SPOILER: Alle DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema
Friday June 6
Afternoon Session (2pm-6pm local time, 1pm-5pm BST)
First Round
Finland (12) v Poland
USA (16) v Hungary
Hong Kong (13) v Norway
Austria (10) v China
Sweden (14) v Gibraltar
Canada (11) v Japan
Germany (9) v South Africa
Spain (15) v New Zealand
Evening Session (8pm-12am local time, 7pm-11pm BST)
First Round
Republic of Ireland (8) v Singapore
Wales (5) v France
Belgium (7) v India
Northern Ireland (6) v Malaysia
Scotland (3) v Russia
England (1) v Thailand
Netherlands (2) v Italy
Australia (4) v DenmarkSPOILER: Za, Zo en formatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 zal live verslag doen van de PDC World Cup of Darts. De uitzendingen rondom deze World Cup zien er als volgt uit:
Vrijdagavond 6 juni vanaf 22.00 uur
Zaterdagavond 7 juni vanaf 18.00 uur
Zondagavond 8 juni vanaf 18.00 uur
Game On![]()
Ik heb 'm wel gezien. Hij had dit gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik het juist als je de wedstrijd niet gezien hebt?
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien. Hij had dit gewoon moeten winnen.
Teveel beurten zonder triple.
Hij liet Kim in z'n spel komen. Michael was niet gefocused en gooide voor zijn doen gewoon bagger.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Gewoon een goede pot voor zijn begrippen, alleen gooide Kim iets beter. Dan hoef je niet per definitie een prutser te zijn.
Belgen zijn zelf net zo arrogantquote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef F.M.D. het volgende:
belgie is altijd extra gemotiveerd om van de 'arrogante' nederlanders te winnen.
Als ze beiden van blijdschap springen komt er een aardshock tot Groningen. Denken ze dat het weer aan het aardgas ligt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Podium verstevigd nu ze allebei tegelijk erop moeten staan?
Je doet alsof ze bij elkaar 400 kg wegen maar zoveel wegen ze vast nietquote:Op zondag 8 juni 2014 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Podium verstevigd nu ze allebei tegelijk erop moeten staan?
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:07 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Je doet alsof ze bij elkaar 400 kg wegen maar zoveel wegen ze vast niet
Deze kneuzen zijn niet goed voor je hart.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
MVG gooide hem bijna ook in de triple 9
En die Belgen bakte er ook niet veel van.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met afstand. Van Barneveld heeft alleen die cruciale 119 finish gepakt.
Australië.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Engeland v Zuid Afrika & Wales vs ..?
Oja bedanktquote:
Van Gerwen en Barney zijn goede vrienden hoor. MVG had na de verloren premier league finale een fles champagne gekocht voor Barney.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef GwaiLow het volgende:
Gerwen en Barney zullen nooit de beste vrienden worden zegt Koert? Snap dat ze vast geen beste vrienden zijn, maar wat wilt Koert hier mee zeggen?
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:32 schreef clavier het volgende:
Van Gerwen laat het weer afweten. Arme Barney moet op zijn oude dag weer de wereldkampioen redden.
toch heeft hij naar mijn mening iets te veel beurten met een lage score. Zal ook wel aan de tegenstander liggen.quote:
Dat maakt niet uit. Op de belangrijke momenten sleept hij zichzelf en ook MVG erdoor heen met finishes zoals 119 of een 180quote:Op zondag 8 juni 2014 20:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch heeft hij naar mijn mening iets te veel beurten met een lage score. Zal ook wel aan de tegenstander liggen.
Op TV gewoon beeld.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie alleen het rtl beeld bij de stream??
Is je TV ingepikt?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk gewoon op TV.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Dolan kan wel scherp finishen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
De dubbel zouden ze moeten kunnen pakken want die Mansel is wel echt de zwakste schakel.
Hij had vandaag wel zijn balansdag. Barney niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dat een balansbandje bij die Noord-Ier?
Gelukkig niet nee. Die frikandellen van Sil hebben Nederland verder gebracht.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij had vandaag wel zijn balansdag. Barney niet.
Als er 2 worden gewonnen door beide partijen is het gewoon koppelzquote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef clavier het volgende:
Indrukwekkend. Helaas moeten er in de finale weer singlepartijen worden gespeeld.
Oke, meer dan 2 punten nodig dus voor de winst?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er 2 worden gewonnen door beide partijen is het gewoon koppelz
Er zijn in de finalequote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef clavier het volgende:
[..]
Oke, geen 2 punten meer nodig dus voorbde winst?
Misschien wel, maar tegen Van Gerwen van afgelopen rondes maakt hij wel kans en tegen Barney maakt Taylor altijd een kansquote:
Ze had afgesproken om dat te doen speciaal voor mij.quote:
Als ik de berichten zo lees, is dat waarschijnlijk wel een record.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
WOW!!!!
Is dat een record voor dubbels op video?
Doet 'ie dan wel snel als ie binnen 4 seconden z'n pijltjes weg smijt.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lewis is zo dik dat hij voor ieder gooi een ademteug moet halen om dat pijltje naar het bord te kunnen gooien...
Nederland is doorquote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Bijna dit hele toernooi gemist xD
Wat heb ik gemist, kan iemand mij even bijpraten?
Je hebt een flink aantal wedstrijden gemist.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Niks gemist, Nederland in de finale.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
WE STAAN IN DE FINALEquote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
--
Weet alleen dat Nicholson gewonnen heeft van Lewis.
MVG verliest al zijn single partijen, Barney wint ze wel allemaal, waardoor Nederland het steeds in de koppel kan afmaken.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
MVG verliest al zijn single partijen, Barney wint ze wel allemaal, waardoor Nederland het steeds in de koppel kan afmaken.
Jaquote:
Kan gebeuren in zo'n kort format.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, verloren van eerst Kim Huybrechts en vervolgens van Brendan Dolan
Ik lach me helemaal kleurenblind als er een negendarter in een koppelpartij valtquote:
Tatána ¦ediva is dat. Die andere is Martina Uhrová.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef clavier het volgende:
[..]
Die rechter (voor ons rechts) is het leukst.
Omdat Paul nou eenmaal anders isquote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef icloud het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom paul alleen zijn kuifje groen heeft geschilderd?
Dat was vroeger populair nu vooral gay
Daar zijn er nog niet veel vanquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal kleurenblind als er een negendarter in een koppelpartij valt
Zijn allebei niet onaardig.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tatána ¦ediva is dat. Die andere is Martina Uhrová.
Dat wist ikquote:
Jawel.quote:
Oh moeten ze in de finale 4 singlesquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt dus
MVG v Taylor
Barney v Lewis
MVG v Lewis
Barney v Taylor
Voor die tijd is het al 3-0 NLquote:Op zondag 8 juni 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt dus
MVG v Taylor
Barney v Lewis
MVG v Lewis
Barney v Taylor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |