https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Ik heb beide coins, dus mij maakt het eigenlijk niet veel meer uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
Verschil in het aantal stemmen tussen ENC en MYC is nu precies 1200. Gogo MYC
Jouw UI is verklaard... even de mijne een kleine aanpassing gevenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef µ het volgende:
Ik was Orange is the new Black aan het kijken,.
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef µ het volgende:
Ik was Orange is the new Black aan het kijken,.
EMC2 is vandaag van Bittrex verdwenen, dus het kan ook zijn dat mensen hun munten nu op Mintpal willen verkopen.quote:
Dat was een georganiseerde pumpquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
EMC2 is vandaag van Bittrex verdwenen, dus het kan ook zijn dat mensen hun munten nu op Mintpal willen verkopen.
Wie weet gaan ze straks nog even verder dan... heb in ieder geval een buy order gezetquote:
Ik heb echt veel winst gemaakt met die munt tussen de 600 en 800, de laatste piek richting 700 heeft me ooit geredquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie weet gaan ze straks nog even verder dan... heb in ieder geval een buy order gezet.
Is sowieso wel een munt waar wel wat mee te verdienen is. Blijft beetje rond de 70 hangen meestal met bijna dagelijk wel een dump en een piek.
Klopt. Toen ik naar Amerika ging, begin mei, stond hij rond de 400... drie weken later rond de 100quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt veel winst gemaakt met die munt tussen de 600 en 800, de laatste piek richting 700 heeft me ooit gered
Samenvatting: Hij is enorm in waarde gekelderd.
Nou blij?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix dan ook je ondertitel.. de oranje zeekat
MYC heeft ENC bijna ingehaald bij de stemming... alleen jammer dat mijn sell order van 33 vannacht is aangetikt, en er nu al buy orders van bijna 40 staan. Hopelijk daalt hij nog even tot rond de 30 voor maandagquote:
+1 Ben MYC ook kwijt terwijl ik vanochtend MYC even op een zag staan. Maar inmiddels heeft ENC alweer afstand genomen. Toch maar wedden op twee paarden just in case?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
MYC heeft ENC bijna ingehaald bij de stemming... alleen jammer dat mijn sell order van 33 vannacht is aangetikt, en er nu al buy orders van bijna 40 staan. Hopelijk daalt hij nog even tot rond de 30 voor maandag.
Ik heb een buy order gezet op 32 nu. Hopelijk zakt hij nog even terug die kant op vandaag. Dat is nog onder mijn sell order ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1 Ben MYC ook kwijt terwijl ik vanochtend MYC even op een zag staan. Maar inmiddels heeft ENC alweer afstand genomen. Toch maar wedden op twee paarden just in case?
Dan heb je net mazzel gehad met de spike naar 31quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een buy order gezet op 32 nu. Hopelijk zakt hij nog even terug die kant op vandaag. Dat is nog onder mijn sell order ook.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan heb je net mazzel gehad met de spike naar 31
Ik was aan het kutten met die trage Bittrex die niet eens met de knop last price netjes 31 over kan nemen maar 3.1 tot x in het kwadraat
Verkoop nu op 39 en koop opnieuw in op 32 had ik gedaan. Ik had gekocht op 27, verkocht op 31. Wil pas weer op 27 instappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Nu zet ik even geen sell orders tot maandag. Maar goed, gekocht op 28, verkocht op 33, gekocht op 32 vind ik op zich nog wel netjes
.
Ik kan altijd nog een sell order zetten, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verkoop nu op 39 en koop opnieuw in op 32 had ik gedaan. Ik had gekocht op 27, verkocht op 31. Wil pas weer op 27 instappen.
1 en 3 vind ik mooierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even jullie mening; de eerste en derde of de tweede en vierde?
Twee en vier gecombineerd met 1 en 3... dus de kleuren wat minder fel en ook rood als de koers gezakt isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even jullie mening; de eerste en derde of de tweede en vierde?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee en vier gecombineerd met 1 en 3... dus de kleuren wat minder fel en ook rood als de koers gezakt is.
4 danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 lijkt me een beetje te donker zo
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 dan.
En die groene die je had is goed voor de stijgende koersen.
Die heb ik op 17 en 59 gekochtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
Holy shit, VRC.
Drie kwartier geleden gekocht voor 138 naar aanleiding van een tweet... staat nu al rond de 160.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Of morgen want nattekat zit nog niet in VRC
Tenzij BC een flinke pump krijgt gaat dat ook niet gebeuren voorlopigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Of morgen want nattekat zit nog niet in VRC
BC is een slapende reus... ineens vliegt die naar de 35 van de weekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij BC een flinke pump krijgt gaat dat ook niet gebeuren voorlopig
Heerlijk hoor.....vanuit mijn strandstoel de koers checken. Gisterochtend flink gekocht onder de 80 koersdoel 98 was in no time gehaald ipv in de komende dagen. Opnieuw gekocht in dip rond 90 en nu lekker door laten gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
Holy shit, VRC.
Drie kwartier geleden gekocht voor 138 naar aanleiding van een tweet... staat nu al rond de 160.
Soms moet je gewoon een beetje risico nemen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor.....vanuit mijn strandstoel de koers checken. Gisterochtend flink gekocht onder de 80 koersdoel 98 was in no time gehaald ipv in de komende dagen. Opnieuw gekocht in dip rond 90 en nu lekker door laten gaan.
Twitter loopt over van de positieve berichten, flinke twijfel of ik sellorder zet om toch te cashen
Beter... ik heb nog steeds een alarm op 29400 staan die nog niet is afgegaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
BC is een slapende reus... ineens vliegt die naar de 35 van de week.
Jij hebt een strand gevonden waar de zon schijnt?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor.....vanuit mijn strandstoel de koers checken. Gisterochtend flink gekocht onder de 80 koersdoel 98 was in no time gehaald ipv in de komende dagen. Opnieuw gekocht in dip rond 90 en nu lekker door laten gaan.
Twitter loopt over van de positieve berichten, flinke twijfel of ik sellorder zet om toch te cashen
Wat ik al eens schreef: soms verlies pakken als je elders betere kansen ziet. Deze stijging van vrc was gisteren al overduidelijk en had je je bc verlies al weg gewerktquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij BC een flinke pump krijgt gaat dat ook niet gebeuren voorlopig
In een coin waar je onmogelijk met meer dan 0,2 in kan gaan zonder een order in 100 stukjes opgedeeld te zien worden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat ik al eens schreef: soms verlies pakken als je elders betere kansen ziet. Deze stijging van vrc was gisteren al overduidelijk en had je je bc verlies al weg gewerkt
Jij roept gewoon wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een coin waar je onmogelijk met meer dan 0,2 in kan gaan zonder een order in 100 stukjes opgedeeld te zien worden?
Ik wil best mijn verlies pakken, maar niet zo laag als ie nu staat.
Dat is mijn ervaring met die kleine kutcoins, ook precies de reden dat ik het zat was.quote:
VRC is geen kleine kutcoin hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring met die kleine kutcoins, ook precies de reden dat ik het zat was.
Ik zie net het volume jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
VRC is geen kleine kutcoin hoor.
En wat maakt het uit dat je order in twee of drie keer ingevuld wordt?
Maar VRC heeft nu meer volume op Mintpal dan DRK en BC bij elkaar..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring met die kleine kutcoins, ook precies de reden dat ik het zat was.
Gast....ken je plekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een coin waar je onmogelijk met meer dan 0,2 in kan gaan zonder een order in 100 stukjes opgedeeld te zien worden?
Ik wil best mijn verlies pakken, maar niet zo laag als ie nu staat.
Daarmee bedoelde ik meer dat de kans dat je er helemaal in komt minimaal is, omdat er vanzelf iemand boven komt. Maar ja, nu heb ik het volume gezien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gast....ken je plek
Jij bent zelf zo iemand die mijn orders opdeelt in kleine porties met dat vermogen dat je investeert.
En zoals al opgemerkt: doe je huiswerk voordat je onzin gaat uitkramen. Check t volume van vrc
Misschien moet je wat minder klagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik meer dat de kans dat je er helemaal in komt minimaal is, omdat er vanzelf iemand boven komt. Maar ja, nu heb ik het volume gezien.
Je gaat naar buiten?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind het allemaal geen weer om achter de laptop te zitten heel de dag
Ik heb wat ik heb, en orders staan erin. Zie wel of er wat wordt afgetikt of niet
Ik kan het zien vanaf mijn bureau. Ziet er groot en eng uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat is dit "buiten" waar jullie over praten?
Daar heb ik over een paar maanden wat beters voorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kan het zien vanaf mijn bureau. Ziet er groot en eng uit.
Vanmiddag ook al even in stad gelopen en in het park gezeten bij het water. Vanavond misschien terrasje of rondje door het bos met de onze papegaai ofzoquote:
Leuk speelgoedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar heb ik over een paar maanden wat beters voor [ afbeelding ]
Morgen ga ik ook weer actief doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al even in stad gelopen en in het park gezeten bij het water. Vanavond misschien terrasje of rondje door het bos met de onze papegaai ofzo
Tikkie, jij bent hem!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:12 schreef roislecxe het volgende:
Zie wel of er wat wordt afgetikt of niet
Wanneer had jij ze gekocht?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:50 schreef DaMart het volgende:
Hm, misschien had ik VRC beter even kunnen verkopen daarstraks, in plaats van op balkon te gaan zitten lezen.
Hoe de wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh niet al toen je vroeg of je ze moest kopen?Meer op nattekat dan op Sands vertrouwen
Ik had gisteren ook al gekocht op 95... en weer verkocht met een kleine winst. Vanmiddag even online gekeken en toen werd op Twitter de stijging voorspeld, dus snel wat gekocht... nog gezien dat hij op 180 stond, maar ik had te weinig zin om toen te gaan tradenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh niet al toen je dat vroeg of je ze moest kopen?Meer op nattekat dan op Sands vertrouwen
Jij zei dat het hetzelfde zou gaan als met ITCquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe de wat?
Ik geef geen advies over coins waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden
Ik wist voor vanmiddag niet eens dat heel die coin bestondquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij zei dat het hetzelfde zou gaan als met ITC
Toen ik had ik al gekocht hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij zei dat het hetzelfde zou gaan als met ITC
Heb ik wat gemist?twitter:BitcoinAgile twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 13:40:40EBAY, PAYPAL, APPLE & DISH APPROVE OF BITCOIN. IS GOOGLE NEXT? http://t.co/2d71kjj4OV http://t.co/tTrVjKgwFs #bitcoin http://t.co/Kk0hya4kip reageer retweet
Ehm jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik wat gemist?twitter:BitcoinAgile twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 13:40:40EBAY, PAYPAL, APPLE & DISH APPROVE OF BITCOIN. IS GOOGLE NEXT? http://t.co/2d71kjj4OV http://t.co/tTrVjKgwFs #bitcoin http://t.co/Kk0hya4kip reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |