Vergeet de vriend van haar vriend niet die even gezellig langskomt om even bij te praten en plezier te hebben met zijn vriend.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:26 schreef trovey het volgende:
Eerst kinderen en nu een cadeautje...ik begin me af te vragen wie meer kinderlijk is in dat huishouden.
Lees eens goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
Verkapt ik ben jarig, feliciteer mij topic.
Nee.quote:
Verkapt ik ben een verwend nest en zeurkous topicquote:
Idd, als ze vragen zonder dat het aan hun is gevraagd.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
Verkapt ik ben jarig, feliciteer mij topic.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Verkapt ik ben een verwend nest en zeurkous topic
Gefeliciteerd kerel!quote:
Vraag dat danquote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik wil gewoon geld als ik geld vraag. Omdat ik iets op het oog heb, wat niet goedkoop is.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Johnnie-Flodder het volgende:
Jij moet echt je handjes dichtknijpen met die vriend van je want de manier waarop jij met mensen omgaat is om te janken gezien je topics. Steeds weer je vriend in de grond trappen doe is normaal joh.
Potverdriedubbeltjesquote:Vriend laat moordwijf in de steek
Opnieuw nieuws over FOK!-user Brummetje2.0. Deze keer is de onfortuinlijkste FOK!'er in de steek gelaten door haar vriend. En dat nog wel op haar verjaardag.
Brummetje2.0 geniet sinds vorige week landelijke bekendheid. Ze haalde toen - tot groot ongenoegen van velen - de FOK! Frontpage nadat ze zomaar in koelen bloed een wesp had vermoord. Nadat kwaliteits-user Djeez hierover een bericht op de Frontpage plaatste, was de kritiek niet mals.
De matig populaire Brummetje2.0 klaagt deze keer over het gedrag van haar vriend. Het steekt haar dat deze op haar verjaardag géén cadeau heeft uitgereikt. Dat terwijl Brummetje2.0 nog zo om geld had gevraagd. Volgens de vriend komt het cadeau op een later moment, maar daar is Brummetje2.0 nog niet gerust op.
Zo gauw de vriend van Brummetje2.0 een cadeau uitreikt, lassen zowel RTL Nieuws als het NOS Journaal extra uitzendingen in. Wordt dus vervolgd. Overigens deelt Brummetje2.0 haar verjaardag met illustere FOK!-boegbeelden als Remlof en Datismijnmening, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Felicitaties zijn heel lief, dank je wel. Maar ik ben nog niet jarig.
volgens mij heb je niks te willen en moet je blij zijn dat je niet bent vergeten al krijg je een bos langs de berm geplukte bloemen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik wil gewoon geld als ik geld vraag. Omdat ik iets op het oog heb, wat niet goedkoop is.
Ik heb het nooit over de Oneplus One met hem gehad. En denk niet dat hij al een invite heeft, of uberhaupt weet dat ze het met invites doen...quote:Op maandag 9 juni 2014 07:57 schreef Leandra het volgende:
Geld vragen aan je verkering
Wacht nou eerst maar eens af wat voor cadeau je krijgt... Misschien weet hij beter wat je hebben wilt dan je denkt.
Tarzan 2.0?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |