Oh jah, maar ik moet wel eerst vanaf het oosten naaar den haag hequote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn we net te laat voor zonsopgang. Gemiste kans wel dan.
ik van af het noorden.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh jah, maar ik moet wel eerst vanaf het oosten naaar den haag he
Echt? Wie weet zitten we wel in dezelfde trein danquote:
Savonds is ook nog een tochquote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn we net te laat voor zonsopgang. Gemiste kans wel dan.
Zo spannendquote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Echt? Wie weet zitten we wel in dezelfde trein dan
das ondergang tochh, das anders tochhhquote:[..]
Savonds is ook nog een toch
Misschien zitten we wel in dezelfde coupeequote:
Ja euhhh er bestaat toeval en toeval. Dit is onmogelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien zitten we wel in dezelfde coupee![]()
Anders doen we een trein datequote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euhhh er bestaat toeval en toeval. Dit is onmogelijk![]()
Ik moet naar Den haag, waar woon jij?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is prima, dat kan nog wel.Wat wordt onze bestemming?
Dit scenario is bewezen niet onmogelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euhhh er bestaat toeval en toeval. Dit is onmogelijk![]()
Ik moet naar Amsterdam. Ik woon in Den Helder.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik moet naar Den haag, waar woon jij?
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit scenario is bewezen niet onmogelijk
Hoi.quote:
Nee het is toch een SC. Iedereen welkom dit dat.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Amoeba het volgende:
Oh wacht, stoor ik in de Flippie - Adhmejdindad (ja zo spel ik dat) dialoog?
Flippiee*quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Amoeba het volgende:
Je hebt de mood helemaal verpest nuquote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Amoeba het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Mijn trein stopt in amsterdam geloof ikquote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet naar Amsterdam. Ik woon in Den Helder.
quote:
Rip.quote:En ja. Nu zal ik nooit weten hoe hun treindate afloopt
Oeh, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mijn trein stopt in amsterdam geloof ik
Flips je weet niet hoe hard jij shined. Ik word verblind door je aanwezigheid. Als een egel verstop ik mezelf.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Nee het is toch een SC. Iedereen welkom dit dat.
Mochten er mensen wegblijven vanwege mijn aanwezigheid in deze SC, dan zou ik dat jammer vinden.
Dan toch Flips.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee*
En ja. Nu zal ik nooit weten hoe hun treindate afloopt
Oh, daar heb ik wel oog voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |