En omdat Perez gang miste in sector 1quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neuh, het kwam eerder door Perez die banden moest sparen en gewoon niet harder kon. Ricciardo was meer dan een seconde per rondje sneller toen hij er eenmaal voorbij was.
Brandstof.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet per sé, hij en Hamilton reden 1:22 toen het begon, tegen het einde kon hij makkelijk onder de 1:20 blijven.
Die stop kostte de voorsprong van 30s op de rest. Vooral het opschakelen onder vol vermogen kost achterbanden.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan waren ze volgens helemaal een sitting duck geweest. Juist door de nieuwe banden hebben ze het volgens mij nog zolang vol kunnen houden.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:24:47Perez's impact was 27G, @allanmcnish reports #BBCF1 reageer retweet
Het verschil was op dat moment al een stuk kleiner. We zullen nooit weten of het wat opgeleverd had of niet, maar zelf denk ik van niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Die stop kostte de voorsprong van 30s op de rest. Vooral het opschakelen onder vol vermogen kost achterbanden.
En nieuwe banden lijkt mequote:
Was volgens mij voor die pitstop. Ik wil nu wel even die tijdenlijst zienquote:
Caterham: "Double DNF brings to an end a hard week in Canada. For Marcus it was a problem with a pipe connected to the turbo, for Kamui it was a rear suspension problem."quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Sjarkiee het volgende:
Wat zijn de oorzaken dat de Caterhams uitvielen?
Dank jequote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef DenS het volgende:
[..]
Caterham: "Double DNF brings to an end a hard week in Canada. For Marcus it was a problem with a pipe connected to the turbo, for Kamui it was a rear suspension problem."
wat heeft die een mazzel gehad zegquote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
Vettel onboard:
https://vine.co/v/MD07j6lMTeW
Zoveel geluk dat hij overstuur hadquote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
Vettel onboard:
https://vine.co/v/MD07j6lMTeW
Bij onderstuur gaan je handen een stuur niet mee hoor. Vettel was gewoon goed in zijn spiegels aan het loeren.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zoveel geluk dat hij onderstuur had
Wiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zoveel geluk dat hij onderstuur had
Dan nog klopt er niets vanquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Vettel.
Onderstuur moest overstuur zijn
Gewoon een stuuractie, bij overstuur ga je niet plots naar de andere kant.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Vettel.
Onderstuur moest overstuur zijn
En waarom niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die kan Massa nooit gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |