idem, en toen was het nog mooi weer ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep niet binnen roken, heb ik 1 week volgehouden.
Af en toe. Ik denk niet dat ik aan de 10 stuks in een jaar kom, heb er niet zo vaak de gelegenheid voor. Maar als ik het doe doe ik het goed.quote:
waar ben jij dan opgegroeid?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een roteind![]()
Ik vind Rockanje ook te ver weg en daarbij veel te druk om naar het strand te gaan, als ik er kom kom ik er om een hapje of drankje te doen in de avond.
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje inquote:
In plaats van een peuk doe ik aan wijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Dus bijna iedereen hier in de SC zit iedere keer de ene na de andere sigaret weg te paffen tijdens het fokken, zo herkenbaar![]()
Maar niet meer altijd, gelukkig, soms kan ik me prima inhouden.
Rotterdam-zuid?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Rotterdam en woon nu tussen Rotterdam en Rockanje in
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van een peuk doe ik aan wijn
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou eens pijp moeten gaan roken. Je ziet niemand meer die pijp rookt. Ik vind dat wel wat hebben.
Ja, inderdaad, ik ben een meissie van Zuid, ken je het horen dan?quote:
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.
WTF, leraren rookten vroeger gewoon pijp op school
Vroeger mochten leerlingen zelfs in de klas paffen toch? En op de sociale acedemie mocht je blowen in de klas en ook nog jezelf een cijfer gevenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vroeger een leraar op school en die rookte carameltabak, dat vond ik wel een lekker geurtje hebben.
Toen mocht je ook gewoon roken in een vliegtuig, op de achterste rijen dat wel, maar tochquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijd
Pijp, sigaar, sigaret, ik had ook veel leraren die rookten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt ja, omg ernstig eigenlijk wel toen die tijd
ik zag er voor een tijd terug iemand lopen met een pijp.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zou eens pijp moeten gaan roken. Je ziet niemand meer die pijp rookt. Ik vind dat wel wat hebben.
in een kinderklas?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik ben een meissie van Zuid, ken je het horen dan?
Niets ernstigs aan pijp roken maar wel dat de leraren het op school deden terwijl we er bij liepen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik snap niet wat er ernstig is aan een pijp roken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vroeger mochten leerlingen zelfs in de klas paffen toch? En op de sociale acedemie mocht je blowen in de klas en ook nog jezelf een cijfer geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |