idem, en toen was het nog mooi weer ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep niet binnen roken, heb ik 1 week volgehouden.
Af en toe. Ik denk niet dat ik aan de 10 stuks in een jaar kom, heb er niet zo vaak de gelegenheid voor. Maar als ik het doe doe ik het goed.quote:
waar ben jij dan opgegroeid?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een roteind![]()
Ik vind Rockanje ook te ver weg en daarbij veel te druk om naar het strand te gaan, als ik er kom kom ik er om een hapje of drankje te doen in de avond.
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje inquote:
In plaats van een peuk doe ik aan wijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Dus bijna iedereen hier in de SC zit iedere keer de ene na de andere sigaret weg te paffen tijdens het fokken, zo herkenbaar![]()
Maar niet meer altijd, gelukkig, soms kan ik me prima inhouden.
Rotterdam-zuid?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje in
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van een peuk doe ik aan wijn
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou eens pijp moeten gaan roken. Je ziet niemand meer die pijp rookt. Ik vind dat wel wat hebben.
Ja, inderdaad, ik ben een meissie van Zuid, ken je het horen dan?quote:
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.
WTF, leraren rookten vroeger gewoon pijp op school
Vroeger mochten leerlingen zelfs in de klas paffen toch? En op de sociale acedemie mocht je blowen in de klas en ook nog jezelf een cijfer gevenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.
Toen mocht je ook gewoon roken in een vliegtuig, op de achterste rijen dat wel, maar tochquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijd
Pijp, sigaar, sigaret, ik had ook veel leraren die rookten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijd
ik zag er voor een tijd terug iemand lopen met een pijp.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou eens pijp moeten gaan roken. Je ziet niemand meer die pijp rookt. Ik vind dat wel wat hebben.
in een kinderklas?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik ben een meissie van Zuid, ken je het horen dan?
Niets ernstigs aan pijp roken maar wel dat de leraren het op school deden terwijl we er bij liepen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vroeger mochten leerlingen zelfs in de klas paffen toch? En op de sociale acedemie mocht je blowen in de klas en ook nog jezelf een cijfer geven
Ja, ik heb ook nog gerookt in vliegtuigen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mocht je ook gewoon roken in een vliegtuig, op de achterste rijen dat wel, maar toch
Eh...jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Nou komen we dichterbij. Tarwewijk?
lol ik heb als kind constant in een rookhol gezeten.. zelfs 800 km in de auto met 2 rokers erinquote:
oei net niet meegemaakt.. wel in de bus en trein, en 2 jaar op mn werkplekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog gerookt in vliegtuigen.
Toen ik laatst met mijn zus in het vliegtuig zat hadden we het er ook over en we waren het erover eens dat ze nu alle jankende kinderen maar op de achterste rijen moesten zettenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog gerookt in vliegtuigen.
Serieus Nederland bij Duitsland? Vind ik geen dom idee hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Top, ik ben een groot voorstander van een sterk verenigd Duitsland
Ik ook en heb ook nergens last van qua zuurstof gebrek of astma of andere long dingetjes, ik heb toen genoeg weerstand opgebouwd schijnbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb als kind constant in een rookhol gezeten.. zelfs 800 km in de auto met 2 rokers erin
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Top, ik ben een groot voorstander van een sterk verenigd Duitsland
Oostblok nacht treinenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei net niet meegemaakt.. wel in de bus en trein, en 2 jaar op mn werkplek
ik heb een keer een volledig longonderzoek gehad, ik had een zuurstofopname van een sporterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en heb ook nergens last van qua zuurstof gebrek of astma of andere long dingetjes, ik heb toen genoeg weerstand opgebouwd schijnbaarErg handig
Ik ook en verbaasd dat ze waren, zo mooi, die gezichten danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb een keer een volledig longonderzoek gehad, ik had een zuurstofopname van een sporterMaarja het kan elk moment inzetten en dan is er geen weg terug.
Zeker niet, zou in allerlei opzichten mijn voorkeur genieten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Serieus Nederland bij Duitsland? Vind ik geen dom idee hoor.
Ik woonde aan de Brielselaan, toen ik nog school zat heb ik een tijdje op de Pleinweg gewerkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woonde in de Bonaventurastraat.
1971quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Brielselaan, toen ik nog school zat heb ik een tijdje op de Pleinweg gewerkt.
Van welk jaar ben jij?
Ik ken iemand die het doet. En wil er zelf ook nog steeds eens aan beginnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat voor opzichten, behalve economisch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker niet, zou in allerlei opzichten mijn voorkeur genieten.
Nee, de eerste 26 jaar van mijn leven. En van welk jaar ben jij?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig. En woon je nog steeds op Zuid?
Toch de sterkste economie van Europa misschien zelfs van de hele wereld en nog best wel veel ruimte daar.. De taal vind ik wel iets minder..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker niet, zou in allerlei opzichten mijn voorkeur genieten.
Ik ben van '67quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, de eerste 26 jaar van mijn leven. En van welk jaar ben jij?
Provincie worden van duitslandquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
Maarja samenvoegen gaat toch niet gebeuren.. heel misschien ooit Vlaanderen bij Nederland.
Vroeger deden we wel aan landuitbreiding, misschien weer terug naar die tactiek?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
Maarja samenvoegen gaat toch niet gebeuren.. heel misschien ooit Vlaanderen bij Nederland.
Eerder bij de Pleinweg (Maastunnel) dan de Maashaven, vlak bij de meelfabriek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grappig. Woonde je aan de kant van de Pleinweg of de Maashaven?
Lees mijn postquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeger deden we wel aan landuitbreiding, misschien weer terug naar die tactiek?
Onmogelijk, wil een meerderheid ook nooit. En geen grensje verleggen meer in west Europa. Een Noord Europese Unie zie ik nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeger deden we wel aan landuitbreiding, misschien weer terug naar die tactiek?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje in
Economisch, cultureel, militair, we zijn gewoon "West Duitsers", één volk, Een Benelux met Duitsland en liefst met Denemarken en Scandinavische landen zou ook bij voorbaat een succesvolle en ongekunstelde unie zijn, heel anders dan de EU.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat voor opzichten, behalve economisch?
De Elout van Soeterwoude School. Maar de meelfabriek is vlak bij metrostation Maashaven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder bij de Pleinweg (Maastunnel) dan de Maashaven, vlak bij de meelfabriek.
Waar heb jij op school gezeten?
Dus behalve een Noord Europese Unie zie je niet meer een grote verandering zoals een Romeins Rijk of Napoleon-achtige taferelen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Onmogelijk, wil een meerderheid ook nooit. En geen grensje verleggen meer in west Europa. Een Noord Europese Unie zie ik nog wel gebeuren.
Mmm ja maar worden de loonkosten dan niet te hoog om te concurreren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Economisch, cultureel, militair, we zijn gewoon "West Duitsers", één volk, Een Benelux met Duitsland en liefst met Denemarken en Scandinavische landen zou ook bij voorbaat een succesvolle en ongekunstelde unie zijn, heel anders dan de EU.
Cultureel en Militair zul je er ook op vooruit gaan, maar of dat het waard is om de eigen identiteit op te geven..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Economisch, cultureel, militair, we zijn gewoon "West Duitsers", één volk, Een Benelux met Duitsland en liefst met Denemarken en Scandinavische landen zou ook bij voorbaat een succesvolle en ongekunstelde unie zijn, heel anders dan de EU.
Eens met deze postquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
De meelfabriek zit ongeveer in het midden van Maastunnel en Maashaven, één keer per jaar kregen we altijd een groot krentenbrood vanwege de geuroverlast, maar dat was meestal een lekkere vanillegeurquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Elout van Soeterwoude School. Maar de meelfabriek is vlak bij metrostation Maashaven.
Behalve als die geur zich mengde met de stank van de haven. Dat was verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meelfabriek zit ongeveer in het midden van Maastunnel en Maashaven, één keer per jaar kregen we altijd een groot krentenbrood vanwege de geuroverlast, maar dat was meestal een lekkere vanillegeur
Tering wat stonk die toko altijd als je uit de metro stapte!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meelfabriek zit ongeveer in het midden van Maastunnel en Maashaven, één keer per jaar kregen we altijd een groot krentenbrood vanwege de geuroverlast, maar dat was meestal een lekkere vanillegeur
Een uitbreiding van de huidige EU, maar niet totaal samensmelten tot 1 rijk/land. Er zijn toch overal democratieën en de emotionele en culturele verbondenheid met een land krijg je er echt niet uit.. En wat dacht je van taal... Bijna alle Europese landen hebben een eigen taal.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus behalve een Noord Europese Unie zie je niet meer een grote verandering zoals een Romeins Rijk of Napoleon-achtige taferelen?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Behalve als die geur zich mengde met de stank van de haven. Dat was verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben op de Mathenesserdijk geboren, maar tot mijn 5e daar gewoond, daarna naar een dorp in de buurt verhuisd, wat van mij mag afbranden
Die talen en culturen hoef je niet te veranderen, zolang je in een Europees Parlement met allerlei tolken 'samen' besluiten neemt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een uitbreiding van de huidige EU, maar niet totaal samensmelten tot 1 rijk/land. Er zijn toch overal democratieën en de emotionele en culturele verbondenheid met een land krijg je er echt niet uit.. En wat dacht je van taal... Bijna alle Europese landen hebben een eigen taal.
Ik weet niet of er meerdere meelfabrieken waren maar ik was in de veronderstelling dat dat gebouw vlak naast metrostation Maashaven de meelfabriek was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Duitsland nu een probleem met concurrentie of het is het het rijkste land van Europa? Je praat over een unie met een hoge kenniseconomie waarbij natuurlijk het sluiten van gezonde economische overeenkomsten met landen als Polen, Litouwen etc. niet mogen en moeten worden uitgeloten. Nee ben ik totaal niet bang voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm ja maar worden de loonkosten dan niet te hoog om te concurreren?
Ja ik hou niet van mijn dorp, blij dat ik er ook al lang weg benquote:
Wat ontleen jij dan aan die geweldige Nederlandse identiteit wat je niet kan ontlenen aan een Duitse.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cultureel en Militair zul je er ook op vooruit gaan, maar of dat het waard is om de eigen identiteit op te geven..
Die bedoelde ik eveneens, naast de stank ook nog een spuuglelijk gebouw.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er meerdere meelfabrieken waren maar ik was in de veronderstelling dat dat gebouw vlak naast metrostation Maashaven de meelfabriek was.
Af en toe was het inderdaad een penetrante rotluchtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Tering wat stonk die toko altijd als je uit de metro stapte!
Niets. Mij zou het ook niet uitmaken. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen wel waarde hechtten om zichzelf Nederlandse te kunnen noemen, of de vlag of whatever.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ontleen jij dan aan die geweldige Nederlands identiteit wat je niet kan ontlenen aan een Duitse
Spijkenisse is inmiddels een stadquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben op de Mathenesserdijk geboren, maar tot mijn 5e daar gewoond, daarna naar een dorp in de buurt verhuisd, wat van mij mag afbranden
Het gaat mijn pet ook te boven, die drang om de macht van je land over te dragen aan de EU. Het is hetzelfde als jij een goedlopend gezond bedrijf hebt en je gaat fuseren met een bedrijf dat in handen is van een mongooltje en 1 die in handen is van een oplichter.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft Duitsland nu een probleem met concurrentie of het is het het rijkste land van Europa? Je praat over een unie met een hoge kenniseconomie waarbij natuurlijk het sluiten van gezonde economische overeenkomsten met landen als Polen, Litouwen etc. niet mogen en moeten worden uitgeloten. Nee ben ik totaal niet bang voor.
Hoezo dan, we zijn een stip op de wereldkaart.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niets. Mij zou het ook niet uitmaken. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen wel waarde hechtten om zichzelf Nederlandse te kunnen noemen, of de vlag of whatever.
[maps]meneba[/maps]quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er meerdere meelfabrieken waren maar ik was in de veronderstelling dat dat gebouw vlak naast metrostation Maashaven de meelfabriek was.
Ik snap je vraag niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoezo dan, we zijn een stip op de wereldkaart.
O, je had het over een ander dorpquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb ik godzijdank maar 2 jaar gewoond en niet als kind
Niemand doet er meer toe dan een ander nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ik de arrogantie in den Haag niet begrijp, alsof wij er iets toe doen.
Oh ja, jij had het over een fabriek. Dat gebouw bij de Maashaven is een silo. ik dacht altijd dat die geur vanuit die silo kwam.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[maps]meneba[/maps]
Ik weet miet hoe dat werkt maar kijk even op maps, dan zue je dat het meer bij de Pleinweg ligt.
Man, man, zijn we het toch nog eens eens!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niemand doet er meer toe dan een ander nee.
Die stinkende graansilo ja, met die weeige lucht.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, jij had het over een fabriek. Dat gebouw bij de Maashaven is een silo. ik dacht altijd dat die geur vanuit die silo kwam.
O ja, natuurlijk die zijn er zeker, ik sprak ook alleen mijn voorkeur uitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niets. Mij zou het ook niet uitmaken. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen wel waarde hechtten om zichzelf Nederlandse te kunnen noemen, of de vlag of whatever.
In die silo werd het graan opgeslagen, tegenwoordig zijn daar allerlei feestenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, jij had het over een fabriek. Dat gebouw bij de Maashaven is een silo. ik dacht altijd dat die geur vanuit die silo kwam.
Maar globaal zie je niet zitten?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk die zijn er zeker, ik sprak ook alleen mijn voorkeur uit
Ja, maar ik dacht omdat jij het vorig keer ook nogal negatief over S'nisse hadquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Er zijn meer dorpen in de buurt van Rotterdam ja en dit was wel een kleintje
Nederland? Jazeker, Nederland is economisch een wereldspeler, dat heeft niets met landoppervlakte te maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ik de arrogantie in den Haag niet begrijp, alsof wij er iets toe doen.
Klopt ook en ben ik nog steeds, ik heb nooit echt ergens op mijn gemak gewoond en veilig tot 4 jaar geleden en ik hier op mijn flatje kwamquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht omdat jij het vorig keer ook nogal negatief over S'nisse had
The spice must flow.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nederland? Jazeker, Nederland is economisch een wereldspeler, dat heeft niets met landoppervlakte te maken.
kwam je wel eens in de speeltuin?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die silo werd het graan opgeslagen, tegenwoordig zijn daar allerlei feesten
Wat zijn dat voor voorstellen... ??quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
kwam je wel eens in de speeltuin?
Speeltuin Tunnel Zuidquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
kwam je wel eens in de speeltuin?
Als in één Wereldrijk bedoel je? Dat zou in de verre toekomst wellicht door nu onbekende omstandigheden kunnen ontstaan, maar vrijwel zeker niet in de komende eeuwen.quote:
Nee, Speeltuinvereniging Tarwewijk. Bij de Polslandstraat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speeltuin Tunnel Zuid![]()
Of bedoel je die niet?
dat lukt voorlopig nog nooit neequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als in één Wereldrijk bedoel je? Dat zou in de verre toekomst wellicht door nu onbekende omstandigheden kunnen ontstaan, maar vrijwel zeker niet in de komende eeuwen.
En patat haalde we bij Arie op de Wolphaertsbocht. Dat was ook bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speeltuin Tunnel Zuid![]()
Of bedoel je die niet?
Nee, daar mocht ik niet komen, Tunnel Zuid zat in de Verschoorstraat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, Speeltuinvereniging Tarwewijk. Bij de Polslandstraat.
werd de friet ook gebakken door een meneer genaamd arie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En patat haalde we bij Arie op de Wolphaertsbocht. Dat was ook bij jou in de buurt.
Zand in deinen bakkus?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik werd ooit voor het eerst gekust door een meisje toen ik in de zandbak zat... Vond ik niet leuk
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
werd de friet ook gebakken door een meneer genaamd arie?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, wij ook, tegenover de tramhaltequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En patat haalde we bij Arie op de Wolphaertsbocht. Dat was ook bij jou in de buurt.
Arie de patatbakkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Jij gaat door naar de volgende ronde.
In hoogsteigen persoonquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
quote:
Ja, inderdaad, wij ook, tegenover de tramhaltequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Stekker er al in?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:49 schreef isax het volgende:
ik heb zo het idee dat mijn airco niet heel veel doet.
Opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:49 schreef isax het volgende:
ik heb zo het idee dat mijn airco niet heel veel doet.
Er zat toch ook een kippenboer op de hoek van de Wolphaertsbocht en de Pleinweg?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, wij ook, tegenover de tramhalte![]()
En gegrilde kippetjes bij Bart Bossers in Den Hertigstraat
Zit er wel water in?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
yup hij zuigt/blaast ook. maar het lijkt maar weinig koel te worden.
ik begin koude lucht te voelenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten![]()
Helpt ook altijd bij een pc
Lijkt me ook niet echt praktisch, hoeveel volksvertegenwoordigers moet je dan wel niet hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als in één Wereldrijk bedoel je? Dat zou in de verre toekomst wellicht door nu onbekende omstandigheden kunnen ontstaan, maar vrijwel zeker niet in de komende eeuwen.
Dat lukt alleen als we een extern iets vinden om ons collectief tegen te keren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
General Zod?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als we een extern iets vinden om ons collectief tegen te keren.
Neh, er zat wel een kiprestaurant op de hoek Wolpaerstbocht en Den Hertigstraat, die had de goddelijkste kipsate ooit. Toen ik in Spijkenisse ben gaan wonen ben ik er nog regelmatig voor heengereden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zat toch ook een kippenboer op de hoek van de Wolphaertsbocht en de Pleinweg?
Oke, het is al een tijdje geleden. Wij haalde de kip in de buurt van de Wolpaerstbocht. Dan zal het wel de Den Hertigstraat geweest zijn. Die kipsate heb ik ook vaak gegeten daar. Heerlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, er zat wel een kiprestaurant op de hoek Wolpaerstbocht en Den Hertigstraat, die had de goddelijkste kipsate ooit. Toen ik in Spijkenisse ben gaan wonen ben ik er nog regelmatig voor heengereden.
Dat is uiterst komisch.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kneel before Zod!
Hail Hydra!
[ afbeelding ]
Dan heb je vast ook weleens boodschappen gedaan bij de Nettomarkt, daar heb ik als 16-jarige bij de slagerij gewerktquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, het is al een tijdje geleden. Wij haalde de kip in de buurt van de Wolpaerstbocht. Dan zal het wel de Den Hertigstraat geweest zijn. Die kipsate heb ik ook vaak gegeten daar. Heerlijk.
Dat was dan wel weer een baas natuurlijk, ik bedoel i.h.k.v. patriottisme, what about the Dutch Raidquote:
Ik kan zijn standbeeld zien vanuit mijn raamquote:Op zondag 8 juni 2014 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer een baas natuurlijk, ik bedoel i.h.k.v. patriottisme, what about the Dutch Raid
Dan was ik dus 12. Dan zal ik je vast wel eens gezien hebben. Ik kwam ook vaak bij de videotheek daar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook weleens boodschappen gedaan bij de Nettomarkt, daar heb ik als 16-jarige bij de slagerij gewerkt
gadverquote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die moest ik opzoeken, heb je dat gegeten/gemaakt?
[ afbeelding ]
Nee, staat wel op de to-do list. Maar again, eerst maar eens ergens eten voordat ik het zelf maak.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Video Vision, die sufkut die daar werkte woont nu ook in Spijkenissequote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan was ik dus 12. Dan zal ik je vast wel eens gezien hebben. Ik kwam ook vaak bij de videotheek daar.
Wtfquote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is meel van de sago palm. Het ziet er dubieuzer uit dan het is.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
gadver
als ik nog niet dronken was was ik het nu wel
ik zat eerder te denken aan de ingewanden van een walvis ofzoquote:Op zondag 8 juni 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is meel van de sago palm. Het ziet er dubieuzer uit dan het is.
zieke geestquote:Op zondag 8 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan de ingewanden van een walvis ofzo
Zetmeel, koudwater, kokend water... mooie ingrediëntenquote:Op zondag 8 juni 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, staat wel op de to-do list. Maar again, eerst maar eens ergens eten voordat ik het zelf maak.
Of een giga snottebelquote:Op zondag 8 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan de ingewanden van een walvis ofzo
Molukse papeda, een glazige sagopap die behoort te worden geslurpt. Deze heeft een min of meer symbolische functie gekregen: "Je bent geen Molukker, als je geen papeda kunt eten.quote:
Ken je ook club Babydoll op de Wolpaerstbocht?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Video Vision, die sufkut die daar werkte woont nu ook in Spijkenisse
Wat nam ie allemaal voor leuks mee? Graag een opsommingquote:Op zondag 8 juni 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben opgegroeit met een vader die iedere 2 maanden naar china ging.![]()
everything is possible.
dan zou ik juist denken dat je niet gelijk denkt wtfquote:Op zondag 8 juni 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben opgegroeit met een vader die iedere 2 maanden naar china ging.![]()
everything is possible.
Ik had vroeger een molukse buurman die kan echt zoete snacks maken van gelei en bladerdeeg enzoquote:Op zondag 8 juni 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Molukse papeda, een glazige sagopap die behoort te worden geslurpt. Deze heeft een min of meer symbolische functie gekregen: "Je bent geen Molukker, als je geen papeda kunt eten.
Maakt niet uit ze gaan toch slapen, morgen spannende markt zonder boer John///quote:Op zondag 8 juni 2014 00:10 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk... WTF gebeurt er allemaal op die streams... maar dit is de cos niet....![]()
uhhhh mijn vader ging op reis voor het eerst toen ik 1 was en zijn laatste keer was op mijn 10e verjaardagquote:Op zondag 8 juni 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat nam ie allemaal voor leuks mee? Graag een opsomming
Lurkerquote:Op zondag 8 juni 2014 00:10 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk... WTF gebeurt er allemaal op die streams... maar dit is de cos niet....![]()
verkouden?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is wel veel voor een beschermde diersoortquote:Op zondag 8 juni 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
uhhhh mijn vader ging op reis voor het eerst toen ik 1 was en zijn laatste keer was op mijn 10e verjaardag![]()
maar ok wat highlights dan?
ik heb zo'n 20 panda's waaronder een van een meter![]()
vliegers
oorbellen. ik raakte ze alleen naar een dag al kwijt maar heb wel de verzameling van mijn moeder.
we hebben een kast vol frutsels zoals een fosiel.
servies, vazen.
heb jij er ooits bij stilgestaan dat je een vis kan koken met zijn kop boven water zodat hij eigenlijk nog leeft?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dan zou ik juist denken dat je niet gelijk denkt wtf
ja mijn vader had connecties.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat is wel veel voor een beschermde diersoort
Nee. Die ken ik nietquote:Op zondag 8 juni 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ken je ook club Babydoll op de Wolpaerstbocht?
nee maar nu je het erover begint, klinkt wel interessantquote:Op zondag 8 juni 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij er ooits bij stilgestaan dat je een vis kan koken met zijn kop boven water zodat hij eigenlijk nog leeft?
Je eet het ook voornamelijk samen met iets anders. Het is een soort van Molukse aardappelpuree.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zetmeel, koudwater, kokend water... mooie ingrediënten
Zat ie bij de RMS?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had vroeger een molukse buurman die kan echt zoete snacks maken van gelei en bladerdeeg enzo
ik ken me niet meer precies herinneren wie daar allemaal gewerkt heeft. Ik denk dat ik er vanaf mijn 15e kwam.Toen was jij dus 19.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Video Vision, die sufkut die daar werkte woont nu ook in Spijkenisse
Met bijna geen voedingswaarde en smaak.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je eet het ook voornamelijk samen met iets anders. Het is een soort van Molukse aardappelpuree.
Toen was ik al een grote meid en er alweer wegquote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik ken me niet meer precies herinneren wie daar allemaal gewerkt heeft. Ik denk dat ik er vanaf mijn 15e kwam.Toen was jij dus 19.
Terecht, wij moeten ze nog steeds hun eigen staat geven. WIJ hebben dat beloofd.. laten er heen gaan om deze belofte in te lossen. TROOPS UNITE!!quote:
ik heb niets beloofd.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Terecht, wij moeten ze nog steeds hun eigen staat geven. WIJ hebben dat beloofd.. laten er heen gaan om deze belofte in te lossen. TROOPS UNITE!!
Waarom heb je je ondertitels weggehaald?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Terecht, wij moeten ze nog steeds hun eigen staat geven. WIJ hebben dat beloofd.. laten er heen gaan om deze belofte in te lossen. TROOPS UNITE!!
Google zegt 70 kcal pet 100 gr, dat is sowieso al teveel voor iets zonder smaak.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
mar wel heeeeeuuul veel calorieen waarscheinlijk
Zijn dochter was mijn eerste vriendinetje toen was ik 14 ofzo toen leerde ik ook hekserij kennenquote:
Dat hoerenhuis tegenover Arie. Daarvoor zat er een slagerij in. Die was van mijn opa. Mijn vader heeft er gewerkt, mijn opa dus en mijn overgrootvader. Dat is al heel lang geleden hoor. Ik heb zelf ook geen herinneringen meer dat ik daar kwam (in de slagerij dus, niet in Babydoll).quote:
heb je een goede versie?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee. Kan 'm al een week kijken ofzo. Heb mezelf kunnen beheersen.
Moet je wel zorgen dat je altijd sagomeel bij je hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
als 't helpt om te overleven, is 't goed genoeg toch
Laat die mensen nu net op een eiland vol met die bomen wonen.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je altijd sagomeel bij je hebt.
Top broerquote:Op zondag 8 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
yup mijn broer heeft me er na toe genomen voor mijn verjaardag.
hij was leukkkk
De beste versie momenteel beschikbaar. En 't is allemaal goed te volgen. Alleen 't blijft een cam-versie hè.quote:
Tof, ik moet er nog steeds heen. Misschien volgende week ergens.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
yup mijn broer heeft me er na toe genomen voor mijn verjaardag.
hij was leukkkk
zeker doen!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tof, ik moet er nog steeds heen. Misschien volgende week ergens.
Oké, dus de sentinels kwamen, en toen ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat hoerenhuis tegenover Arie. Daarvoor zat er een slagerij in. Die was van mijn opa. Mijn vader heeft er gewerkt, mijn opa dus en mijn overgrootvader. Dat is al heel lang geleden hoor. Ik heb zelf ook geen herinneringen meer dat ik daar kwam (in de slagerij dus, niet in Babydoll).
Die Molukkers hebben weer mazzelquote:Op zondag 8 juni 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat die mensen nu net op een eiland vol met die bomen wonen.
Altijd weer die Molukkers hè. We mogen ook nooit meedoen. Ze pakken ook altijd alles van ons af.quote:
hmm toch zonde, misschien maar weer eens gewoon naar de bios.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De beste versie momenteel beschikbaar. En 't is allemaal goed te volgen. Alleen 't blijft een cam-versie hè.
Jij bent moluks Bacon ?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd weer die Molukkers hè. We mogen ook nooit meedoen. Ze pakken ook altijd alles van ons af.
dat gaat denk ik niet gebeuren, ik check t later welquote:Op zondag 8 juni 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm toch zonde, misschien maar weer eens gewoon naar de bios.
Dat was een fake spoiler, jij teruglezert!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:27 schreef isax het volgende:
[..]
schaam je diep.
als je er nog een post spam ik je met x-men spoilers.
ik was er gewoonquote:Op zondag 8 juni 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was een fake spoiler, jij teruglezert!
Dit vind ik het enige mooie nummer van shaffy.. speciaal voor Liesbeth geschreven, zo puur, zo mooiquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal bots. Je was daar niet van op de hoogte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |