Maar ook daar wilde die de grens niet over. Wij doen hier niet aan onweer.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die tweede in midden-België eerst naar Breda koersen en daarna van richting veranderen
Goed puntquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar ook daar wilde die de grens niet over. Wij doen hier niet aan onweer.
De devs van DCMquote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef DaMart het volgende:
Dat is best prettig wakker worden, als je inlogt en ziet dat CINNI boven de 13 staat, terwijl je die gisteren voor 10 gekocht hebt.
Op Bittrex maar even wat coins van de hand doen met verlies trouwens. Ik denk niet dat DCM nog wat gaat worden bijvoorbeeld, als ik de berichten op Twitter zo lees...
Ik las net zoiets ja... jammer alleen dat die coin nog 1/6 waard is van wat ik ervoor heb betaaldquote:
Ik zag Cinni gaan gisteravond en las snel de laatste pagina op bitcointalk door. Blijkt dat de anonimiteit niet komt met de nieuwe wallet dit weekend maar alleen encrypted IIRC.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef DaMart het volgende:
Dat is best prettig wakker worden, als je inlogt en ziet dat CINNI boven de 13 staat, terwijl je die gisteren voor 10 gekocht hebt.
Op Bittrex maar even wat coins van de hand doen met verlies trouwens. Ik denk niet dat DCM nog wat gaat worden bijvoorbeeld, als ik de berichten op Twitter zo lees...
IPO's blijven gewoon gevaarlijker omdat je de devs dan al meteen een zak geld geeft en ze dan geen moeite meer hoeven te doen om van de coin een succes te maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las net zoiets ja... jammer alleen dat die coin nog 1/6 waard is van wat ik ervoor heb betaald.
Maar zo zijn er wel meer op Bittrex. Dus vandaag even grote schoonmaak en verlies pakken, zodat ik weer wat kan gaan investeren en dan wat wijzer hopelijk.
Op Bittrex is het voor mij ook een drama hoor, heb nu toevallig mazzel met CINNI, waarvan ik twijfel of ik die nu op 13 zal verkopen, of dat ik gok op een verdere stijging.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zag Cinni gaan gisteravond en las snel de laatste pagina op bitcointalk door. Blijkt dat de anonimiteit niet komt met de nieuwe wallet dit weekend maar alleen encrypted IIRC.Maar zoals altijd buy on rumour, sell on the news. Dat bleek maar weer. Behalve dan voor Blackcoin, introduceren ze zoiets als Black halo > koers omlaag naar 25. Handelsvolume is wel toegenomen.
Gisteren twijfelde ik nog of ik niet VRC op 15300 had moeten kopen want een grotere dump is around teh corner was mijn idee. Staat ie nu op 18800 potver > the only way is up ey?En natuurlijk tikt BC de 28 aan wanneer ik een sell op 28.1 heb staan, jumpt Cinni van 10 naar 15. Dit is echt niet mijn handelsweekend.
Gewoon 5 minuten na het laatste blokquote:Op zondag 8 juni 2014 11:30 schreef apacalipto het volgende:
wat een kloten bitonic zegze geven je 7 minuten voor 1 confirmatie. dan moet die binnen zijn anders blokkeren ze de transactie weer
Ze snapen toch wel dat bitcoins gewoon langzaam zijn...
Nee zit er niet meer inquote:Op zondag 8 juni 2014 08:05 schreef edraket31 het volgende:
@rois: zit je nog in cloak?
Dit is de daling waarover ik t laatst had......multipools dumpen hun geminede cloaks.
Maandag zou mining gereed zijn en zou cloak wel eens net zo'n move kunnen maken als vrc.
Ik ga vanavond/vannacht kijken of ik kan instappen.
Ben ik dus niet de enigequote:Op zondag 8 juni 2014 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las net zoiets ja... jammer alleen dat die coin nog 1/6 waard is van wat ik ervoor heb betaald.
Maar zo zijn er wel meer op Bittrex. Dus vandaag even grote schoonmaak en verlies pakken, zodat ik weer wat kan gaan investeren en dan wat wijzer hopelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |