Rosberg wordt ingehaaldquote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, al kan dit wel gunstig uitpakken voor Rosberg. Indien hij weet te finishen natuurlijk.
Zucht.quote:
Zeker. Beide Caterhams ook al. Maar Ricciardo gaat nog als een speerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kvyat ook klaar. Jammerdebammer voor de manager dit.
Topshow inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef zoem het volgende:
Goed voor mn manager dit. Drie onderdelen van FI.
Volgens mij hebben wij dezelfde samenstellingquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kvyat ook klaar. Jammerdebammer voor de manager dit.
Hulk of Checo?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef Gort het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde samenstelling
Remmen faalden ... Rosberg zelfde probleem maar rijdt nogquote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is er gebeurd met Hamilton?
Ik heb Hulk.quote:
Eerder en rustiger remmen misschien?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
als je remmen het niet zo goed meer doen, hoe komt het dan dat je topsnelheid inzakt?
Staan constant 'aan'. Voor de energy recovery.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
als je remmen het niet zo goed meer doen, hoe komt het dan dat je topsnelheid inzakt?
Denk eens naquote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
2 verschillende problemen ... maar ook je bochten zijn niet helemaal super meer als je niet laat kunt remmen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |