Ik zat de hele tijd te roepen: 'Pak Vettel nou!' toen Massa naderdequote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef opreis het volgende:
sommige mensen moeten hun anti vettel bril ff afzetten
Bij overstuur verlies je je achterkant waardoor je moet corrigeren en naar recht/links sturenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een stuuractie, bij overstuur ga je niet plots naar de andere kant.
Bij overstuur staat je neus te ver naar links (in dit geval), en corrigeer je zodat je neus de goede kant op staat. Dit was gewoon een reflex van Vettel.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Bij overstuur verlies je je achterkant waardoor je moet corrigeren en naar recht/links sturen
Als je Vettel/RB weghaalt is het gat tussen de mercedessen en de rest nog groter (Ricciardo buiten beschouwing gelaten omdat hij geen haters heeft).quote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te roepen: 'Pak Vettel nou!' toen Massa naderde
Dan had Massa zomaar kunnen winnenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je Vettel/RB weghaalt is het gat tussen de mercedessen en de rest nog groter (Ricciardo buiten beschouwing gelaten omdat hij geen haters heeft).
Is dat soms wat mensen willen vraag ik me dan af.
Vind je? Ik denk dat niemand beter verwacht had, die motor van hun heeft een chronisch tekort aan pk'tjes. En dan missen ze nog wat bochtensnelheid ten opzichte van Red Bull. Dit is behalve Monza hun slechtste circuit denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Tarado het volgende:
Grootste tegenvaller was wel Ferrari eigenlijk
Crashtor does it againquote:Maldonado was er inmiddels tussenuit gevallen met schade aan zijn Lotus.
Ze waren lanzgamer dan McLaren. McLaren!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat niemand beter verwacht had, die motor van hun heeft een chronisch tekort aan pk'tjes. En dan missen ze nog wat bochtensnelheid ten opzichte van Red Bull. Dit is behalve Monza hun slechtste circuit denk ik.
Vond het al zo verrassend dat Alonso op 1 stond in FP1.
ik ben het totaal niet eens met jouw postquote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef twiFight het volgende:
Hmm apart gevoel bij de race voor mij. Ik had het tijdens de safety car al he-le-maal gehad met de race. Fucking 10% van een race achter een safety car rijden. Ik ben dat gezanik helemaal zat en ben ook bijna wat anders gaan doen.
Wat mij tijdens de race daarna nog opviel is dat de regie deze race ontzettend zwak was. Keer op keer werden de interessante momenten op de baan niet getoond. Het was beduidend slechter dan andere races.
Gelukkig werd de race daarna een stuk interessanter. Ik vond het nog slecht van Ricciardo dat hij zo lang achter Perez bleef, maar ben blij dat hij uiteindelijk de race won.
De oorzaak van de grote crash ligt mijns inziens zeker bij Perez, maar of er schuld is weet ik niet. Het kan inderdaad aan de remmen gelegen hebben. Daar zullen wij nooit 100% uitsluitsel over krijgen.
Ik vraag me overigens af waarom Mercedes zulke ontzettend beroerde pitstops had? Voor hun doen in ieder geval.
Positief punt zijn de podium/grid babes, er stond een mooi rijtje dames
Dat dan weer niet. Button kon Alonso alleen inhalen omdat Alonso vast zat achter Hulkenberg. Wederom de Mercedes-motor.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ze waren lanzgamer dan McLaren. McLaren!
Tijdens de race wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al de opmerking gemaakt dat Chilton voor de eerste keer ooit is uitgevallen?
Volgens mij is dat iets waar we allemaal blij over kunnen zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand al de opmerking gemaakt dat Chilton voor de eerste keer ooit is uitgevallen?
Daar juichte ik meteen omquote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ook doen Alonso free air had was Button sneller.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
niet. Button kon Alonso alleen inhalen omdat Alonso vast zat achter Hulkenberg. Wederom de Mercedes-motor.
Verbaas ik me nu ook wel overquote:
Dat bepaalt uiteindelijk alleen Marussia zelf en die vinden blijkbaar van wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij verdient het niet om in de Marrusia te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |