Ik ben gisteren met mn vader, zijn vriendin, mijn broertje en zusjes en een neef naar Pinkpop geweest. Natuurlijk speciaal voor John Mayer en The Rolling Stones. Ik vond Flogging Molly ook super leuk! Leuk om naar te luisteren! Maar stiekem kwamen wij voor The Rolling Stones.
Terug naar huis gaan was een drama!

We hadden de auto's ongeveer 10 minuten van Station Heerlen geparkeerd. De heenreis ging goed. Goed georganiseerd. Jammer voor de mensen die onderwerg naar landgraaf vanaf Maastricht kwamen vast te zitten in een trein vanwege een springer.
Vanaf het festival terrein naar station Landgraaf al een avondvierdaagse gelopen. Een half uur gelopen. Maar dat was nog wel even gezellig, omdat er nog veel mensen mee liepen.
Maar ja.... Daarna moesten we wachten op de trein. We stonden er al een uur te wachten, we waren moe en wilde naar huis. Zere voeten en zere benen. Daar op Station Landgraaf aangekomen stonden er al mensen op de perrons te wachten. Van alle kanten op het station kwamen mensen toegestroomd om met de trein naar Heerlen (en verder te gaan). Dus toen zijn we naar Heerlen gelopen.

(Ja je leest het goed, van Landgraaf station naar Heerlen Station) Onderweg zagen we nog treinen en bussen rijden. Maar toen waren we al in Heerlen. We hebben onderweg nog 4 mensen kunnen meenemen die ook van Pinkpop kwamen en dezelfde kant op moesten als ons.
Uiteindelijk hebben we een uur gelopen.

2 uur snachts uit Heerlen vertrokken. Kwart voor 4 thuis.
Ik ben benieuwd hoe anderen waren thuis gekomen na een lange maar mooie dag. Reden er nog treinen vanaf station Heerlen? Hoe was het vervoer geregeld vanaf Landgraaf?