SPOILER: Alle DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema
Friday June 6
Afternoon Session (2pm-6pm local time, 1pm-5pm BST)
First Round
Finland (12) v Poland
USA (16) v Hungary
Hong Kong (13) v Norway
Austria (10) v China
Sweden (14) v Gibraltar
Canada (11) v Japan
Germany (9) v South Africa
Spain (15) v New Zealand
Evening Session (8pm-12am local time, 7pm-11pm BST)
First Round
Republic of Ireland (8) v Singapore
Wales (5) v France
Belgium (7) v India
Northern Ireland (6) v Malaysia
Scotland (3) v Russia
England (1) v Thailand
Netherlands (2) v Italy
Australia (4) v DenmarkSPOILER: Za, Zo en formatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 zal live verslag doen van de PDC World Cup of Darts. De uitzendingen rondom deze World Cup zien er als volgt uit:
Vrijdagavond 6 juni vanaf 22.00 uur
Zaterdagavond 7 juni vanaf 18.00 uur
Zondagavond 8 juni vanaf 18.00 uur
Game On![]()
Ik heb 'm wel gezien. Hij had dit gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik het juist als je de wedstrijd niet gezien hebt?
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien. Hij had dit gewoon moeten winnen.
Teveel beurten zonder triple.
Hij liet Kim in z'n spel komen. Michael was niet gefocused en gooide voor zijn doen gewoon bagger.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Gewoon een goede pot voor zijn begrippen, alleen gooide Kim iets beter. Dan hoef je niet per definitie een prutser te zijn.
Belgen zijn zelf net zo arrogantquote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef F.M.D. het volgende:
belgie is altijd extra gemotiveerd om van de 'arrogante' nederlanders te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |