abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140974369
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Toen Nederland nog monocultureel was bestond het begrip racisme niet. Racisme komt voort uit de multiculturele samenleving. Weg met die ellende!
Daar heb je wel een punt: tijdens de ijstijden woonden er hier geen mensen, dus toen was Nederland monocultureel. Ikzelf zou dan liever zeggen: noncultureel!
Verder: wat sp3c en Bluesdude zeggen!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_140979109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik zag bij een link een stukje van De Morgen. Daarin werd betoogd dat Afrikanen nooit het WK kunnen winnen want na 2 gewonnen wedstrijden zijn ze heel tevreden, denken ze dat ze heel goed zijn en gaan ze hoeren en snoeren en komt er van voetballen niks meer.
Ik kon uit de scan niet goed beoordelen of dat nou satire of serieus was.
Ik denk dat dat stukje over het Nederlands elftal ging...
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_140980964
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

sp3c heeft in zoverre gelijk, dat wie alleen de foto en de grote letters ziet, bijvoorbeeld een passant in de straat, er van alles kan bijdenken en dat dan ook doet al naar de eigen aard.
Wie verder kan en wil lezen, ziet geen bezwaar meer, lijkt me.
Sowieso ging het hele katern daar wel over. Verschillende identiteiten en nationaliteiten van voetballers.
pi_141015942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Sowieso ging het hele katern daar wel over. Verschillende identiteiten en nationaliteiten van voetballers.
Precies. Vandaar dat ik de heisa ook niet snap. Maar op de een of andere manier schijnt dat mensen te ontgaan.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 01:23:30 #245
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_141017944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Toen Nederland nog monocultureel was bestond het begrip racisme niet. Racisme komt voort uit de multiculturele samenleving. Weg met die ellende!
Wanneer was dat ook alweer?
pi_141017976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:23 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wanneer was dat ook alweer?
In de jaren '50.
pi_141018001
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In de jaren '50.
wil je terug naar die tijd? hoe wil je dat bereiken?
pi_141018013
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In de jaren '50.
Helemaal niet!
Ik woonde in een geheel katholiek dorp. Maar mijn vriendje heeft nog enthousiast protestants buurjongens in elkaar gemept.
pi_141018020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wil je terug naar die tijd? hoe wil je dat bereiken?
Alle subsidies op multiculti organisaties stopzetten, grenzen sluiten, geen immigranten, elke veroordeelde misdadiger met dubbel paspoort het land uit, geen moskeeën meer toestaan. Zwartepiet discussie onmiddellijk staken.

Artikel 1 van de Grondwet vervangen door de bepaling dat de joods-christelijke cultuur de enige leidende cultuur is in Nederland.
pi_141018074
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Alle subsidies op multiculti organisaties stopzetten, grenzen sluiten, geen immigranten, elke veroordeelde misdadiger met dubbel paspoort het land uit, geen moskeeën meer toestaan. Zwartepiet discussie onmiddellijk staken.

Artikel 1 van de Grondwet vervangen door de bepaling dat de joods-christelijke cultuur de enige leidende cultuur is in Nederland.
Je stemt pvv?
pi_141018077
quote:

[..]

Joods-christelijk? Hoe imbeciel kun je het hebben?
Toen Bonifacius vermoord werd in Dokkum was Mohammed al overleden. Dus wat zeur je nou over leidende cultuur?
pi_141018095
quote:

[..]

En dan wat... je onderdrukt een stel mensen die je weg wilt hebben... gaan ze ook weg ?
zwartepietdiscussie kan niet gestaakt worden Dat wil Nederland niet

En bespaar me die bullshit van religies die wettelijk voorgetrokken moeten worden
pi_141018143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En dan wat... je onderdrukt een stel mensen die je weg wilt hebben... gaan ze ook weg ?
Ik onderdruk niemand. Niemand wordt gedwongen weg te gaan, dat is niet menselijk. De boodschap moet zijn: Aanpassen of opkrassen. Wie hier blijft moet volledig integreren, met eigen middelen uiteraard.

quote:
zwartepietdiscussie kan niet gestaakt worden Dat wil Nederland niet

En bespaar me die bullshit van religies die wettelijk voorgetrokken moeten worden
Waarom bullshit? In Hongarije maakt men ook onderscheid tussen religies. De islam is een kwaadaardige ideologie, die moet je geen millimeter ruimte geven.

De zwartepiet-discussie wil door de meerderheid gestaakt worden. Slechts een klein clubje subsidie-allochtonen voert die discussie, en de linkse publieke omroep smult er van.

Nog een paar puntjes vergeten: De publieke omroep volledig afschaffen, illegaliteit strafbaar stellen, illegalen actief achterna zitten en na aanhouding direct op het vliegtuig.
pi_141018160
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:33 schreef Globali het volgende:

[..]

Je stemt pvv?
De PVV is momenteel de enige optie. Ik hoop dat er een partij komt die democratischer en tactischer is, zoals bijvoorbeeld de Deense Volkspartij.
pi_141018170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De PVV is momenteel de enige optie. Ik hoop dat er een partij komt die democratischer en tactischer is, zoals bijvoorbeeld de Deense Volkspartij.
Dat lijkt mij een goede optie in Nederland.
pi_141018182
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waarom bullshit? In Hongarije maakt men ook onderscheid tussen religies. De islam is een kwaadaardige ideologie, die moet je geen millimeter ruimte geven.

De zwartepiet-discussie wil door de meerderheid gestaakt worden. Slechts een klein clubje subsidie-allochtonen voert die discussie, en de linkse publieke omroep smult er van.

Nog een paar puntjes vergeten: De publieke omroep volledig afschaffen, illegaliteit strafbaar stellen, illegalen actief achterna zitten en na aanhouding direct op het vliegtuig.
Ik ben niet pro religie. Niet elke moslim is fout. Zeker niet.
pi_141018190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:41 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ben niet pro religie. Niet elke moslim is fout. Zeker niet.
Mee eens. De islam is alleen een godsdienst die hier niet thuis hoort. Als je in een hoofddoek of burka wilt lopen dan zijn er genoeg landen waaruit je kunt kiezen. Dat hoeft niet hier.
pi_141018198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nederland is niet Hongarije en geen enkel religie moet in de grondwet voorgetrokken worden.
Alle religies hebben evenveel recht op vrije meningsuiting volgens de grondwet. Houden zo.

quote:
Dan staakt die meerderheid dat toch.... maar als anderen hun mening willen uiten over dit onderwerp, dan is het hun grondwettelijk recht.
quote:
Nog een paar puntjes vergeten: De publieke omroep volledig afschaffen\
Ik snap het.. die zijn niet haatzaaiend genoeg.

Maar al met al is jouw monocultuur nog niet bereikt . Wat moeten de volgende stappen zijn?
pi_141018208
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Mee eens. De islam is alleen een godsdienst die hier niet thuis hoort. Als je in een hoofddoek of burka wilt lopen dan zijn er genoeg landen waaruit je kunt kiezen. Dat hoeft niet hier.
We geven terecht vrijheid aan geloof. Dat wil jij inbinden.
pi_141018214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Maar dat kan best wel hier. Je wilt hoofddoekjes verbieden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')