idem, en toen was het nog mooi weer ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep niet binnen roken, heb ik 1 week volgehouden.
Af en toe. Ik denk niet dat ik aan de 10 stuks in een jaar kom, heb er niet zo vaak de gelegenheid voor. Maar als ik het doe doe ik het goed.quote:
waar ben jij dan opgegroeid?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een roteind![]()
Ik vind Rockanje ook te ver weg en daarbij veel te druk om naar het strand te gaan, als ik er kom kom ik er om een hapje of drankje te doen in de avond.
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje inquote:
In plaats van een peuk doe ik aan wijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Dus bijna iedereen hier in de SC zit iedere keer de ene na de andere sigaret weg te paffen tijdens het fokken, zo herkenbaar![]()
Maar niet meer altijd, gelukkig, soms kan ik me prima inhouden.
Rotterdam-zuid?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje in
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van een peuk doe ik aan wijn
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou eens pijp moeten gaan roken. Je ziet niemand meer die pijp rookt. Ik vind dat wel wat hebben.
Ja, inderdaad, ik ben een meissie van Zuid, ken je het horen dan?quote:
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.
WTF, leraren rookten vroeger gewoon pijp op school
Vroeger mochten leerlingen zelfs in de klas paffen toch? En op de sociale acedemie mocht je blowen in de klas en ook nog jezelf een cijfer gevenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.
Toen mocht je ook gewoon roken in een vliegtuig, op de achterste rijen dat wel, maar tochquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijd
Pijp, sigaar, sigaret, ik had ook veel leraren die rookten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijd
ik zag er voor een tijd terug iemand lopen met een pijp.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou eens pijp moeten gaan roken. Je ziet niemand meer die pijp rookt. Ik vind dat wel wat hebben.
in een kinderklas?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik ben een meissie van Zuid, ken je het horen dan?
Niets ernstigs aan pijp roken maar wel dat de leraren het op school deden terwijl we er bij liepen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vroeger mochten leerlingen zelfs in de klas paffen toch? En op de sociale acedemie mocht je blowen in de klas en ook nog jezelf een cijfer geven
Ja, ik heb ook nog gerookt in vliegtuigen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mocht je ook gewoon roken in een vliegtuig, op de achterste rijen dat wel, maar toch
Eh...jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Nou komen we dichterbij. Tarwewijk?
lol ik heb als kind constant in een rookhol gezeten.. zelfs 800 km in de auto met 2 rokers erinquote:
oei net niet meegemaakt.. wel in de bus en trein, en 2 jaar op mn werkplekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog gerookt in vliegtuigen.
Toen ik laatst met mijn zus in het vliegtuig zat hadden we het er ook over en we waren het erover eens dat ze nu alle jankende kinderen maar op de achterste rijen moesten zettenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog gerookt in vliegtuigen.
Serieus Nederland bij Duitsland? Vind ik geen dom idee hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Top, ik ben een groot voorstander van een sterk verenigd Duitsland
Ik ook en heb ook nergens last van qua zuurstof gebrek of astma of andere long dingetjes, ik heb toen genoeg weerstand opgebouwd schijnbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb als kind constant in een rookhol gezeten.. zelfs 800 km in de auto met 2 rokers erin
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Top, ik ben een groot voorstander van een sterk verenigd Duitsland
Oostblok nacht treinenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei net niet meegemaakt.. wel in de bus en trein, en 2 jaar op mn werkplek
ik heb een keer een volledig longonderzoek gehad, ik had een zuurstofopname van een sporterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en heb ook nergens last van qua zuurstof gebrek of astma of andere long dingetjes, ik heb toen genoeg weerstand opgebouwd schijnbaarErg handig
Ik ook en verbaasd dat ze waren, zo mooi, die gezichten danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik heb een keer een volledig longonderzoek gehad, ik had een zuurstofopname van een sporterMaarja het kan elk moment inzetten en dan is er geen weg terug.
Zeker niet, zou in allerlei opzichten mijn voorkeur genieten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Serieus Nederland bij Duitsland? Vind ik geen dom idee hoor.
Ik woonde aan de Brielselaan, toen ik nog school zat heb ik een tijdje op de Pleinweg gewerkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woonde in de Bonaventurastraat.
1971quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Brielselaan, toen ik nog school zat heb ik een tijdje op de Pleinweg gewerkt.
Van welk jaar ben jij?
Ik ken iemand die het doet. En wil er zelf ook nog steeds eens aan beginnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat voor opzichten, behalve economisch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker niet, zou in allerlei opzichten mijn voorkeur genieten.
Nee, de eerste 26 jaar van mijn leven. En van welk jaar ben jij?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig. En woon je nog steeds op Zuid?
Toch de sterkste economie van Europa misschien zelfs van de hele wereld en nog best wel veel ruimte daar.. De taal vind ik wel iets minder..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker niet, zou in allerlei opzichten mijn voorkeur genieten.
Ik ben van '67quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, de eerste 26 jaar van mijn leven. En van welk jaar ben jij?
Provincie worden van duitslandquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
Maarja samenvoegen gaat toch niet gebeuren.. heel misschien ooit Vlaanderen bij Nederland.
Vroeger deden we wel aan landuitbreiding, misschien weer terug naar die tactiek?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
Maarja samenvoegen gaat toch niet gebeuren.. heel misschien ooit Vlaanderen bij Nederland.
Eerder bij de Pleinweg (Maastunnel) dan de Maashaven, vlak bij de meelfabriek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grappig. Woonde je aan de kant van de Pleinweg of de Maashaven?
Lees mijn postquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeger deden we wel aan landuitbreiding, misschien weer terug naar die tactiek?
Onmogelijk, wil een meerderheid ook nooit. En geen grensje verleggen meer in west Europa. Een Noord Europese Unie zie ik nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeger deden we wel aan landuitbreiding, misschien weer terug naar die tactiek?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje in
Economisch, cultureel, militair, we zijn gewoon "West Duitsers", één volk, Een Benelux met Duitsland en liefst met Denemarken en Scandinavische landen zou ook bij voorbaat een succesvolle en ongekunstelde unie zijn, heel anders dan de EU.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat voor opzichten, behalve economisch?
De Elout van Soeterwoude School. Maar de meelfabriek is vlak bij metrostation Maashaven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder bij de Pleinweg (Maastunnel) dan de Maashaven, vlak bij de meelfabriek.
Waar heb jij op school gezeten?
Dus behalve een Noord Europese Unie zie je niet meer een grote verandering zoals een Romeins Rijk of Napoleon-achtige taferelen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Onmogelijk, wil een meerderheid ook nooit. En geen grensje verleggen meer in west Europa. Een Noord Europese Unie zie ik nog wel gebeuren.
Mmm ja maar worden de loonkosten dan niet te hoog om te concurreren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Economisch, cultureel, militair, we zijn gewoon "West Duitsers", één volk, Een Benelux met Duitsland en liefst met Denemarken en Scandinavische landen zou ook bij voorbaat een succesvolle en ongekunstelde unie zijn, heel anders dan de EU.
Cultureel en Militair zul je er ook op vooruit gaan, maar of dat het waard is om de eigen identiteit op te geven..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Economisch, cultureel, militair, we zijn gewoon "West Duitsers", één volk, Een Benelux met Duitsland en liefst met Denemarken en Scandinavische landen zou ook bij voorbaat een succesvolle en ongekunstelde unie zijn, heel anders dan de EU.
Eens met deze postquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
De meelfabriek zit ongeveer in het midden van Maastunnel en Maashaven, één keer per jaar kregen we altijd een groot krentenbrood vanwege de geuroverlast, maar dat was meestal een lekkere vanillegeurquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Elout van Soeterwoude School. Maar de meelfabriek is vlak bij metrostation Maashaven.
Behalve als die geur zich mengde met de stank van de haven. Dat was verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meelfabriek zit ongeveer in het midden van Maastunnel en Maashaven, één keer per jaar kregen we altijd een groot krentenbrood vanwege de geuroverlast, maar dat was meestal een lekkere vanillegeur
Tering wat stonk die toko altijd als je uit de metro stapte!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meelfabriek zit ongeveer in het midden van Maastunnel en Maashaven, één keer per jaar kregen we altijd een groot krentenbrood vanwege de geuroverlast, maar dat was meestal een lekkere vanillegeur
Een uitbreiding van de huidige EU, maar niet totaal samensmelten tot 1 rijk/land. Er zijn toch overal democratieën en de emotionele en culturele verbondenheid met een land krijg je er echt niet uit.. En wat dacht je van taal... Bijna alle Europese landen hebben een eigen taal.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus behalve een Noord Europese Unie zie je niet meer een grote verandering zoals een Romeins Rijk of Napoleon-achtige taferelen?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Behalve als die geur zich mengde met de stank van de haven. Dat was verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben op de Mathenesserdijk geboren, maar tot mijn 5e daar gewoond, daarna naar een dorp in de buurt verhuisd, wat van mij mag afbranden
Die talen en culturen hoef je niet te veranderen, zolang je in een Europees Parlement met allerlei tolken 'samen' besluiten neemt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een uitbreiding van de huidige EU, maar niet totaal samensmelten tot 1 rijk/land. Er zijn toch overal democratieën en de emotionele en culturele verbondenheid met een land krijg je er echt niet uit.. En wat dacht je van taal... Bijna alle Europese landen hebben een eigen taal.
Ik weet niet of er meerdere meelfabrieken waren maar ik was in de veronderstelling dat dat gebouw vlak naast metrostation Maashaven de meelfabriek was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Duitsland nu een probleem met concurrentie of het is het het rijkste land van Europa? Je praat over een unie met een hoge kenniseconomie waarbij natuurlijk het sluiten van gezonde economische overeenkomsten met landen als Polen, Litouwen etc. niet mogen en moeten worden uitgeloten. Nee ben ik totaal niet bang voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm ja maar worden de loonkosten dan niet te hoog om te concurreren?
Ja ik hou niet van mijn dorp, blij dat ik er ook al lang weg benquote:
Wat ontleen jij dan aan die geweldige Nederlandse identiteit wat je niet kan ontlenen aan een Duitse.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cultureel en Militair zul je er ook op vooruit gaan, maar of dat het waard is om de eigen identiteit op te geven..
Die bedoelde ik eveneens, naast de stank ook nog een spuuglelijk gebouw.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er meerdere meelfabrieken waren maar ik was in de veronderstelling dat dat gebouw vlak naast metrostation Maashaven de meelfabriek was.
Af en toe was het inderdaad een penetrante rotluchtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Tering wat stonk die toko altijd als je uit de metro stapte!
Niets. Mij zou het ook niet uitmaken. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen wel waarde hechtten om zichzelf Nederlandse te kunnen noemen, of de vlag of whatever.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ontleen jij dan aan die geweldige Nederlands identiteit wat je niet kan ontlenen aan een Duitse
Spijkenisse is inmiddels een stadquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben op de Mathenesserdijk geboren, maar tot mijn 5e daar gewoond, daarna naar een dorp in de buurt verhuisd, wat van mij mag afbranden
Het gaat mijn pet ook te boven, die drang om de macht van je land over te dragen aan de EU. Het is hetzelfde als jij een goedlopend gezond bedrijf hebt en je gaat fuseren met een bedrijf dat in handen is van een mongooltje en 1 die in handen is van een oplichter.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft Duitsland nu een probleem met concurrentie of het is het het rijkste land van Europa? Je praat over een unie met een hoge kenniseconomie waarbij natuurlijk het sluiten van gezonde economische overeenkomsten met landen als Polen, Litouwen etc. niet mogen en moeten worden uitgeloten. Nee ben ik totaal niet bang voor.
Hoezo dan, we zijn een stip op de wereldkaart.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niets. Mij zou het ook niet uitmaken. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen wel waarde hechtten om zichzelf Nederlandse te kunnen noemen, of de vlag of whatever.
[maps]meneba[/maps]quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er meerdere meelfabrieken waren maar ik was in de veronderstelling dat dat gebouw vlak naast metrostation Maashaven de meelfabriek was.
Ik snap je vraag niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoezo dan, we zijn een stip op de wereldkaart.
O, je had het over een ander dorpquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb ik godzijdank maar 2 jaar gewoond en niet als kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |