en dat de volgende date niet doorgaat omdat het klojo isquote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef RicDan het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je te laat bent voor die date. Jij bent hier die klootzak en jij bepaald dus gewoon voor haar dat die date op 2e pinksterdag 30 minuten later begint.
En dan hangt zijn date met haar tong in een andere kerel, strak planquote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef RicDan het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je te laat bent voor die date. Jij bent hier die klootzak en jij bepaald dus gewoon voor haar dat die date op 2e pinksterdag 30 minuten later begint.
ow godquote:Op zondag 8 juni 2014 16:07 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
Dat hij er een one night stand van maakt (ONS), en het bij de volgende dame anders aanpakt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargonquote:Op zondag 8 juni 2014 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow god... ik ken die afkortingen allemaal niet
Ja, ja, dan lijk ik slimmer dan ik benquote:Op zondag 8 juni 2014 16:15 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
Altijd goed om in een tabje open te hebben
Ach ik draag ook wel eens een rol wc-papier in mijn boxer als ik uitga, vinden de grietjes leukquote:Op zondag 8 juni 2014 16:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, dan lijk ik slimmer dan ik ben![]()
Is geen goed idee toch? Jezelf anders voordoen dan je bent?
Dáár waren we het juist net over eens
Dan zorgt zij ervoor dat die date 31 minuten later eindigt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef RicDan het volgende:
Klinkt plausibel, mevrouw Plausibel. Maar deze date is toch al gedoemd te mislukken tenzij TS nog iets uit de hoge hoed tovert. Denk maar na, hij wil nu geforceerd iets gaan doen. Wat dus bij de eerste ontmoeting zonder er bij na te denken, buiten alle verwachting goed verliep.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:26 schreef Plausibel het volgende:
[..]
Dan zorgt zij ervoor dat die date 31 minuten later eindigt.
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:53 schreef RicDan het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, mevrouw Plausibel. Maar deze date is toch al gedoemd te mislukken tenzij TS nog iets uit de hoge hoed tovert. Denk maar na, hij wil nu geforceerd iets gaan doen. Wat dus bij de eerste ontmoeting zonder er bij na te denken, buiten alle verwachting goed verliep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |