Het is je vast al 100 keer eerder gevraagd, maar is Piet__Piraat een kloon van jou of toevallig een user met bijna dezelfde naam?quote:
Is een andere user met een streepje meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is je vast al 100 keer eerder gevraagd, maar is Piet__Piraat een kloon van jou of toevallig een user met bijna dezelfde naam?
Met een groter streepjequote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een andere user met een streepje meer.
Het zou niet moeten mogen, eigenlijk moet daar een commissie voor in het leven geroepen wordenquote:
quote:
Het is een madelief.quote:
Zolang hij dat duffe zeeman plaatje blijft gebruiken heb ik geen last van 'm.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen, eigenlijk moet daar een commissie voor in het leven geroepen worden
Qua woordspeling is er niets mis mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het is een madelief.
Deisyy -> daisy - > madelief![]()
Leuk?
Ik vind je oude leukerquote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het is een madelief.
Deisyy -> daisy - > madelief![]()
Leuk?
Vaak herken je mensen meer aan hun ava dan hun naam, dus lekker houden zo....quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zolang hij dat duffe zeeman plaatje blijft gebruiken heb ik geen last van 'm.
Maar het plaatje is kut?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua woordspeling is er niets mis mee.
Zoals gisteravond bleek was mijn oude ava in combinatie met de jouwe voor sommigen nogal verwarrend.quote:
Klopt idd ...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals gisteravond bleek was mijn oude ava in combinatie met de jouwe voor sommigen nogal verwarrend.
Wow! Die is mooi!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik vind ze boring. Deze is wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens als ik bloemen koopt zijn het Gerbera's lijkt er een beetje op.
Ik ga voor de regenboogdeisyy,quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik vind ze boring. Deze is wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens als ik bloemen koopt zijn het Gerbera's lijkt er een beetje op.
Ik ga een poging wagenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voor de regenboogdeisyy,
Moet ik alleen ff de pc aanzetten om er een 60 x 60 van te maken of kan iemand hier dat voor mij doen?
Nee dat gaat mij niet lukken sorryquote:Op zondag 8 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga voor de regenboogdeisyy,
Moet ik alleen ff de pc aanzetten om er een 60 x 60 van te maken of kan iemand hier dat voor mij doen?
Hoog libelle-gehalte. Saai. Zoals alle 4 je voorbeelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |