quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
thnx Qunix. ik geloof dat ik iets bruikbaars heb weten te fabriceren. kusje op je voorhuid!
Ik zit aan de appelsap.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
en na heel wat gevloek en getier ga ik aan de drankl
Appie had blikjes Eristoff Orange voor de halve prijs dus daar heb ik wat van meegenomenquote:
een boel geveterde bipsen!quote:
ik heb niet gekeken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook zo gelachen om alles mag op vrijdag??????
mag ik niet naar kijken van pappaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Nee, maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik het niet heb gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
haha gordon hing in een tuigje en gerard noemde heb een vreetzakquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik het niet heb gezien.
ow, tis met geer en goor? dan kijk ik soburtzo niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha gordon hing in een tuigje en gerard noemde heb een vreetzak
Wat een tuig...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha gordon hing in een tuigje en gerard noemde heb een vreetzak
tisser met suus?quote:
behalve bij ons muisjequote:
yup, ze zullen zijn kist of urn wel het podium oprijdenquote:
tis mij nooit opgevallen dat ie in een andere studio zit, voor mijn gevoel zit ie, iig 's avonds, altijd in dezequote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:36 schreef Evertjan het volgende:
eerder zat Stenders altijd in studio 2 maar tegenwoordig altijd in studio 1
Sinds begin dit jaar toen EW gestopt is. Viel mij wel op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:36 schreef Evertjan het volgende:
eerder zat Stenders altijd in studio 2 maar tegenwoordig altijd in studio 1
en het schijnt dat Ricky Martin het nog in 1991 heeft gecoverdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:48 schreef ddx het volgende:
Scheelt dat ze ook een uk versie hebben gemaakt
+1quote:
Volgens mij hebben de Stones daar geen rechten voor gegeven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef Paul het volgende:
WAT IS DEZE MOGEN WE HET NIET LIVE ZIEN EN HOREN
nee en reken er ook maar niet op dat je morgen of overmorgen wat te zien of horen krijgtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef Paul het volgende:
WAT IS DEZE MOGEN WE HET NIET LIVE ZIEN EN HOREN
twitter:NPOcultura twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 21:01:43Ter info: helaas hebben we geen toestemming van The Rolling Stones om hun concert op Pinkpop uit te zenden. #pp14 reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee en reken er ook maar niet op dat je morgen of overmorgen wat te zien of horen krijgt
verschil hoor je toch niet ze spelen al 20 jaar dezelfde nummersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:22 schreef Paul het volgende:
Ok ik dacht dat er zelfs net werd gezegd dat ze niet live mochten laten horen van het concert en dat ze nu ander concert lieten horen van de Rolling stones
Zowee grote verrassing!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:NPOcultura twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 21:01:43Ter info: helaas hebben we geen toestemming van The Rolling Stones om hun concert op Pinkpop uit te zenden. #pp14 reageer retweet
er is vast nog wel een bandje met opnames van 15 jaar geleden. De extra rimpels moet je er zelf bij denkenquote:
Had het laatst ook weer... Ik kan dan wel jankenquote:Op zondag 8 juni 2014 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Aaargh
Schijten als je net gedouched hebt
Dood en dood zonde
Ik zat met m'n vinger op het scherm te drukken maar er gebeurde niksquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zat met m'n vinger op het scherm te drukken maar er gebeurde niks
Paar duizend foto's van mobiel naar Dropbox gekickt. Kan je maar zo een hele avond en halve nacht zoet mee zijn, zeker als je van het categoriseren bentquote:
Van jou had ik ook wel verwacht dat je met je vinger op het scherm zatquote:Op maandag 9 juni 2014 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar duizend foto's van mobiel naar Dropbox gekickt. Kan je maar zo een hele avond en halve nacht zoet mee zijn, zeker als je van het categoriseren bent
Touchscreen, dus dat klopt! Alleen niet op "hier" gedrukt. Fok lag wat buiten mijn aandacht de laatste urenquote:Op maandag 9 juni 2014 02:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van jou had ik ook wel verwacht dat je met je vinger op het scherm zat
Stukje wat ik van 'm heb gezien doet mijn mening iets meer veranderen maar man man man, wat een geforceerde ophef over die Jett Rebel iedere keer door 3fm.quote:
Giggity.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
Co de Oranje![]()
Ekdom valt in herhaling
Live muziek klinkt sowieso voor geen meter op de (auto) radio dus goedzo wat mij betreft.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo te horen heeft 3FM dit jaar niet eens moeite gedaan om toestemming voor uitzending van optredens te krijgen. Als je na twee dagen alleen maar wat van de almachtige Jett Rebel () kunt uitzenden. Waarom reizen ze überhaupt nog dat hele eind naar het zuiden af?
Nou het was ook echt wel beter, die Stones moesten het es laten, ik vind het echt iets tragisch krijgen ondertussen...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef gijsman het volgende:
Coen die het optreden van jett rebel nog steeds beter vind dan de Rolling Stones, dan mag je wat mij betreft inpakken en verbannen worden naar je zolderstudio.
Ik heb die van de Stones niet kunnen zien, maar Jett Rebel was echt heel goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef gijsman het volgende:
Coen die het optreden van jett rebel nog steeds beter vind dan de Rolling Stones, dan mag je wat mij betreft inpakken en verbannen worden naar je zolderstudio.
Ze zijn nu op de Cultura stream, al een halfuur.. het is bijna afgelopen...quote:
Gezien, ze waren goedquote:Op maandag 9 juni 2014 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn nu op de Cultura stream, al een halfuur.. het is bijna afgelopen...
Hij had het er gisteren over, dat hij verdacht werd achter die act te schuilen maar hij is het niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:46 schreef Zaktabak het volgende:
ik zie Rámon eigenlijk nog best wel achter Watermät zitten, naam beetje gejat van Bakermat, maargoed.
Die heb ik hier ook allemaal opengezet, en de deur ertegenover ook... maar het heeft geen enkel effect. Dat wordt weinig slaap vannacht vrees ik...quote:Op maandag 9 juni 2014 18:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik leef nog. ben terug in mi casa en tis slechts 29 graden. ff wat ramen open
Ik heb mijn weddenschap voor wie de 3FM award voor beste live act krijgt alvast voorbereid.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Giel vindt Jett Rebel ook al het hoogtepunt, omdat hij het geregeld heeft.
hier is het toch wel een graadje of 3-4 afgekoeld. blijft warm dus, maar kan vast wel slapen aangezien ik afgelopen nacht slecht geslapen hebquote:Op maandag 9 juni 2014 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook allemaal opengezet, en de deur ertegenover ook... maar het heeft geen enkel effect. Dat wordt weinig slaap vannacht vrees ik...
Het was echt een saaie gozer. En hij item zoveel meer dan de slaapverwekkende pseudo-country die hij speelt..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:45 schreef Cee het volgende:
John Mayer![]()
In b4 de haat in dit topic.
Goedemorgen![]()
Hoe was het op Pinkpop?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was echt een saaie gozer. En hij item zoveel meer dan de slaapverwekkende pseudo-country die hij speelt..
Toffe gastquote:
Stones waren goed, thé kon eigenlijk niet meer maar werd gered door acceptatie van het publiek en een hoge gunfactor.quote:
Akkoord. Al met al wel genoten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stones waren goed, thé kon eigenlijk niet meer maar werd gered door acceptatie van het publiek en een hoge gunfactor.
Mayer was mager, bij ed kowalzcyk was het geluid waardeloos en flogging molly kan me niet boeien, zoveel van hetzelfde..
Ja hoor, want Stones. Blij toe dat die er waren anders was ik gisteren gegaan. Iets met het weer..quote:
Ik wist niet dat jij zo oud was.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Jumpin Jack flashtoevallig zaterdag ook gespeeld toen ik moest optreden
Erg hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo oud was.
Atze de Vrieze en Ingmar Griffioen (vnl) werden nog wel eens afgemaakt om hun negativiteit, al denk ik dat dit jaar de recensies van 3voor12 wel ongeveer mijn gedachte deelden zover ik de optredens heb gezien. Vorig jaar waren ze een beetje zuur (Paramore en nog een paar anderen kregen onterecht lage cijfers) en het is wel waar dat 3voor12-geilacts als Arcade Fire (die me op het begin NIET meevielen) of Portishead BKS vorig jaar) altijd belachelijk goed scoren, maar Portishead was vorig jaar ook briljant.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik vind dat de gemiddelde 3-FM jock wel erg kritiekloos is tijdens een festival. Het is altijd allemaal geweldig. Roos probeerde gisterenavond wel een relativerende opmerking over John Mayer te maken (ze vond het niet zo heul spannend) maar die moest gelijk terug haar hok in.
Oh dat dacht ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest hoorMaar ik heb wel veel gekeken op Cultura.
Uh okéquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
alors is over een paar jaar de topicmama van de festivaltopics.
Nou ja.quote:
Ik ben nog nooit op een festival geweestquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een festival geweest![]()
Behalve bevrijdingsfestivals...
Daarom juist, jij bent de thuisblijverquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een festival geweest![]()
Behalve bevrijdingsfestivals...
Ja eh weet ik niet, ik heb ook niet echt vrienden die daar zin in hebben en om nou alleen te gaan. Voor en dag okay, maarja.quote:
Mijn probleem. Mijn vrienden luisteren of van die gayshitmetal als Kamelot, of van die poppunkdingen. Ga nu met een groep naar Lowlands maar die gaan allemaal voor Bring me the Horizon enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eh weet ik niet, ik heb ook niet echt vrienden die daar zin in hebben en om nou alleen te gaan. Voor en dag okay, maarja.
Best zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja eh weet ik niet, ik heb ook niet echt vrienden die daar zin in hebben en om nou alleen te gaan. Voor en dag okay, maarja.
Ja matig is dat. Het is al een hel om iemand mee te krijgen naar een concert, als ik aanbied om het kaartje te betalen dan lukt het soms nog, maar voor een festival is dat niet echt een optie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Best zonde eigenlijk.
Ik heb ook maar 2 vrienden in de vriendengroep met wie ik kan gaan. De rest boeit het allemaal niet.
Ja echt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja matig is dat. Het is al een hel om iemand mee te krijgen naar een concert, als ik aanbied om het kaartje te betalen dan lukt het soms nog, maar voor een festival is dat niet echt een optie.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:06 schreef Bronson het volgende:
Ik moet nog iemand ritselen voor Paolo Nutini.
Ga samenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet me er wel aan denken dat ik misschien ook wel naar Paolo wilde.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Alors was het er niet mee eens.
Aankomende zaterdag naar Elbow in Brussel voor 39 euro.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja 5 jaar geleden was het maar 7 euro goedkoper, het is altijd te duur natuurlijk. Maar er zijn ook zat bands die 40-45 euro vragen.
40-45 euro? Duitse bands zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja 5 jaar geleden was het maar 7 euro goedkoper, het is altijd te duur natuurlijk. Maar er zijn ook zat bands die 40-45 euro vragen.
Waarom zou ik dat doen bakkertje?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probeer eens 10x achter elkaar heel snel Fluorescent Adolescent te zeggen.
Hou vol Rock, hou vol...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
wat heb ik toch een godgloeiende tyfuspleurishekel aan werkinstructies en handleidingen die niet up2date zijn. probeer je rapportages te maken waar je toch al geen reet van snapt, zijn de handleidingen zo oud dat ze al minimaal een half jaar geleden niet actueel meer waren.
nog 15 dagen....
hier ook superquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor, dikke prima alles. Bij jou dan?
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet wel een van de traagste topics deze reeks zijn
Dit beetje water? Je bent niks gewendquote:
kben heel veel dinge gewendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit beetje water? Je bent niks gewend
Ik denk niet dat ze het beter hadden kunnen doen. Wel anders, niet beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen de dj's eens oohouden met het afgeven op mensen die bedenkingen op het beleid van gisteravond hadden? Lekker makkelijk lullen achteraf.
Ik vond het, op de wat late waarschuwingen na, wel goed geregeld allemaal. Zo'n groot aantal mensen evacueren doe je niet zo 123 en ik denk dat er dan misschien nog wel wat meer paniek was ontstaan dan dat er gisteren op het terrein was. Ja, het was redelijk angstaanjagend, maar iedereen bleef kalm en ik heb samen met een groep nog vrij lang in de stromende regen gestaan voordat we écht gingen schuilen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen de dj's eens oohouden met het afgeven op mensen die bedenkingen op het beleid van gisteravond hadden? Lekker makkelijk lullen achteraf.
Ik stond bij Arcade Fire en toen kwamen de meldingen pas op het bord. Dan kan je wel naar de camping gaan, maar daar werd je ook geëvacueerd. Of je dan daar zit of op het terrein maakt dan wat mij betreft niet zo heel veel meer uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Late waarschuwingen waren mijn enige aanmerking inderdaad.
huhwat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de nieuwe Pandaplint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |