Handelingen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:21 schreef Polacco het volgende:
[..]
Niet echt. Jij werd geband vanwege je handelingen, niet vanwege het feit dat je bestaat.
Misschien begint het bij het beantwoorden van mijn vragen. Heb jij problemen met zwarte mensen? Bijv.?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Handelingen?
Handelingen?
Welke handelingen heb ik in godsnaam verricht op een forum van FOK!?
Ach, waarom zou ik wie dan ook iets uitleggen?
Wie een valse beschuldiging wil geloven, is zelf schuldig.
Ik snap niet waarom je je daar druk over maakt. Maar om een antwoord te geven: ik heb geen speciale gedachten over zwarte mensen uit Afrika. Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:26 schreef Globali het volgende:
Ik kan dit alles niet nazoeken. Dit moeten jullie zelf doen. Al wil ik graag nog antwoord op 1 vraag. Dat is hoe Kees denkt over zwarte mensen uit Afrika
Ik begrijp je tweede alinea niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je daar druk over maakt. Maar om een antwoord te geven: ik heb geen speciale gedachten over zwarte mensen uit Afrika. Waarom zou ik?
Wel zijn natuurlijk zwarte mensen Zijn uitverkoren volk. Octopus Paul heeft Zijn almacht aangetoond tijdens de WK van 2012. Hij geeft Zijn inkt vrij aan iedereen, zodat iedereen zijn of haar eigen heilige boek kan schrijven. Zijn uitverkoren volk zijn de negers, die immer gedompeld in zijn Zijn heilige inkt.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Misschien begint het bij het beantwoorden van mijn vragen. Heb jij problemen met zwarte mensen? Bijv.?
Ik maak er geen punt van. Iemand beschuldigd jou behoorlijk. Ik heb aardig wat vrienden die Joods zijn en daarnaast een deels zwarte familie. Dan begrijp je ook dat ik vragen heb.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik snap niet goed waarom je hier zo'n punt van maakt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:26 schreef Globali het volgende:
Ik kan dit alles niet nazoeken. Dit moeten jullie zelf doen. Al wil ik graag nog antwoord op 1 vraag. Dat is hoe Kees denkt over zwarte mensen uit Afrika
Hier heb je een indicatie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, nou zeg jij dat de joden verantwoordelijk zijn. Maar dat is natuurlijk niet zo. Alleen de mensen, die in Israel de dienst uitmaken, zijn verantwoordelijk. Dat zijn dus joden en, eh,,, eh, oh ja, een stuk of wat Arabieren.
Ja, daar ben ik ook wel blij mee.
Ik ben ook zo blij dat ik geen racist ben. Ik vind uiteraard wel dat negers lui en dom zijn, maar daar staat tegenover dat ze ook heel goed jazz kunnen spelen en een heel goed ritmegevoel hebben. Dus om negers minderwaardig te vinden aan blanken, vind ik een beetje overdreven.
Het is wel fijn om zo onbevooroordeeld tegen mensen aan te kunnen kijken. Scheelt ook gelijk weer een paar verbanningen op FOK als je zo genuanceerd kunt zijn.
De ware Schepper van diepzee, hoogland en wolkenluchten is Octopus Paul. Hij bleek machtiger dan de oppermachtige FIFA en is dus, logischerwijs, almachtig.quote:
Negers zijn lui en dom? Dat schreef je zelf. Geef eens aan waar je bent geweest in Afrika.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De ware Schepper van diepzee, hoogland en wolkenluchten is Octopus Paul. Hij bleek machtiger dan de oppermachtige FIFA en is dus, logischerwijs, almachtig.
Schokkend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:39 schreef Polacco het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je een indicatie.
http://fok.nl/sherlock/in(...)egevoel¬intopic=0
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:39 schreef Polacco het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je een indicatie.
http://fok.nl/sherlock/in(...)egevoel¬intopic=0
quote:
Kees. In mijn leven werkt het vrij simpel. Als je iets zegt ben je er verantwoordelijk voor. Ik ben blank maar ken Afrika deels. Geweldig. Als jij anders denkt kan en mag dat maar zeg het gewoon. Deel jouw ervaring. Ik heb nog minimaal 20 leuke verhalen over Afrika.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou ja, wie dit serieus neemt, zoekt het maar fijn uit.
Ik lach me een kriek om iemand die dit na zo veel tijd nog steeds ophaalt.
![]()
![]()
![]()
Je standpunten zijn niks meer waard in dit topic nu men weet wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou ja, wie dit serieus neemt, zoekt het maar fijn uit.
Ik lach me een kriek om iemand die dit na zo veel tijd nog steeds ophaalt.
![]()
![]()
![]()
quote:Ik ben ook zo blij dat ik geen racist ben. Ik vind uiteraard wel dat negers lui en dom zijn, maar daar staat tegenover dat ze ook heel goed jazz kunnen spelen en een heel goed ritmegevoel hebben. Dus om negers minderwaardig te vinden aan blanken, vind ik een beetje overdreven.
Het is wel fijn om zo onbevooroordeeld tegen mensen aan te kunnen kijken. Scheelt ook gelijk weer een paar verbanningen op FOK als je zo genuanceerd kunt zijn.
Geen normale tekst toch? Of denk je zelf van wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:52 schreef Kees22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zit me echt kapot te lachen!
ROLF
Het is toch ongelooflijk hoe kortzichtig mensen kunnen zijn.
Ik probeer het nog een keer:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |