zeker, ik ga vanmiddag weer ff verder zoeken naar goede nummersquote:
Deze is ook erg goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Wonder Girls
En dan het hele album checken! Potverdomme leuk schijfje.
Goeie keuzes. Denk dat jij en ik wel een vergelijkbare smaak heb he.quote:
Hehe zou kunnen. Nummer moet gewoon lekker wegluisteren en de combi met een toffe video en choreo maakt het voor mij dan helemaal af. Maar een rustiger lied binnen KPOP is ook wel te pruimen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Goeie keuzes. Denk dat jij en ik wel een vergelijkbare smaak heb he.
Rustiger als in?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Hehe zou kunnen. Nummer moet gewoon lekker wegluisteren en de combi met een toffe video en choreo maakt het voor mij dan helemaal af. Maar een rustiger lied binnen KPOP is ook wel te pruimen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:26 schreef Kerftminister het volgende:
Heb een tijdje in een Kpop fase gezeten, maar toen echt jaren niet meer geluisterd. Kwamen we opeens met onze vakantie in Bali en daar stond het constant opDan komt het wel weer naar boven, probeer het wel een beetje te volgen nu, ben sowieso wel popmuziek meer gaan waarderen de laatste tijd. Gfriend is wel een beetje een guilty pleasure van me. Waren show winnaar toen we in Bali zaten dus zal bij dit nummer sowieso aan de vakantie blijven denken.
Ja bijvoorbeeld. Dat 2e nummer vind ik goed/mooi.quote:
Ja natuurlijk eentje die ik recent ook in de collectie heb toegevoegd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Dat 2e nummer vind ik goed/mooi.
Je hebt idd smaakquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk eentje die ik recent ook in de collectie heb toegevoegd.
Vond het eerst ook ruk maar na paar keer luisteren heeft het wel iets pakkendquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:19 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Twice vandaag uit
Ligt me niet echt, maar iets zegt me dat het wel een grower gaat wordenZoals bij alle Kpop muziek die ik kan waarderen.
Grower...dat is herkenbaar idd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:19 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Twice vandaag uit
Ligt me niet echt, maar iets zegt me dat het wel een grower gaat wordenZoals bij alle Kpop muziek die ik kan waarderen.
Zegt me wel iets maar ben alweer kwijt van wie het ook alweer wasquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Je hebt idd smaak![]()
Ik zoek nog een lied, maar ik ben de naam etc vergetenWerd gezongen door een man/jongen, rustig (misschien beetje bombastisch) lied, in de videoclip/mv zag je een (deel van het) brandend huis, en daarna sprong hij samen met een meid in het water geloof ik.... vond dat zo'n mooi lied. Jaar 2011-2012 of 2013
wordt nog ff een zoektocht...
Op ้้n van de vorige pagina's stond een video van Good day gezongen door IU. Was ook ้้n van mn favo'ssowieso vind ik IU wel goed.
Goede post hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:38 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik zal even een update doen, waarbij ik het kaf van het koren scheidt. K-pop met goede songwriting, retro '80-'90 en een lekkere groove overwinnen bij mij altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |