen. Daarom ben ik geneigd om het op onoplettendheid van Massa te gooien.
Ik zie allebei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |