Oh, wat aso van jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ze had de lapo. Ik postte door het slotje.
Niks negatiefs over liesje.quote:
Stonden er ook zwerfkinderen achter een dranghek bij jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, gister gekregen. Meestal haal ik de 15 euro niet dus ik was helemaal blij.
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ze had de lapo. Ik postte door het slotje.
Mods en (F)A's kunnen dat ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?
Nee nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks negatiefs over liesje.
[..]
Stonden er ook zwerfkinderen achter een dranghek bij jou?
Yep, lastig vind ik dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?
Hoezo, als een topic uit de hand loopt,kun je er meteen een slot op gooien, en meteen een bericht er uit gooien waarom je deze geslot hebt.quote:
Sarcasm, bro.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo, als een topic uit de hand loopt,kun je er meteen een slot op gooien, en meteen een bericht er uit gooien waarom je deze geslot hebt.
Limoncello!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets van gemerkt tijdens het knuffelen.
Kijk 'm pronken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets van gemerkt tijdens het knuffelen.
Mijn moeder had laatst een fles in huis gehaald, kreeg ineens een cocktail met limoncello, witte bruiswijn en een bolletje citroenijsquote:
Ik probeer er meestal wel op te letten maar soms gaat dat niet. Vaak haal ik dan mijn post nog weg omdat ik het zo stom vind staan.quote:
Gert is daar ook erg goed/slecht inquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer er meestal wel op te letten maar soms gaat dat niet. Vaak haal ik dan mijn post nog weg omdat ik het zo stom vind staan.
Nice, ook al is het smerig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder had laatst een fles in huis gehaald, kreeg ineens een cocktail met limoncello, witte bruiswijn en een bolletje citroenijs
Zeker met stormlooptopics ontkom je er vaak niet aan. Heb jij nooit dat je post en dan de melding krijgt dat het topic dicht is?quote:
Turkse tosti? Que?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gewoon op de bank met bier en een Turkse tosti.
Nog nooooooooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker met stormlooptopics ontkom je er vaak niet aan. Heb jij nooit dat je post en dan de melding krijgt dat het topic dicht is?
Geloof je nog steeds niet dat dat bestaat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gewoon op de bank met bier en een Turkse tosti.
nee, tenminste het kan geen Turkse tosti zijn, aangezien die ham/salami die tussen de pide zit zeker niet van rundvlees gemaakt is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds niet dat dat bestaat?
hmm het valt me erg meequote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor mezelf in me hoofd bitchen over dat het best warm is.
Maar waar heb ik anders 't hele jaar op gewacht ..![]()
mmmmmmmmmmm, maar Duitse tostiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bazengerecht. Met een lading knoflooksaus.
Die shit is net zo Turks als het eten van de afhaalchinees Chinees is. What's in a name huh.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, tenminste het kan geen Turkse tosti zijn, aangezien die ham/salami die tussen de pide zit zeker niet van rundvlees gemaakt is.
Salami is niet iets typisch turks, en als je het met Sucuk doet, heb je geen knoflooksaus nodig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tosti met lekkere dingen dus. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, tenminste het kan geen Turkse tosti zijn, aangezien die ham/salami die tussen de pide zit zeker niet van rundvlees gemaakt is.
Goede omschrijving.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.thinkgeek.com/product/191e
whehe
Die thermometer in m'n arie zegt toch echt wat anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ken je feiten. Almere is veel koeler.
[ afbeelding ]
Hmm niet meer zoveelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in Duitsland, jij wel?
wou er net naar vragen, waar is de stream met beeld?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja,ben naar de pinkpopstream aan het luisteren.
http://www.npo.nl/live/npo-culturaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
wou er net naar vragen, waar is de stream met beeld?
Vroeger deed men dat om de pener. Bedankt voor je verhalen opa.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, bij de meeste wel denk ik. Kost geen reet. hihihihi
wij niet dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jullie zijn verdomme echt meant to be!
Nee helaas niet, geeks rule.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
wij niet dan?![]()
voel je je niet geek genoeg?
Hij probeert een beetje subtiel te brengen dat hij zelf afhaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
[..]
wij niet dan?![]()
voel je je niet geek genoeg?
rijstkoker? fancy hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn andere trotse keukenbezittingen zijn pannenset, een crème brûlée brander, een rijstkoker en een pastamaker. Verder gebruik ik gewoon het spul dat hier al jaren in de keuken ligt.
Net of jij tegen de zwabber op kan boksenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij probeert een beetje subtiel te brengen dat hij zelf afhaakt.
Ik heb alleen een messenset, voor het geval dat er inbrekers langskomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn andere trotse keukenbezittingen zijn pannenset, een crème brûlée brander, een rijstkoker en een pastamaker. Verder gebruik ik gewoon het spul dat hier al jaren in de keuken ligt.
1 kopstoot, kort potje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Net of jij tegen de zwabber op kan boksen
Ik heb een goedkope design messenset van kerspakket.. hoezo niet fucking scherp al een jaar langquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen een messenset, voor het geval dat er inbrekers langskomen.
De schotel hoop ik,want als je er nu al ingrediënten in doet lijkt het me met kerst niet te eten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:24 schreef isax het volgende:
ik ga weer beginnen met rumtopf maken voor kerst
Ja maar dat is leuk toch, zo doe je nog eens wat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:21 schreef isax het volgende:
ik maak echt veel zelf.
rare tik. dan lees ik weer wat en dan moet ik het zelf doen ipv naar de super
SPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar dat is leuk toch, zo doe je nog eens wat.
Rare dingen uitproberen vind ik ook zo leuk.Ik heb over het algemeen(wekdagen van 6-5) nog tijd nog zin om te koken...SPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest eens weten, even wachten, ik zoek een plaatjequote:
Kitchenaidquote:ik heb een kitchenaid mixer![]()
[..]
Rare dingen uitproberen vind ik ook zo leuk.Ik snap de sushi hype echt niet, simpel voer met weinig smaakSPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Rare dingen uitproberen vind ik ook zo leuk.heb je die sushi zelf gemaakt?SPOILER: greep uit kookescapadesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(niet de mijne)
fruit+ heeeeuuul veel rum.
Daar hebben ze weekeindes voorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen(wekdagen van 6-5) nog tijd nog zin om te koken...
GMTA.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook een keer sushi gemaakt. En toen besloot ik dat ik toch echt geen vis lust.
Op zaterdag ben ik aan het bijkomen van mn werkweek, en op zondag moet ik dingen als schoonmaken doen.quote:
ik heb heel veel dingen van mijn ouders van hun bruiloft enzo. die twee zijn al 43 jaar getrouwtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten, even wachten, ik zoek een plaatje
[..]
Kitchenaid![]()
Ik heb hier een Braun mixer staan die ouder is dan ik, en hij doet het nog prima, als nieuw eigenlijk. Ik ben veels te benieuwd hoe lang hij het uit gaat houden, ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om hem weg te doen voordat hij het opgeeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |