Wat dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
Waarom zou je dat eigenlijk niet shirtless doen?
Halter zijn vrijwel exclusief voor vrouwen, lees ik nu. En Apenbeest had gelijk met de bandjes die in de nek samenkomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Dirk. het volgende:
Omdat ik aaaaaaltijd halter zeg terwijl het (schijnbaar?) tanktop moet zijn en ik niet voor paal wil staan.
Nee, zwemmers/duikers/waterpoloërs zijn *per definitie* voor mij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:00 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Neem jij Epke, neem ik Tom Daley (Tom, daily).
Ik denk dat met tanktop wel meer mensen je zullen begrijpen inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Dirk. het volgende:
Omdat ik aaaaaaltijd halter zeg terwijl het (schijnbaar?) tanktop moet zijn en ik niet voor paal wil staan.
Voor wie dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
En voormaar die post hier niet meer.
Wat is een "sportschool"?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef Apenbeest het volgende:
Althans, in de sportschool wel in ieder geval.
Oh, ok. Dan neem ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Nee, zwemmers/duikers/waterpoloërs zijn *per definitie* voor mij.
Preach it, girl.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:42 schreef Dirk. het volgende:
Jezuuuuus, al dat oranje op straat. Mocht er weer eens een debiel tegen je zeggen: "Jaaaaa, zo'n gay pride waar slaat dat nou op, wij hebben toch ook geen straight pride?"
Nou, die is vandaag begonnen..
Neanderthalers foreveeeeer!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |