Oh, wat aso van jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ze had de lapo. Ik postte door het slotje.
Niks negatiefs over liesje.quote:
Stonden er ook zwerfkinderen achter een dranghek bij jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, gister gekregen. Meestal haal ik de 15 euro niet dus ik was helemaal blij.
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ze had de lapo. Ik postte door het slotje.
Mods en (F)A's kunnen dat ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?
Nee nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks negatiefs over liesje.
[..]
Stonden er ook zwerfkinderen achter een dranghek bij jou?
Yep, lastig vind ik dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?
Hoezo, als een topic uit de hand loopt,kun je er meteen een slot op gooien, en meteen een bericht er uit gooien waarom je deze geslot hebt.quote:
Sarcasm, bro.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo, als een topic uit de hand loopt,kun je er meteen een slot op gooien, en meteen een bericht er uit gooien waarom je deze geslot hebt.
Limoncello!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets van gemerkt tijdens het knuffelen.
Kijk 'm pronken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets van gemerkt tijdens het knuffelen.
Mijn moeder had laatst een fles in huis gehaald, kreeg ineens een cocktail met limoncello, witte bruiswijn en een bolletje citroenijsquote:
Ik probeer er meestal wel op te letten maar soms gaat dat niet. Vaak haal ik dan mijn post nog weg omdat ik het zo stom vind staan.quote:
Gert is daar ook erg goed/slecht inquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer er meestal wel op te letten maar soms gaat dat niet. Vaak haal ik dan mijn post nog weg omdat ik het zo stom vind staan.
Nice, ook al is het smerig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder had laatst een fles in huis gehaald, kreeg ineens een cocktail met limoncello, witte bruiswijn en een bolletje citroenijs
Zeker met stormlooptopics ontkom je er vaak niet aan. Heb jij nooit dat je post en dan de melding krijgt dat het topic dicht is?quote:
Turkse tosti? Que?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gewoon op de bank met bier en een Turkse tosti.
Nog nooooooooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker met stormlooptopics ontkom je er vaak niet aan. Heb jij nooit dat je post en dan de melding krijgt dat het topic dicht is?
Geloof je nog steeds niet dat dat bestaat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gewoon op de bank met bier en een Turkse tosti.
nee, tenminste het kan geen Turkse tosti zijn, aangezien die ham/salami die tussen de pide zit zeker niet van rundvlees gemaakt is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds niet dat dat bestaat?
hmm het valt me erg meequote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor mezelf in me hoofd bitchen over dat het best warm is.
Maar waar heb ik anders 't hele jaar op gewacht ..![]()
mmmmmmmmmmm, maar Duitse tostiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bazengerecht. Met een lading knoflooksaus.
Die shit is net zo Turks als het eten van de afhaalchinees Chinees is. What's in a name huh.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, tenminste het kan geen Turkse tosti zijn, aangezien die ham/salami die tussen de pide zit zeker niet van rundvlees gemaakt is.
Salami is niet iets typisch turks, en als je het met Sucuk doet, heb je geen knoflooksaus nodig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tosti met lekkere dingen dus. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, tenminste het kan geen Turkse tosti zijn, aangezien die ham/salami die tussen de pide zit zeker niet van rundvlees gemaakt is.
Goede omschrijving.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.thinkgeek.com/product/191e
whehe
Die thermometer in m'n arie zegt toch echt wat anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ken je feiten. Almere is veel koeler.
[ afbeelding ]
Hmm niet meer zoveelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in Duitsland, jij wel?
wou er net naar vragen, waar is de stream met beeld?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja,ben naar de pinkpopstream aan het luisteren.
http://www.npo.nl/live/npo-culturaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
wou er net naar vragen, waar is de stream met beeld?
Vroeger deed men dat om de pener. Bedankt voor je verhalen opa.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, bij de meeste wel denk ik. Kost geen reet. hihihihi
wij niet dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jullie zijn verdomme echt meant to be!
Nee helaas niet, geeks rule.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
wij niet dan?![]()
voel je je niet geek genoeg?
Hij probeert een beetje subtiel te brengen dat hij zelf afhaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
wij niet dan?![]()
voel je je niet geek genoeg?
rijstkoker? fancy hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn andere trotse keukenbezittingen zijn pannenset, een crème brûlée brander, een rijstkoker en een pastamaker. Verder gebruik ik gewoon het spul dat hier al jaren in de keuken ligt.
Net of jij tegen de zwabber op kan boksenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij probeert een beetje subtiel te brengen dat hij zelf afhaakt.
Ik heb alleen een messenset, voor het geval dat er inbrekers langskomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn andere trotse keukenbezittingen zijn pannenset, een crème brûlée brander, een rijstkoker en een pastamaker. Verder gebruik ik gewoon het spul dat hier al jaren in de keuken ligt.
1 kopstoot, kort potje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net of jij tegen de zwabber op kan boksen
Ik heb een goedkope design messenset van kerspakket.. hoezo niet fucking scherp al een jaar langquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen een messenset, voor het geval dat er inbrekers langskomen.
De schotel hoop ik,want als je er nu al ingrediënten in doet lijkt het me met kerst niet te eten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:24 schreef isax het volgende:
ik ga weer beginnen met rumtopf maken voor kerst
Ja maar dat is leuk toch, zo doe je nog eens wat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
ik maak echt veel zelf.
rare tik. dan lees ik weer wat en dan moet ik het zelf doen ipv naar de super
SPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar dat is leuk toch, zo doe je nog eens wat.
Rare dingen uitproberen vind ik ook zo leuk.Ik heb over het algemeen(wekdagen van 6-5) nog tijd nog zin om te koken...SPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest eens weten, even wachten, ik zoek een plaatjequote:
Kitchenaidquote:ik heb een kitchenaid mixer![]()
[..]
Rare dingen uitproberen vind ik ook zo leuk.Ik snap de sushi hype echt niet, simpel voer met weinig smaakSPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Rare dingen uitproberen vind ik ook zo leuk.heb je die sushi zelf gemaakt?SPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(niet de mijne)
fruit+ heeeeuuul veel rum.
Daar hebben ze weekeindes voorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen(wekdagen van 6-5) nog tijd nog zin om te koken...
GMTA.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook een keer sushi gemaakt. En toen besloot ik dat ik toch echt geen vis lust.
Op zaterdag ben ik aan het bijkomen van mn werkweek, en op zondag moet ik dingen als schoonmaken doen.quote:
ik heb heel veel dingen van mijn ouders van hun bruiloft enzo. die twee zijn al 43 jaar getrouwtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten, even wachten, ik zoek een plaatje
[..]
Kitchenaid![]()
Ik heb hier een Braun mixer staan die ouder is dan ik, en hij doet het nog prima, als nieuw eigenlijk. Ik ben veels te benieuwd hoe lang hij het uit gaat houden, ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om hem weg te doen voordat hij het opgeeft
held.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Een Rumtopf!
Ik wil dat echt al tijden doen maar ik vergeet het steeds
neem ontslag en kook de hele dagquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op zaterdag ben ik aan het bijkomen van mn werkweek, en op zondag moet ik dingen als schoonmaken doen.
ik ben geen kookgod oidquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
neem ontslag en kook de hele dag
maaltijden kan verkopen op thuismaaltijden ofzo iets.
ik wil die afrikaan of wat het dan ook isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:33 schreef Punkman het volgende:
![]()
Wat een saaie kut gasten weer die er in kunnen komen.
Weer allemaal dezelfde types![]()
Hallo allemaal, goedemiddag.
Er zitten een paar gaten in het hek, dus als je mee wilt doen....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:33 schreef Punkman het volgende:
![]()
Allahu Akbar#!@quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:33 schreef Punkman het volgende:
![]()
Oh yes, even een geschikte pot regelen. Ga ik het eens doen ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
held.
begin nu dan maken we een rumtopf topic
daarom heb ik zo'n hekel aan de zomer, geen stamppottijd, afgezien van postelein of raapstelen en dan nog zijn deze nog te zwaar b ij temperaturen boven de 20.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
De simpelste gerechten zijn het lekkerst.
muziekjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh yes, even een geschikte pot regelen. Ga ik het eens doen ook
Kijk, m'n rijstkokertje
[ afbeelding ]
Heb hem uit Engeland moeten importeren want hij wordt niet gemaakt voor vasteland Europa (en Japan werkt op 100 volt), andere stekker er op en gaan!
Het ding zit zo vol met electronica, timers, verschillende kookinstellingen, hij regelt de temperatuur met rare algoritmes en alles
Dat en hij speelt een vrolijk muziekje als hij begint of klaar is.
En je merkt ook echt het verschil?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh yes, even een geschikte pot regelen. Ga ik het eens doen ook
Kijk, m'n rijstkokertje
[ afbeelding ]
Heb hem uit Engeland moeten importeren want hij wordt niet gemaakt voor vasteland Europa (en Japan werkt op 100 volt), andere stekker er op en gaan!
Het ding zit zo vol met electronica, timers, verschillende kookinstellingen, hij regelt de temperatuur met rare algoritmes en alles
Dat en hij speelt een vrolijk muziekje als hij begint of klaar is.
maaltijdsalades zijn toch ook makkelijk, ook gewoon alles bij elkaar mieteren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daarom heb ik zo'n hekel aan de zomer, geen stamppottijd, afgezien van postelein of raapstelen en dan nog zijn deze nog te zwaar b ij temperaturen boven de 20.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik snap de sushi hype echt niet, simpel voer
HA!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
De simpelste gerechten zijn het lekkerst.
lol maar sushi is best veel moeite om niets, en het is geen eens gekruid.. je mag het alleen in wasabi of dat zoute gif dopenquote:
Laat het aan de Japanners over om er een muziekje in te stoppenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:38 schreef isax het volgende:
[..]
muziekje![]()
ja dan zou ik hem ook moeten hebben.
Eens kijken.quote:bij de blokker geloof ik. ik gebruik er een van 40 jaar oud
werkt perfect
irritant, tantwiel, wieldop, doperwt, erwtesoep, soeplepel, lepelaar, aardappel, appelboer, boerin, inlegkruis, kruispunt, uitgelult, lullig he?quote:
nah als snack, borrelhapje is het wel te doen... maar als avond etenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Goede sushi kan ik waarderen, maar er zijn weinig amateurs die goede sushi kunnen maken, zelfde geld voor andere typische gerechten zoals paella of borsjt.
Jiro Dreams of Sushi (2011) - IMDbquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Goede sushi kan ik waarderen, maar er zijn weinig amateurs die goede sushi kunnen maken, zelfde geld voor andere typische gerechten zoals paella of borsjt.
Pastasalade. 's ochtend maken, dan naar het strand en daarna lekker eten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daarom heb ik zo'n hekel aan de zomer, geen stamppottijd, afgezien van postelein of raapstelen en dan nog zijn deze nog te zwaar b ij temperaturen boven de 20.
heb jij zo'n stofzuig beest?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
Laat het aan de Japanners over om er een muziekje in te stoppenAlhoewel een Koreaans merk er eentje heeft die kan praten, die is wel meteen 600 euro
Wist je dat er een hele topicreeks is op fok met dit spel....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:42 schreef isax het volgende:
[..]
irritant, tantwiel, wieldop, doperwt, erwtesoep, soeplepel, lepelaar, aardappel, appelboer, boerin, inlegkruis, kruispunt, uitgelult, lullig he?
Het is voornamelijk gemakkelijk. Wat het verschil is met de goedkopere rijstkokers, is dat die voor sushirijst eigenlijk niet supergeschikt zijn. Die koken volgas totdat het water op is, sushirijst kan je beter wat langer en wat zachter koken.quote:
no wayquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat er een hele topicreeks is op fok met dit spel....
Uitnodiging waar bij je niet zegt wat we gaan doen, maar dat ik mn zwembroek mee moet nemen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pastasalade. 's ochtend maken, dan naar het strand en daarna lekker eten.
Zelfs een simpele meisjes namen lepel.. met alleen de laatste letter..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:44 schreef isax het volgende:
[..]
no way![]()
ik heb het een keer geleerd in een restaurant van mijn broer toen ik 8 was ofzo![]()
nooit meer vergeten.
maar ik was ook niet zo weggelegd voor dat fancy gedoe.
Zijn er nog mensen die die docu niet gezien hebbenquote:
Ik maak volgens mij wel redelijke sushi. Grootste probleem voor mensen, naast uiterlijk, is de rijst goed op smaak brengen. Vaak te flauw omdat ze niet durven, of teringzuur.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben epic in het dierenspel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zelfs een simpele meisjes namen lepel.. met alleen de laatste letter..![]()
![]()
MEN / Meisjesnamenlepeltopic #163
Wat bedoel je? Een roomba? Nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:43 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij zo'n stofzuig beest?
ik wilde er een kopen en verkleden als muis.
Ook als je niet van sushi houdt vind ik het een goede docu. Jij niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die die docu niet gezien hebben
ja zo een. heeft voor mij erg weinig nut jammer genoegquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Een roomba? Nee.
Ik wilde wel plakoogjes op m'n rijstkoker doen, het is zo'n schattig balletje.
Zeker, stiekem gaat het niet over sushi maar over passie en liefde voor je ambacht, en de zoektocht naar kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook als je niet van sushi houdt vind ik het een goede docu. Jij niet?
Jep, wel een docu over de verpester van Sushi.. Een Noord-Noorse-Noor die de zalm introduceerde..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die die docu niet gezien hebben
Dat ja. En die hele relatie met z'n zoons. Was mooi.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeker, stiekem gaat het niet over sushi maar over passie en liefde voor je ambacht, en de zoektocht naar kwaliteit.
Ik vind het grootste probleem bij sushi juist vaak dat er teveel vis doorheen gegooid word, waardoor je de smaak van op smaak gebrachte rijst doorgaans niet proeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik maak volgens mij wel redelijke sushi. Grootste probleem voor mensen, naast uiterlijk, is de rijst goed op smaak brengen. Vaak te flauw omdat ze niet durven, of teringzuur.
Welke docu? Ik wist dat zalm in Japan geintroduceerd is door de Noren, maar dat er een docu over was niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, wel een docu over de verpester van Sushi.. Een Noord-Noorse-Noor die de zalm introduceerde..
ik laat nooit meer bezorgen eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel direct opeten hè. Bezorgsushi mag eigenlijk niet bestaan.
Top. Zo vers als mogelijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
ik laat nooit meer bezorgen eigenlijk
vertrouw ik eigenlijk niet zo.
gewoon even de hoek op lopen
Oh, in die rolletjes zeker? Ja ach, alles met mate.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het grootste probleem bij sushi juist vaak dat er teveel vis doorheen gegooid word, waardoor je de smaak van op smaak gebrachte rijst doorgaans niet proeft.
balans.
De meeste Nederlanders kunnen helaas niet eten zoals het bedoelt is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, in die rolletjes zeker? Ja ach, alles met mate.
Ergste zonde is denk ik de "verzuip het in ketchup" mentaliteit die mensen hebben met sushi, maar dan met de sojasaus. Zo smaakt alles naar sojasaus ja
Oh het was keuringsdienst van waarde zie ik, 2 afleveringen over sushi.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke docu? Ik wist dat zalm in Japan geintroduceerd is door de Noren, maar dat er een docu over was niet.
Twee woorden:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders kunnen helaas niet eten zoals het bedoelt is.
Zo weten de meeste ook prima eten te verneuken met Wijco Pindasaus.
Awesome programma wel. Toch weer eens gaan kijken. De Wilde Keuken is ook leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh het was keuringsdienst van waarde zie ik, 2 afleveringen over sushi.
Vroeger was het chique met stokjes. Sushi. Maar Japanse vishapjes zijn zo speciaal niet meer. De Keuringsdienst peutert een rolletje uit elkaar.
http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2013
Dus dat ja.. maar verder is het ook niet echt gekruid ofzo toch? Wat hoort er door de rijst dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, in die rolletjes zeker? Ja ach, alles met mate.
Ergste zonde is denk ik de "verzuip het in ketchup" mentaliteit die mensen hebben met sushi, maar dan met de sojasaus. Zo smaakt alles naar sojasaus ja
Haha, nepper dan dat kun je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee woorden:
Knorr Wereldgerechten.
Je krijgt nu de tijd om even te wenen in een hoekje.
Als ik 'goede' sushi eet heb ik er amper saus bij nodig,hooguit een beetje vissaus of wasabi. maar de 'reguliere' sushi die ik zo nu en dan geserveerd krijg is zo smakeloos dat ik er zelfs piccallily overheen zou gooien als dat aangeboden werd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders kunnen helaas niet eten zoals het bedoelt is.
Zo weten de meeste ook prima eten te verneuken met een lawine aan Wijco Pindasaus.
Of van die mensen die eerst alles door elkaar moeten roeren.![]()
haha ja die kunnen goed heet eten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef isax het volgende:
ik wist eerlijk gezegt niet eens wat echt mexicaans was tot ik in LA mexicaans at![]()
gast zei dat het pittig was. ik dacht dat het wel mee zou vallen.
Rijstazijn, suiker, zout. Geen kruiden, tenzij je van die moderne rolletjes maakt met pittige tonijn of zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dus dat ja.. maar verder is het ook niet echt gekruid ofzo toch? Wat hoort er door de rijst dan?
Ja met zoveel aanbieders van sushi is goede sushi soms moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik 'goede' sushi eet heb ik er amper saus bij nodig,hooguit een beetje vissaus of wasabi. maar de 'reguliere' sushi die ik zo nu en dan geserveerd krijg is zo smakeloos dat ik er zelfs piccallily overheen zou gooien als dat aangeboden werd.
Hoppa, ketchup, you know you want to.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik 'goede' sushi eet heb ik er amper saus bij nodig,hooguit een beetje vissaus of wasabi. maar de 'reguliere' sushi die ik zo nu en dan geserveerd krijg is zo smakeloos dat ik er zelfs piccallily overheen zou gooien als dat aangeboden werd.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef isax het volgende:
ik wist eerlijk gezegt niet eens wat echt mexicaans was tot ik in LA mexicaans at![]()
gast zei dat het pittig was. ik dacht dat het wel mee zou vallen.
ik ook hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels wel wat hebben gelukkig, maar daar kan je je behoorlijk in vergissen ja
Kun je nagaan. Ben zelf ook wel blij dat ik heet kan eten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:59 schreef isax het volgende:
[..]
twee van mijn beste matties zijn mexicaans en die zeide dat die tent nog wel mee viel.
Dat deed mijn zusje ook als je d'r alleen liet in de tuin. Whehe.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook hoor.
ik ben echt heel apart opgevoed.
ik at toen ik twee was al slakken![]()
dacht dat ze een vleesje in een slak hadden gestopt heel lang
Heb je ook een speciaal gerecht, of?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat deed mijn zusje ook als je d'r alleen liet in de tuin. Whehe.
Mijn vader, en daarvoor zijn vader, worden altijd vrolijk van Indisch eten. Dat heeft een beetje op mij afgegeven vrees ik.
die mexicanen hebben geen reet meer over. ik zweer het je.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Ben zelf ook wel blij dat ik heet kan eten.
Alleen vind ik het niet echt lekker als alles heet is, heb 't liever apart erbij.
Daar heb ik nooit last van. Gelukkig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:04 schreef isax het volgende:
[..]
die mexicanen hebben geen reet meer over. ik zweer het je.
mijn vader is echt een oostblokker soms.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat deed mijn zusje ook als je d'r alleen liet in de tuin. Whehe.
Mijn vader, en daarvoor zijn vader, worden altijd vrolijk van Indisch eten. Dat heeft een beetje op mij afgegeven vrees ik.
Je wordt oud.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
Ken er geen 1, maar zal wel!![]()
[ afbeelding ]
flogging mollyquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Snap jij wat daar leuk aan is?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
Wat een hel toch om in die massa te staan, wat een dom volk
Indonesisch? Ik vind het meeste wel lekker, maar ik ben eigenlijk een sucker voor de snack-achtige gerechten. risolles, lemper, bapao, sambal eitjes en sambal garnalen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je ook een speciaal gerecht, of?
Flogging Molly en Epica zijn leukquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Aah, Risolles, Lumpur.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Indonesisch? Ik vind het meeste wel lekker, maar ik ben eigenlijk een sucker voor de snack-achtige gerechten. risolles, lemper, bapao, sambal eitjes en sambal garnalen.
Wat vind je dan van de vele variaties op de Satéh ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Indonesisch? Ik vind het meeste wel lekker, maar ik ben eigenlijk een sucker voor de snack-achtige gerechten. risolles, lemper, bapao, sambal eitjes en sambal garnalen.
Nee verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap jij wat daar leuk aan is?
De hele dag vast staan met een elleboog in je kanis, ik ga daar niet voor betalen.
Nee, ik ben niet zo bekend met de viskant van Indonesie eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aah, Risolles, Lumpur.![]()
Ken je Mangoet?
Ah okay. Shit's awesome.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo bekend met de viskant van Indonesie eigenlijk.
jij bent nog nooit op een festival geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
Flogging Molly, mij te vrolijk... lekker gek doen
pak een biertjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
Flogging Molly, mij te vrolijk... lekker gek doen
Alsof de Amstel brouwerij niet stinkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:17 schreef isax het volgende:
ik ben keer bij de guinness brouwerij geweest
dat stinkt
alle brouwerije stinken maar diequote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof de Amstel brouwerij niet stinkt.
Varkens of kipsate met lontongquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de vele variaties op de Satéh ?
Ik wil wel, maar ik wil het eerst ergens eten voordat ik het zelf ga maken. En de lokale indo heeft niet zoveel vis.quote:
hoe kom je aan mijn foto?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:20 schreef RobbieRonald het volgende:
Lekker die schimmels op dat hoofdeinde![]()
[ afbeelding ]
Ik kan het ook wel voor je maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik wil het eerst ergens eten voordat ik het zelf ga maken. En de lokale indo heeft niet zoveel vis.
Vorig jaar Fortarock.. Laatste drie uurtjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jij bent nog nooit op een festival geweest.
Housedingen zijn iets anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vorig jaar Fortarock.. Laatste drie uurtjesVerder ook Mystery Land, Thunderdome, Megarave
toen je nog gewoon rondjes kon lopen, later paar keer Awakenings
omdat ik echt toch eens wilde weten hoe het er uit ziet als iemand blond is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom lurken er opeens zoveelgasten in mijn fobo?
Stijve peners, natte poezen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom lurken er opeens zoveelgasten in mijn fobo?
kan je daar ook crowdsurfen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vorig jaar Fortarock.. Laatste drie uurtjesVerder ook Mystery Land, Thunderdome, Megarave
toen je nog gewoon rondjes kon lopen, later paar keer Awakenings
Haha. Zijn ze echt zo voetbalminded in jouw buurt, of is 't een excuus om gek te doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn er weer bij en dat is prihimaaaaaa!
[ afbeelding ]
Nee we hadden mazzel, voorste stuk was afgezet met hekken.. konden we er ineens erin... redelijk de ruimte en vooraan staan met Rammmmmsteinnnn...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:24 schreef isax het volgende:
[..]
kan je daar ook crowdsurfen?
vind ik wel een must.
Vooral dat laatste. Het is echt een volksbuurtje. (Lees tokkiestraat) maar ik vind het hier heerlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Zijn ze echt zo voetbalminded in jouw buurt, of is 't een excuus om gek te doen?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de tweede, alhoewel dat ws niet de reden is.
Cool.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat vind ik helemaal niet erg als je dat een keertje wilt doen.
Ja als je ze een beetje kent en je niet te diep gaat, prima te doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Het is echt een volksbuurtje. (Lees tokkiestraat) maar ik vind het hier heerlijk.
Ik zou 't gewoon geloven hoor, als ik jou was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de tweede, alhoewel dat ws niet de reden is.
Rammstein is awesome live. En lekker warmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee we hadden mazzel, voorste stuk was afgezet met hekken.. konden we er ineens erin... redelijk de ruimte en vooraan staan met Rammmmmsteinnnn...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cool.
[..]
Ja als je ze een beetje kent en je niet te diep gaat, prima te doen.
[..]
Ik zou 't gewoon geloven hoor, als ik jou was.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Zijn ze echt zo voetbalminded in jouw buurt, of is 't een excuus om gek te doen?
Geen we multi quoten?quote:
Ik groet ze en maak af en toe een praatje over het weer enzo. Maar er is hier sociale controle wel, en daardoor voel ik me hier erg veilig. Dat en doordat de muren zo dun zijn dat als ik help roep ze me wel horen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cool.
[..]
Ja als je ze een beetje kent en je niet te diep gaat, prima te doen.
[..]
Ik zou 't gewoon geloven hoor, als ik jou was.
Dat had ik een jaar of vijf geleden ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:29 schreef isax het volgende:
wat is het toch jammer dat ik niet meer naar festival ga.
ik vind de streams alleen al leuk.
Dat missen we wel ja. Mensen in de buurt die elkaar kennen en een beetje opletten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik groet ze en maak af en toe een praatje over het weer enzo. Maar er is hier sociale controle wel, en daardoor voel ik me hier erg veilig. Dat en doordat de muren zo dun zijn dat als ik help roep ze me wel horen.
Ja wat een show zeg, klonk ook echt goed... en hard.. En die vuurkanonnen waren lomp heet ja.. niet normaalquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rammstein is awesome live. En lekker warm
Vis een optie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Het is echt een volksbuurtje. (Lees tokkiestraat) maar ik vind het hier heerlijk.
Ze zijn zeker goed live, en niet alleen qua podiumverwarming. Helaas heb ik sinds dat concert, vijf jaar geleden, hele lichte tinnitus. Mja, het is zo weinig dat ik er geen last van heb, de waarschuwing kwam aan. Sindsdien altijd doppen in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja wat een show zeg, klonk ook echt goed... en hard.. En die vuurkanonnen waren lomp heet ja.. niet normaal
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lol nieuwe held? Moet ik je toch gaan teleurstellen spoiler spoiler spoiler
For the sake of the nation, this Multiquote must die, must die, must die, this Multiquote must die!quote:
alles kan waar ik woonquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon boodschappen doen in dat ding
Ik zal niks verklappenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als The Imp en Jon Snow dood gaan, stop ik met kijken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:41 schreef isax het volgende:
[..]
alles kan waar ik woon
er fietst vaak een man op een wielrenfiets in zijn onderbroek![]()
is 75 ofzo
Ja, maar die probeer ik te verdringen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappenHeb je niet al stiekem boekspoilers gezien/gehoord/BEWUST OPGEZOCHT?
Hmm, misschien eens eenwielers uitdelen in de wijk en een vrolijk muziekje draaien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:43 schreef isax het volgende:
[..]
en de ouwe hoeren![]()
het is soms echt een freakshow.
hmm ja lijkt me ook moeilijk om dat soms niet stiekem te doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, maar die probeer ik te verdringen.
Het was niet de bedoeling, maar ik keek een interview en die kutacteurs gingen gewoon zeggen hoe en wanneer ze dood zouden gaan. Echt heel erg zuur. Maar ben het al bijna vergeten, dus komt goed.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja lijkt me ook moeilijk om dat soms niet stiekem te doen.
iedereen zou dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, misschien eens eenwielers uitdelen in de wijk en een vrolijk muziekje draaien.
Ok ok, ik zal mijn nerdy ways aan de wilgen hangen en... ehh... wat is het dat normale mensen doen?quote:
quote:
Dat is kut voor jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:59 schreef Inodder het volgende:
Bah... ik ben ziekjes en begin me steeds slechter te voelen... veel hoesten en ik ben bang een voorhoofdsholte ontsteking...
En heb de komende dagen nog bezoek over de vloer ook
Veel guavesap drinken hoorde ik laatst hieroquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:59 schreef Inodder het volgende:
Bah... ik ben ziekjes en begin me steeds slechter te voelen... veel hoesten en ik ben bang een voorhoofdsholte ontsteking...
En heb de komende dagen nog bezoek over de vloer ook
Gaat niet helpen, chef.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel guavesap drinken hoorde ik laatst hiero
Bitchen mag en alcohol doet de meeste dingen laten verdwijnen voor evenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar ik ben een bikkel....
Nu hier even bitchen, maar ga zometeen de BBQ gewoon klaarmaken![]()
En dan doen we gewoon of er niets mis is! [ afbeelding ]
Spareribs en sate is ook altijd goed natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bitchen mag en alcohol doet de meeste dingen laten verdwijnen voor even
is wat voor mijn broerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
http://www.z24.nl/onderne(...)-aller-tijden-468014
Isax, de lego mensen hebben lego poppetjes als visite kaartjes
Welkom in de SC, we zijn benieuwd naar je bijdrage!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:40 schreef Inodder het volgende:
Maar ik ben de komende dagen dus weer weinig aanwezig...
No need for AMBER
149.600.000 km hier vandaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
tropisch nederland, valt wel mee, het is hier bewolkt![]()
waar is de zon
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:14 schreef isax het volgende:
[..]
omdat je iets niet kan zien betekend niet dat het er niet is
de zon begin nu wat te schijnen zo te te zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:14 schreef isax het volgende:
[..]
omdat je iets niet kan zien betekend niet dat het er niet is
ja dan word het ineens heel benauwd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
pff begint nu wel te broeien hiero.. altijd savonds pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |