Klopt, maar de afstand tot de bosrand is toch makkelijk enkele honderden meters volgens mij, waar de rest van de wildlings stonden. Daarnaast was het meer een "testaanval" van Mance, dus hij zak nu wel weten waar de zwakke plekken zijn, zoals de poort die opgetild kan worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar toen hij hem openhield. Toen konden er makkelijk 100 man door heen.
Verrek, daar zeg je wat.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedacht me net dat Mance misschien helemaal niet weet dat Jon een verrader is...
Ik dacht dat er nog een aantal in de buurt waren, eigenlijk, omdat de aanval nog bezig was. Maar aan de andere kant, het is niet raar dat iedereen even afstand houdt als je net een brandende mammoet weg ziet rennen en een reus gespietst ziet worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, maar de afstand tot de bosrand is toch makkelijk enkele honderden meters volgens mij, waar de rest van de wildlings stonden. Daarnaast was het meer een "testaanval" van Mance, dus hij zak nu wel weten waar de zwakke plekken zijn, zoals de poort die opgetild kan worden.
Waarom zou hem dat niet verteld zijn, dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedacht me net dat Mance misschien helemaal niet weet dat Jon een verrader is...
Omdat Jon pas verraad pleegde nadat ze de wall over waren gegaan en er sindsdien geen contact meer is geweest. Ik vermoed dat Jon ook om die reden zijn wapens heeft afgegeven want die had hij daar niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou hem dat niet verteld zijn, dan?
Hij komt alleen wel in een kraaienpak terug..quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat Jon pas verraad pleegde nadat ze de wall over waren gegaan en er sindsdien geen contact meer is geweest. Ik vermoed dat Jon ook om die reden zijn wapens heeft afgegeven want die had hij daar niet.
Ah, ik was vergeten dat Jon aan die kant van de Wall verraad pleegde. Goed punt wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat Jon pas verraad pleegde nadat ze de wall over waren gegaan en er sindsdien geen contact meer is geweest. Ik vermoed dat Jon ook om die reden zijn wapens heeft afgegeven want die had hij daar niet.
Mja zal vast wel te verklaren zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Hij komt alleen wel in een kraaienpak terug..
Komt denk ik omdat je de hele tijd bij de Wall was in plaats van steeds ergens anders. NOrmaal ga je van Dany naar King's Landing naar Arya enz.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jammer dat we niks van Tyrion gezien hebben. En het voelde nogal kort aan. Maar verder wel toffe ep
Tyrion, kort.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jammer dat we niks van Tyrion gezien hebben. En het voelde nogal kort aan. Maar verder wel toffe ep
Ze hebben toch wargen? Die hebben vast wel kunnen zien dat Jon daar in Castle Black loopt of niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah we gaan het zien, Jon lijkt die gok wel te nemen iig.quote:
Mance heeft ze niet gebruikt zover we dat hebben kunnen zien. Kan ook zijn dat die Warg Jon niet kent/herkent.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:55 schreef Cikx het volgende:
Ze hebben toch wargen? Die hebben vast wel kunnen zien dat Jon daar in Castle Black loopt of niet?
Ze hadden waardevolle info over Castle Black die Mance nooit mocht te weten komen. Daarom moesten ze dood.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand trouwens waarom de muiters op Crasters Keep werden aangevallen?
Het enige wat het voor de Watch veroorzaakte, was dat ze nog minder mensen hadden.
Zij konden vertrouwelijke informatie geven aan Mance, zwakheden van Castle Black enz.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand trouwens waarom de muiters op Crasters Keep werden aangevallen?
Het enige wat het voor de Watch veroorzaakte, was dat ze nog minder mensen hadden.
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze hadden waardevolle info over Castle Black die Mance nooit mocht te weten komen. Daarom moesten ze dood.
Ah, had ik moeten weten. Ik zal het wel weer vergeten zijn. Heb te veel afleveringen achter elkaar gezien denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zij konden vertrouwelijke informatie geven aan Mance, zwakheden van Castle Black enz.
Ik heb dat met die Ollie, waar kwam die jongen ook alweer vandaan?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ah, had ik moeten weten. Ik zal het wel weer vergeten zijn. Heb te veel afleveringen achter elkaar gezien denk ik.
Een dorp die de wildlings bezocht hadden, ze hadden iedereen vermoord behalve dat jongetje zodat hij bij Castle Black kon vertellen dat ze eraan kwamen.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik heb dat met die Ollie, waar kwam die jongen ook alweer vandaan?
Die Wildling met die littekens op zijn gezicht, liet hem leven nadat ze zijn dorp hadden overvallen. Hij ging zijn ouders opeten en zei dat de jongen maar naar Castle Black moest rennen om de Watch te waarschuwen.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Molestown dacht ik. Of dat andere dorpje in de Gift.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een dorp die de wildlings bezocht hadden, ze hadden iedereen vermoord behalve dat jongetje zodat hij bij Castle Black kon vertellen dat ze eraan kwamen.
Ah klopt idd!quote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Wildling met die littekens op zijn gezicht, liet hem leven nadat ze zijn dorp hadden overvallen. Hij ging zijn ouders opeten en zei dat de jongen maar naar Castle Black moest rennen om de Watch te waarschuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |