Hoeft niet eens. Ik ben volgens mij zo onvruchtbaar als wat... De natuur wist al eerder dan ik dat ik niet geschikt ben voor kinderen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Verwijder jouw baarmoeder dan.
Oh, en jouw FOK!-account ook gaarne.
Mooi.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Ik ben volgens mij zo onvruchtbaar als wat... De natuur wist al eerder dan ik dat ik niet geschikt ben voor kinderen.
En FOK!account gaat nooit weg.
Nee idd niet!quote:Op zondag 8 juni 2014 20:54 schreef Tassendief het volgende:
Want TS heeft nooit gezeurd over eten bij zijn paps of mams.
Toetje is op. Mini-ijsjes.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:55 schreef Scuidward het volgende:
Wat was het toetje? Kom ik evt langs met de kids.
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:54 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef Tinos85 het volgende:
Nog steeds verbazend dat jij een vriend hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Oh wow, een smakeloos persoon die geen smaak heeft, wat een verassing.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Toevallig vandaag nog over gehad met mijn moeder. Ik lustte alles en zeurde nooit over het eten.
Was het eten aangebrand?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:03 schreef Catkiller het volgende:
Oh wow, een smakeloos persoon die geen smaak heeft, wat een verassing.
Ja, die zijn ook erg.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef DuchessHerzen het volgende:
Ik vind huilende/schreeuwende/krijsende/stampende/gillende kinderen vele malen erger.
Die zijn ook verschrikkelijk ja. Het ergst vind ik nog als ik boodschapjes doe in de supermarkt en al die ouders met hun kutkoters boodschappen besluiten te doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook erg.
Of kinderen met zo'n kuthoorn.
Kinderen, ik moet er ook niks van hebbenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Die zijn ook verschrikkelijk ja. Het ergst vind ik nog als ik boodschapjes doe in de supermarkt en al die ouders met hun kutkoters boodschappen besluiten te doen.
Als ze hen nog onder controle zouden kunnen houden, maar nee, helaas. Iedereen mag meegenieten van het gezeik en gekrijs van die monsters.
Het zou verboden moeten worden je kinderen mee te nemen naar de supermarkt.![]()
Overigens heb je ook wel leuke kinderen hoor. Mijn oppaskindjes luisteren altijd naar me, krijsen niet, gillen niet, echt heerlijk
Gebruik de zoekfunctie en gij zult zeker vindenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef trovey het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd hoe de relatie is van TS met die kinderen, als het hun stiefmoeder is/gaat worden dan arme kindertjes.
Zullen dan wel stiefkinderen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gebruik de zoekfunctie em gij zult zeker vinden
Dat gaan ze vooral doen als ze nog veel te laat buiten mogen. Verleden zomer nog toen ik om 10 uur naar bed ging een complete kakafonie tot ongeveer half 11.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef DuchessHerzen het volgende:
Ik vind huilende/schreeuwende/krijsende/stampende/gillende kinderen vele malen erger.
Nou nou.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef BozeHaas het volgende:
hou je bek gewoon dicht vieze kale dikzak
Voor zover ik weet val ik niet op mannenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ik heb zo veel medelijden met jouw vriend he goddamn
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:52 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Brummetje2.0 die zich verveelt, word echt strontirritant!
Echt, ik kan me er zo aan ergeren, aan dat gezeik van Brummetje2.0.
Een sterilisatie word helaas niet vergoed. En zelf betalen lukt me niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou jezelf laten steriliseren Brummetje.. Zodat je 100% zeker van bent dat je geen nakomelingen krijgt en pas nooit meer op kinderen van wie dan ook. Zijn we van dit soort kankertopics van jou af...
dat is dan ook het enige waar je nooit over hebt gezeurd dan waarschijnlijk...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee idd niet!
Toevallig vandaag nog over gehad met mijn moeder. Ik lustte alles en zeurde nooit over het eten.
Thanks for sharingquote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Een sterilisatie word helaas niet vergoed. En zelf betalen lukt me niet.
Aan de pil gaan kan niet ivm migraine-achtige hoofdpijn in de stopweek.
Spiraaltje geeft extreme buikpijn. Dus we moeten het hebben van condooms...
quote:
Nou echt haten doe ik niet hoor. Kinderen kunnen soms best leuk zijn. Ik heb iemand op m'n Facebook die écht intens kinderen haat. (Die heeft het op haar 22e voor elkaar gekregen om zich te laten steriliseren.) Zó erg ben ik niet!quote:
Voor sommige mannen is het enkele feit dat een vrouw een kut heeft voldoendequote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef Tinos85 het volgende:
Nog steeds verbazend dat jij een vriend hebt.
Een vrouw die zich op dr 22e laat steriliserenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nou echt haten doe ik niet hoor. Kinderen kunnen soms best leuk zijn. Ik heb iemand op m'n Facebook die écht intens kinderen haat. (Die heeft het op haar 22e voor elkaar gekregen om zich te laten steriliseren.) Zó erg ben ik niet!
Ik erger me alleen rot aan bepaald gedrag. Maar dat betekent nog niet dat ik het kind zelf haat.
Ja. Hoezo zou ze dat niet zijn?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een vrouw die zich op dr 22e laat steriliseren
Is ze verder wel helemaal in orde? Psychisch bedoel ik dan.
Ik vind het een nogal ingrijpende ingreep voor een jonge gezonde meid van 22 eignelijk. Als je geen kinderen wilt, zijn dr genoeg andere manieren om die niet te krijgen. Om je dan op 22 jarige leeftijd te laten steriliseren..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |