Daarbij is voetbalfan zijn WEL een keuzequote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:19 schreef Dirk. het volgende:
"Dat overdreven gedoe op zo'n boot in de grachten!!!!"
[ afbeelding ]
Voetbal was leuk in de jaren 80, toen waren de shortjes nog echt kort...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarbij is voetbalfan zijn WEL een keuze
Ja, te laat. Ik was zo stoer om ze te belopen na het kopen. Daarna ff boodschappen doen. Half strompelend kwam ik bij de auto aan met a l een open hakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:34 schreef Dirk. het volgende:
Pleister op de plek tot ze ingelopen zijn!!!
Alleen de Iranezen niet.quote:
Dan zitten ze in het begin toch al niet goed?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, te laat. Ik was zo stoer om ze te belopen na het kopen. Daarna ff boodschappen doen. Half strompelend kwam ik bij de auto aan met a l een open hak
Hahahaha. EXACT!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:39 schreef wonderer het volgende:
Daarbij is voetbalfan zijn WEL een keuze
Trainers zitten vaak meteen al goed, maar nette, leren schoenen moeten meestal toch echt een beetje "soepel gelopen" worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef wonderer het volgende:
Dan zitten ze in het begin toch al niet goed?Of maakt dat inlopen echt verschil? Ik koop nooit schoenen die bij het passen als niet zo lekker zitten.
Nette schoenen moet ik ook bijna altijd inlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef wonderer het volgende:
Dan zitten ze in het begin toch al niet goed?Of maakt dat inlopen echt verschil? Ik koop nooit schoenen die bij het passen als niet zo lekker zitten.
Of in de rechtszaal procederen, mensen beter maken..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef Dirk. het volgende:
Wat ik wel mooi vind aan dat voetbal is de TOTALE ONTREDDERING op de gezichten van die fanatici als we verliezen. Zit je dan in je oranje apenpak, voor je uit te kijken alsof de wereld vergaan is.
Niks aan de hand, Henk. Morgen mag je weer gewoon badkamers stucen en straten asfalteren. Life goes on.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef Dirk. het volgende:
Wat ik wel mooi vind aan dat voetbal is de TOTALE ONTREDDERING op de gezichten van die fanatici als we verliezen. Zit je dan in je oranje apenpak, voor je uit te kijken alsof de wereld vergaan is.
Niks aan de hand, Henk. Morgen mag je weer gewoon badkamers stucen en straten asfalteren. Life goes on.
Academische neanderthalers. Somewhere over the rainbow, a unicorn wept.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef Renesite het volgende:
Of in de rechtszaal procederen, mensen bete
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:30 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Academische neanderthalers. Somewhere over the rainbow, a unicorn wept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |