abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 juni 2014 @ 02:24:54 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140902921
Ik las "Dit is een Italiaan" en dacht "klopt".

Joop :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_140902927
Ik kan dit alles niet nazoeken. Dit moeten jullie zelf doen. Al wil ik graag nog antwoord op 1 vraag. Dat is hoe Kees denkt over zwarte mensen uit Afrika
pi_140902938
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:21 schreef Polacco het volgende:

[..]

Niet echt. Jij werd geband vanwege je handelingen, niet vanwege het feit dat je bestaat.
Handelingen?
Handelingen?
Welke handelingen heb ik in godsnaam verricht op een forum van FOK!?

Ach, waarom zou ik wie dan ook iets uitleggen?
Wie een valse beschuldiging wil geloven, is zelf schuldig.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140902963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Handelingen?
Handelingen?
Welke handelingen heb ik in godsnaam verricht op een forum van FOK!?

Ach, waarom zou ik wie dan ook iets uitleggen?
Wie een valse beschuldiging wil geloven, is zelf schuldig.
Misschien begint het bij het beantwoorden van mijn vragen. Heb jij problemen met zwarte mensen? Bijv.?
pi_140902980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:26 schreef Globali het volgende:
Ik kan dit alles niet nazoeken. Dit moeten jullie zelf doen. Al wil ik graag nog antwoord op 1 vraag. Dat is hoe Kees denkt over zwarte mensen uit Afrika
Ik snap niet waarom je je daar druk over maakt. Maar om een antwoord te geven: ik heb geen speciale gedachten over zwarte mensen uit Afrika. Waarom zou ik?

Wel zijn natuurlijk zwarte mensen Zijn uitverkoren volk. Octopus Paul heeft Zijn almacht aangetoond tijdens de WK van 2012. Hij geeft Zijn inkt vrij aan iedereen, zodat iedereen zijn of haar eigen heilige boek kan schrijven. Zijn uitverkoren volk zijn de negers, die immer gedompeld in zijn Zijn heilige inkt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140902986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je je daar druk over maakt. Maar om een antwoord te geven: ik heb geen speciale gedachten over zwarte mensen uit Afrika. Waarom zou ik?

Wel zijn natuurlijk zwarte mensen Zijn uitverkoren volk. Octopus Paul heeft Zijn almacht aangetoond tijdens de WK van 2012. Hij geeft Zijn inkt vrij aan iedereen, zodat iedereen zijn of haar eigen heilige boek kan schrijven. Zijn uitverkoren volk zijn de negers, die immer gedompeld in zijn Zijn heilige inkt.
Ik begrijp je tweede alinea niet.
pi_140902989
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:33 schreef Globali het volgende:

[..]

Misschien begint het bij het beantwoorden van mijn vragen. Heb jij problemen met zwarte mensen? Bijv.?
Waarom zou ik?
Ik snap niet goed waarom je hier zo'n punt van maakt.
pi_140902994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
Ik snap niet goed waarom je hier zo'n punt van maakt.
Ik maak er geen punt van. Iemand beschuldigd jou behoorlijk. Ik heb aardig wat vrienden die Joods zijn en daarnaast een deels zwarte familie. Dan begrijp je ook dat ik vragen heb.
pi_140902996
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:26 schreef Globali het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, nou zeg jij dat de joden verantwoordelijk zijn. Maar dat is natuurlijk niet zo. Alleen de mensen, die in Israel de dienst uitmaken, zijn verantwoordelijk. Dat zijn dus joden en, eh,,, eh, oh ja, een stuk of wat Arabieren.

Ja, daar ben ik ook wel blij mee.
Ik ben ook zo blij dat ik geen racist ben. Ik vind uiteraard wel dat negers lui en dom zijn, maar daar staat tegenover dat ze ook heel goed jazz kunnen spelen en een heel goed ritmegevoel hebben. Dus om negers minderwaardig te vinden aan blanken, vind ik een beetje overdreven.
Het is wel fijn om zo onbevooroordeeld tegen mensen aan te kunnen kijken. Scheelt ook gelijk weer een paar verbanningen op FOK als je zo genuanceerd kunt zijn.
Hier heb je een indicatie.

http://fok.nl/sherlock/in(...)egevoel¬intopic=0
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_140903000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:37 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik begrijp je tweede alinea niet.
De ware Schepper van diepzee, hoogland en wolkenluchten is Octopus Paul. Hij bleek machtiger dan de oppermachtige FIFA en is dus, logischerwijs, almachtig.
pi_140903006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De ware Schepper van diepzee, hoogland en wolkenluchten is Octopus Paul. Hij bleek machtiger dan de oppermachtige FIFA en is dus, logischerwijs, almachtig.
Negers zijn lui en dom? Dat schreef je zelf. Geef eens aan waar je bent geweest in Afrika.
pi_140903007
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:39 schreef Polacco het volgende:

[..]

[..]

Schokkend.
pi_140903013
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:39 schreef Polacco het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O-
Nou ja, wie dit serieus neemt, zoekt het maar fijn uit.
Ik lach me een kriek om iemand die dit na zo veel tijd nog steeds ophaalt.

_O- _O- 8)7 8)7
  dinsdag 10 juni 2014 @ 02:43:33 #134
117098 Hathor
Effe niet
pi_140903016
Wat een grappig topic is dit geworden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_140903029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:43 schreef Hathor het volgende:
Wat een grappig topic is dit geworden.
_O- _O- Dat kun je wel zeggen ja.
Ik kom niet meer bij! Hoe heet dat ook weer op internet: ROLF.
pi_140903030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

_O- _O- 8)7 8)7
Kees. In mijn leven werkt het vrij simpel. Als je iets zegt ben je er verantwoordelijk voor. Ik ben blank maar ken Afrika deels. Geweldig. Als jij anders denkt kan en mag dat maar zeg het gewoon. Deel jouw ervaring. Ik heb nog minimaal 20 leuke verhalen over Afrika.
pi_140903040
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

_O- _O- 8)7 8)7
Je standpunten zijn niks meer waard in dit topic nu men weet wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_140903064
_O- _O- _O-
Ik zit me echt kapot te lachen!
ROLF
Het is toch ongelooflijk hoe kortzichtig mensen kunnen zijn.
Ik probeer het nog een keer:

quote:
Ik ben ook zo blij dat ik geen racist ben. Ik vind uiteraard wel dat negers lui en dom zijn, maar daar staat tegenover dat ze ook heel goed jazz kunnen spelen en een heel goed ritmegevoel hebben. Dus om negers minderwaardig te vinden aan blanken, vind ik een beetje overdreven.
Het is wel fijn om zo onbevooroordeeld tegen mensen aan te kunnen kijken. Scheelt ook gelijk weer een paar verbanningen op FOK als je zo genuanceerd kunt zijn.
pi_140903083
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:52 schreef Kees22 het volgende:
_O- _O- _O-
Ik zit me echt kapot te lachen!
ROLF
Het is toch ongelooflijk hoe kortzichtig mensen kunnen zijn.
Ik probeer het nog een keer:

[..]

Geen normale tekst toch? Of denk je zelf van wel?
pi_140903113
Stel je eens voor dat je bij mij op bezoek komt Kees. Mijn familie bestaat uit allerlei rassen en kleuren. En dat jij dit daar zegt over zwarte mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')