Roy heeft de laatste paar weken dunnere ontlasting en die van vanavond was weer heel dun. Ik denk zelf ook aan de combinatie warmte en ontlasting.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
_Bar_ Kan het geen schimmel zijn? Het klinkt heel erg als wat Larissa vorig jaar had in de zomer (komt vaak voor met warm weer i.c.m. luiers).
Wel heel zielig![]()
last van autocorrectie ???quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:04 schreef danic het volgende:
Ikea me na onze vakantie eens verdiepen in school.
Het liefst in juni al vanwege de formatie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:04 schreef danic het volgende:
Lazi gefeliciteerd met je baan
Oh jongens ik heb vanavond al een paar keer terug zitten denken aan vanmiddag en moet iedere keer weer zo lachen.
ik zat net Rosalie een fles te geven en ondertussen lekker schaapachtig () te grinniken.
En sorry TJ, maar ik moest net hardop om je ganzenverhaal lachen. Wat zijn die beesten erg hè![]()
Hier ook al een paar keer zo'n actie gehad als je lief en onschuldig eendjes wilt voeren.
Maar ik zag je echt al rennen met kind en buggy onder je arm *grinnik*
Hier geen frisdrank voor de kinderen. Eva wilde tot voor kort alleen vruchtensap en daar baalde ik al een beetje van. Maar iets anders wilde ze echt niet.
Nu is ze ineens helemaal fan van diksap.
Prima schat, lekker diksap drinkenscheelt weer een hoop fruitsuikers.
En vooruit dan maar f_r, jullie mogen ook een keertje snel zijn. Maar niet te vaak hè![]()
Ikea me na onze vakantie eens verdiepen in school. Gevoelsmatig hebben wij onze keuze al gemaakt. Nu nog eens langs gaan om te kijken of dat gevoel blijft plakken.
Ik heb begrepen dat de scholen het fijn vinden om inschrijvingen voor oktober binnen te hebben. Dus daar gaan we maar eens ons best voor doen.
Hier in april al voor alle drie de basisscholen.. Moet ik zeggen dat we daar wel in verzaakt hebben, maar Jelle zal komend schooljaar ook nog niet naar school gaan aangezien hij pas in of net na de zomervakantie jarig is (volgend jaar).quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het liefst in juni al vanwege de formatie.
Ik zit me af te vragen, mini heeft inmiddels 2x in het ziekenhuis gelegen met luchtweginfecties (1x ordinaire griep met bovenste luchtweginfectie, 1x RS-virus dat uitmondde in longontsteking). Ik heb gevraagd of er voor hem een grotere kans is op herhaling, maar de arts schoof het vooralsnog op ongelukkig toeval. Wanneer verandert dat? Bij verkoudheid hoest hij ook al gauw een week of 3. Maar ja, jonge kinderen zijn nu eenmaal vaak verkouden/ziek, dus ik weet niet zo goed waar de grens van het normale ligt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Lazi aanvullend op Juud: het is wel handig als de gastouder ook de bso wil doen en hem dan ook van school wil ophalen. De prijzen voor die uren liggen meestal wel hoger (want kind telt wel mee in het geheel van max zes kinderen, maar heeft een beperkt aantal uren), dus daar moet je dan ook wel even op letten.
TT, is die puffer een luchtwegverwijder of echt een beschermer? Als ze inderdaad met 2x per dag beschermer nog ontstekingen kweekt en de arts is er van overtuigd dat die amandelen gaan helpen, dan zou ik het wel weten. Wij redden het prima met alleen beschermende puf in de winter. Het blijft dan bij hoesten en proesten en benauwd zijn, maar we voorkomen de echte longontstekingen.
Balen Bar! De combi met dunne ontlasting helemaal. Misschien eens wat opvangen en laten controleren op parasieten ofzo?
De oudste ging echt piepen, dus dat was duidelijk. Hij zat met drie maanden al aan de luchtweg verwijdende medicijnen. Toen dat het jaar erna steeds erger werd en we het de puf een keertje of tien per dag nodig hadden is hij doorgestuurd naar de kinderarts. Hij valt nu officieel in het astmaprotocol (diagnose astma mogen ze nu nog niet stellen, maar dat protocol heet nou eenmaal zo) en krijgt dus een griepprik, medicijnen die zijn longen beschermen (dat zijn een soort hormonen, cortisol) en hij krijgt nog steeds zijn puf. Ook hebben we afspraken met de huisarts over sneller melden en controleren bij benauwdheid en verkoudheid. Het goede nieuws: hij is nu 4,5 en afgelopen winter ging perfect. Geen ab nodig gehad en we zijn al vroeg met de medicijnen gestopt voor de zomer. Ik denk dat we komende winter wel uit het protocol mogen. Hij lijkt er echt overheen te groeien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen, mini heeft inmiddels 2x in het ziekenhuis gelegen met luchtweginfecties (1x ordinaire griep met bovenste luchtweginfectie, 1x RS-virus dat uitmondde in longontsteking). Ik heb gevraagd of er voor hem een grotere kans is op herhaling, maar de arts schoof het vooralsnog op ongelukkig toeval. Wanneer verandert dat? Bij verkoudheid hoest hij ook al gauw een week of 3. Maar ja, jonge kinderen zijn nu eenmaal vaak verkouden/ziek, dus ik weet niet zo goed waar de grens van het normale ligt.
Mijn buurvrouw is leerkracht op de school en die gaf aan dat zij oktober aanhouden. Dus dat volg ik dan maar. Zal wel per regio verschillen denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het liefst in juni al vanwege de formatie.
Dat dachten wij ook bij Daan, omdat Chris het ook niet lekker vond. Maar Daan dronk zo nog een tweede en derde slok.. Die is wel in voor gekke smaken..quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Juud79 het volgende:
Cola heeft ze een keer om staan dreinen, toen gaf ik haar een slok en nu weet ze het verschil tussen grote mensen drinken en kinder drinken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |