toch zeker een uurquote:Op zondag 8 juni 2014 17:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Poeh poeh van Landgraaf naar Heerlen is ook fucking ver hè
Lijkt me echt geen fuck aan.quote:
quote:
laatst wel op een technofeestje, zag ik een leuk meisje staan met haar vader permanent aan dr zijde. was dan wel weer raar.quote:
Dit indd.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
laatst wel op een technofeestje, zag ik een leuk meisje staan met haar vader permanent aan dr zijde. was dan wel weer raar.
dagje pinkpop kan ik nog wel begrijpen. zeker als je ouders het betalen, dan zeg je al helemaal geen nee.
Lijkt me voor dat meisje ook niet echt chill eigenlijk, zou dan zelf liever gewoon niet gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
laatst wel op een technofeestje, zag ik een leuk meisje staan met haar vader permanent aan dr zijde. was dan wel weer raar.
dagje pinkpop kan ik nog wel begrijpen. zeker als je ouders het betalen, dan zeg je al helemaal geen nee.
Naar Dour of Groezrock ofzo geef ik je gelijk, maar Pinkpop is echt typisch zo'n 'uitje' voor veel mensen dus zo vreemd vind ik het niet, eigenlijk.quote:
Vrienden boven familie plaatsen...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:43 schreef HighVolume het volgende:
Geen vrienden hebben en dan met je familie naar Pinkpop gaan
Vrienden komen en gaan. Een familieband is veel sterker.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:51 schreef HighVolume het volgende:
[..]
geen vrienden hebben plus jouw moeder
Dourquote:Op zondag 8 juni 2014 17:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Naar Dour of Groezrock ofzo geef ik je gelijk, maar Pinkpop is echt typisch zo'n 'uitje' voor veel mensen dus zo vreemd vind ik het niet, eigenlijk.
Nee hoor, niet altijd. En niet voor iedereen is dat een 'vanzelfsprekendheid'.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vrienden komen en gaan. Een familieband is veel sterker.
hoe weet jij dat nou manquote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Matige vriendschappen heb je dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, soms heb je enkele vriendschappen die jaren meegaan. Maar over het algemeen merk je toch wel dat uiteindelijk je familie het belangrijkste is dat je hebt. Maar goed, dat is ook persoonsgebonden. In deze geïndividualiseerde maatschappij zullen er mensen zijn die vrienden boven familie verkiezen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor, niet altijd. En niet voor iedereen is dat een 'vanzelfsprekendheid'.
Realistische vriendschappen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Matige vriendschappen heb je dan.
Voor veel mensen, inclusief mijzelf, is dat zo, maar voor veel mensen ook weer niet, deal with it.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, soms heb je enkele vriendschappen die jaren meegaan. Maar over het algemeen merk je toch wel dat uiteindelijk je familie het belangrijkste is dat je hebt. Maar goed, dat is ook persoonsgebonden. In deze geïndividualiseerde maatschappij zullen er mensen zijn die vrienden boven familie verkiezen.
jovink en de voederbietels een concert noemenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker met m'n vader naar concerten, niks mis mee.
Haha echt heh.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jovink en de voederbietels een concert noemen
Oh, ik vind het prima hoor. Het is ook erg persoonsgebonden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor veel mensen, inclusief mijzelf, is dat zo, maar voor veel mensen ook weer niet, deal with it.
Die gaat al mijn halve leven mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw oudste vriendschap dan?
belachelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
van station naar station iets langer dan een half uurtje manG
Zo interessant is je topic nu ook weer niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:29 schreef mizzaardbei het volgende:
Jup! Dat uurtje hebben we gelopen!
Kunnen we weer ontopic blijven?
Die heb ik ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:35 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb alleen vijanden.
ah !nu snap ik waarom jij geen vrienden hebtquote:Op zondag 8 juni 2014 18:29 schreef mizzaardbei het volgende:
Jup! Dat uurtje hebben we gelopen!
Kunnen we weer ontopic blijven?
Pinkpop een technofeest?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit indd.
Maar wtf, met je vader naar een technofeestlekker aan de schijven met je vader
Had ze niet gewoon een hele oude vriend?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, dat was dr pa, zag je al aan de lichaamshouding en bij navraag bleek het dus ook zo te zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ze niet gewoon een hele oude vriend?
Mijn excuses, niet goed gekeken idd.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lees de post waar ik op reageer eens.
Je vergeet er eentjequote:Op maandag 9 juni 2014 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
Ok.
pinkpop
treinen
geen vrienden
vrienden
familie
zusjes en broer
john mayer
rolling stones
technofeesten
drugs
uur lopen
geen taxi bellen
zwerver zijn
hier geld aan besteden
hier geen geld voor hebben
een leven hebben
iets met je leven willen doen
niet gewoon slapen
een feestje boven slapen verkiezen
fok
ts
mensen
jij
zo. hebben we alles weer even gehad voor dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |