quote:
Nou echt haten doe ik niet hoor. Kinderen kunnen soms best leuk zijn. Ik heb iemand op m'n Facebook die écht intens kinderen haat. (Die heeft het op haar 22e voor elkaar gekregen om zich te laten steriliseren.) Zó erg ben ik niet!quote:
Voor sommige mannen is het enkele feit dat een vrouw een kut heeft voldoendequote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef Tinos85 het volgende:
Nog steeds verbazend dat jij een vriend hebt.
Een vrouw die zich op dr 22e laat steriliserenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nou echt haten doe ik niet hoor. Kinderen kunnen soms best leuk zijn. Ik heb iemand op m'n Facebook die écht intens kinderen haat. (Die heeft het op haar 22e voor elkaar gekregen om zich te laten steriliseren.) Zó erg ben ik niet!
Ik erger me alleen rot aan bepaald gedrag. Maar dat betekent nog niet dat ik het kind zelf haat.
Ja. Hoezo zou ze dat niet zijn?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een vrouw die zich op dr 22e laat steriliseren
Is ze verder wel helemaal in orde? Psychisch bedoel ik dan.
Ik vind het een nogal ingrijpende ingreep voor een jonge gezonde meid van 22 eignelijk. Als je geen kinderen wilt, zijn dr genoeg andere manieren om die niet te krijgen. Om je dan op 22 jarige leeftijd te laten steriliseren..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |