Hallo hallo, ik laat weer iets van mij horen

Het gaat heel erg goed met Larissa, en sinds een paar dagen.. is ze zindelijk
Nu zit ik zelf met een probleem:
Larissa heeft in maart een paar dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege een virusinfectie in haar longen. Ze heeft ook regelmatig last van bronchitis (daarvoor ook al), en na een onderzoek van de KNO arts is er door hem geadviseerd om haar neusamandelen te laten knippen. We hebben ook een afspraak staan voor eind juni...maar nu krijg ik toch de griebels
Larissa is namelijk emotioneel pas sinds een paar weken weer de oude, ze had sinds de ziekenhuisopname weer regelmatig (heftige) driftbuien.
En nu is ze weer vrolijk en lief... en dan gaan we dadelijk weer naar het ziekenhuis... en dan vraag ik mij af of we dit niet beter kunnen uitstellen totdat ze 6 is ofzo?
Het aparte is dat mijn partner eerst tegen een operatie was, en nu ik hem heb overtuigd van de voordelen (als het goed is is Larissa dan minder vaak verkouden, en heeft ze dus minder kans op bronchitis), zit ik nu zelf te twijfelen.
Aan de andere kant zijn ze zo klaar met de neusamandelen. Maar ja, wegen de voordelen op tegen de (alleen emotionele) nadelen? Wat is jullie mening hierover?
Ik heb het ziekenhuis al gebeld om met de kinderarts te overleggen (die kent Larissa ook goed), maar die spreek ik pas vrijdag.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9
www.bakgoed.nl