abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141007127
:W :W

Vandaag twee jaar geleden werd ik mama van een geweldig jongetje O+. En die is nu een heuse peuter, met, heel cliché, NEE als stopwoord :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141007236
Peuters O+ I is echt een hele toffe :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 12 juni 2014 @ 22:11:43 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_141008303
:W Phaidra en peuter! Gefeliciteerd dat hij nee kan zeggen ;) :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_141009296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:11 schreef Susie het volgende:
:W Phaidra en peuter! Gefeliciteerd dat hij nee kan zeggen ;) :P
Het zeggen was al lang geen probleem meer, maar sinds een paar weken is alles per definitie nee. Omdat het kan :'). En dan wegrennen en met een ondeugend hoofd PAKKEN erachteraan roepen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141012308
Phaidra en i gefeliciteerd en welkom *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_141015490
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het zeggen was al lang geen probleem meer, maar sinds een paar weken is alles per definitie nee. Omdat het kan :'). En dan wegrennen en met een ondeugend hoofd PAKKEN erachteraan roepen O+.
Op weg rennen na (kruipen wel) doet mijn dreumes dat al :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_141015560
De oudste rende haar Pa vanavond achterna met ee. Speelgoed hamer en riep: ik sla je kapot!!!!!!

En net zegt ze: Mam kom je bij me liggen? Nee mopje dan kan ik geen tv kijken, kom jij maar bij mij liggen. Ja daar heb ik geen tijd voor hoor. :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:03:13 #108
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_141015566
Mijn meisje is vandaag 3 jaar geworden, ze was gisteren (bij de peuterzaal) en vandaag erg jarig, zo leuk is het dat hele bewuste meemaken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:11:54 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141015918
Wat een schatje is het toch O+
Gefeliciteerd Juud :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141019563
Juud gefeliciteerd met je grote dochter *O*. Wat een schatje is ze zeg.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 13 juni 2014 @ 06:34:46 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_141019628
Gefeliciteerd Juud!
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:18:39 #112
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141021161
Gefeliciteerd Juud!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_141021631
Phaidra nog gefeliciteerd en juud gefeliciteerd.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 10:59:26 #114
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_141023691
Gefeliciteerd Juud!

vandaag zijn we op de psz wezen kijken, heb dr gelijk ingeschreven...Maar nu twijfel ik toch wel ofdat ik het zo'n goede psz vind :/ zo stom weer....(dr zijn geen andere psz in het dorp, wel in de dorpe daarbuiten, maar die hebben dezelfde organisatie....)

Of ik doe dr hier op de kindergarten...(als er plek is na de zomervakantie)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:21:14 #115
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_141024372
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef PureEvil het volgende:
Gefeliciteerd Juud!

vandaag zijn we op de psz wezen kijken, heb dr gelijk ingeschreven...Maar nu twijfel ik toch wel ofdat ik het zo'n goede psz vind :/ zo stom weer....(dr zijn geen andere psz in het dorp, wel in de dorpe daarbuiten, maar die hebben dezelfde organisatie....)

Of ik doe dr hier op de kindergarten...(als er plek is na de zomervakantie)
Waarom denk je dat ie niet goed is?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:33:35 #116
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_141024781
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:21 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ie niet goed is?
Ja t zag er gewoon niet gezellig uit, en klein. Wel schoon. Misschien ligt t wel gewoon aan mij....Da's 't lastige als je vergelijkingsmateriaal hebt ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:49:27 #117
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_141025296
Gefeliciteerd jarigen!

PE, in het kader van integratie in Duitsland zou ik kindergarten zeggen maar je zoons zitten ook in NL op school volgens mij? En neem aan dat Christel daar ook heen gaat dus dan zou ik toch voor psz in NL kiezen.
Dat het dezelfde organisatie is wil niet zeggen dat het een dorp verder toch een hele andere sfeer heeft. Leidsters en een ruimte doen veel en wie weet is dat daar heel anders.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_141029252
Het ging hier een poos geleden over angst. Nu herken ik bepaalde dingen wel bij Ean. Die is bang in het donker. En nog regelmatig horen wij dat ze in de draaimolen in het donker wil (de droomvlucht en carnavalfestival in de efteling). En ze heeft nu de fase wil ik zelf doen. Ja leuk om 02:00 's nachts gaan plassen en alles zelf willen doen. Inclusief nieuwe onderbroek. Tot 03:30 zijn wij bezig geweest met ik:
-wil nog wat drinken.
-ik wil in papa mama bed
-ik ben wakker
-ik wil opstaan
-het is te donker
-deur moet open/dicht/open/dicht
Wij waren beide donderdag een beetje heel erg gaar. En ean was dat donderdagmorgen ook en ook vandaag is ze nog chagrijnig.
Maar *O* voor de bijna zindelijkheid *O*
pi_141042588
Juud, jij ook nog gefeliciteerd met je mooie meisje!! 3 jaar alweer! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 juni 2014 @ 10:42:35 #120
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_141144273
Wat is het stil hier......

Fototje dan maar?

oh weten jullie nog, mijn probleem met cristel in dr autostoeltje?
Dat probleem bestaat nog steeds...maar NIET als mn man bij haar achterin gaat zitten...(gister uitgeprobeerd :/ ) Vandaag was ze natuurlijk weer aan 't klieren

T is een fase...Toch? Pleaseeeee :{

Oh FR, daar zit je ook niet op te wachten midden in de nacht.....

Hier ging het vannacht 'mamaaaaaaaaa waar ben jeeeeeeeeee" vond het grappig en zielig tegelijk :P Ben maar ff naar dr toe gegaan en toen sliep ze gelijk weer....tot een uur of 4, toen vroeg ze t weer, ben er toen maar bij gaan liggen O+ (nu wel brak, ondanks 3 bakken koffie :O )
  maandag 16 juni 2014 @ 15:25:42 #121
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_141153654
Hallo hallo, ik laat weer iets van mij horen ;)

Het gaat heel erg goed met Larissa, en sinds een paar dagen.. is ze zindelijk :D *O*

Nu zit ik zelf met een probleem:
Larissa heeft in maart een paar dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege een virusinfectie in haar longen. Ze heeft ook regelmatig last van bronchitis (daarvoor ook al), en na een onderzoek van de KNO arts is er door hem geadviseerd om haar neusamandelen te laten knippen. We hebben ook een afspraak staan voor eind juni...maar nu krijg ik toch de griebels ;(

Larissa is namelijk emotioneel pas sinds een paar weken weer de oude, ze had sinds de ziekenhuisopname weer regelmatig (heftige) driftbuien.

En nu is ze weer vrolijk en lief... en dan gaan we dadelijk weer naar het ziekenhuis... en dan vraag ik mij af of we dit niet beter kunnen uitstellen totdat ze 6 is ofzo?
Het aparte is dat mijn partner eerst tegen een operatie was, en nu ik hem heb overtuigd van de voordelen (als het goed is is Larissa dan minder vaak verkouden, en heeft ze dus minder kans op bronchitis), zit ik nu zelf te twijfelen.

Aan de andere kant zijn ze zo klaar met de neusamandelen. Maar ja, wegen de voordelen op tegen de (alleen emotionele) nadelen? Wat is jullie mening hierover?

Ik heb het ziekenhuis al gebeld om met de kinderarts te overleggen (die kent Larissa ook goed), maar die spreek ik pas vrijdag.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_141153702
Is iemand hier wel eens in Toverland geweest in Sevenum?
  maandag 16 juni 2014 @ 17:27:23 #123
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141158122
Wat een lastige beslissing TT. Ik heb wel altijd begrepen dat hoe jonger hoe minder last maar ik weet niet wat daar van juist is.

Nog gefeliciteerd voor de jarigen!

Leuke foto van Christel. Als er genoeg afleiding is blijft ze dus wel van de sluiting af?

Tally, ik ben daar wel eens geweest maar met een wat ouder kind (kleuter).
  maandag 16 juni 2014 @ 18:20:43 #124
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_141160531
Blegh, had vanmiddag in de wachtruimte heel verhaal getypt, kreeg ik een error :(

Eeniewee...herkansing :P

Wat een lieve foto PE!

TT; als ze daardoor geen bronchitis meer krijgt (wat ik mij persoonlijk eigenlijk afvraag wat neusamandelen daarmee te maken heeft, maar dat zal de arts echt wel weten), dan zijn het die driftbuien misschien wel waard? Na het vorige ziekenhuis avontuur is het uiteindelijk weer over gegaan toch? Maar doe vooral wat je gevoel je zegt! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2014 @ 18:34:30 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141161262
mijn ervaring met neusamandelen laten knippen op jongen leeftijd (Jan) is dat hij inderdaad veel minder verkouden was, minder last had oorontstekingen en beter hoorde waardoor ook zijn spraak vooruit ging. Het is een ingreep van misschien vijf tot tien minuten. Ik heb op twee juli een afspraak staan voor Geert, om hem ook na te laten kijken. (constant snotterig, achterblijvende articulatie (wat kan duiden op slechter gehoor)). Ik zou dus zeggen: doen; maar vooraf véél uitleggen waarom ze naar het ziekenhuis moet, dat ze daardoor minder vaak ziek gaat worden en dus vaker buiten kan spelen (benoem vooral positieve dingen, dat maakt dat ze er positief tegenover komt te staan!)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')