quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef Kyara het volgende:
Ik vind de peuterkletspraatjes zo leuk. M is helemaal gek van alles wat wielen heeft en hij ziet ook een heleboel bijzondere voertuigen:
een jarige autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een gordijntjesautoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was bang dat ie bij gordijntjesauto een lijkwagen bedoelde...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef Kyara het volgende:
Bij gebrek aan reactie post ik deze ook nog maar een keer
[..]
Aandachtsmevrouwquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef Kyara het volgende:
Bij gebrek aan reactie post ik deze ook nog maar een keer
[..]
vraag anders eens een doorverwijzing voor de oogarts,die testen net even anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
pfoe hier vandaag opnieuw naar het cb bureau geweest voor de ogentest.
Ze ging heel lief spelen in de wachtkamer toen er geen andere kinderen bij waren. Als er andere kinderen bij zijn weigert ze te gaan spelen. En ook dit keer weigerde ze de ogen test. Na een hele tijd wilde ze wel een plaatje aanwijzen op het kleine blaadjes als ik op de grote plaats iets aanwees. Maar als de vpk iets vroeg deed ze haar ogen dicht en haar hoofd schuin.
Ze gaan haar nu overleggen over hoe we de ogentest kunnen doen. Er zitten wel wat oogafwijkingen in de familie dus belangrijk is het wel.
De tijd was ook wel heel ongelukkig om 11:45 dus ik had ook een huilende sac
En toen wij de deur uitliepen had ze weer praatjes voor 10. Ik vind dit gedrag ergens wel zorgelijk. Ze moet nog heel wat bijtrekken voor ze naar school gaat volgend jaar.
ja vanmiddag, het is een heftige uitslag (aldus de ha) Het is geen schimmel,maar omdat het slecht geneest en de combinatie warmte (broeiende luier)en dunnere ontlasting geen fijne geweest is. Hebben we toch een cortisonen zalfje gekregen,10dagen 2xper dag smeren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:48 schreef Kyara het volgende:
Dat is wel even schrikken Tinu
Bar, hoe is het met Roy? Ben je al bij de ha geweest voor zijn luieruitslag?
en dat smeer je bij elke verschoon beurt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef Kyara het volgende:
Ik hoop echt dat het snel helpt!
Ik merk hier -ter voorkoming- wel echt verschil met de zinkolie van de apotheek ipv de standaardd zinkzalf (de sudocrem en consorten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |