SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
jeetje zegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Net zo'n boyke bij de benzinepomp die elke klant met "hey man" aansprak
Zou hem niet doen. Dusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:27 schreef Catch22- het volgende:
Zou je hem doen? Of denk je dat hij niet van chubby houdt?
Kom morgen 1-op-1 Shadrak.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:06 schreef nietzman het volgende:
Hier ben ik. Baasje der bazen. Jullie mogen evt met me op de foto. Moet kunnen.
Paddepoel is de Groningse versie van Crooswijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik zag net zo'n ebola lekker wijfie lopen, ze liep hard in deze warme zon ze had alleen een BH aan en een strakke trainingsbroek heb de hele tijd sloom achter der aan gefietst totdat ze 4 keer opdringerig-boos achterom naar me keek..
Had gelezen bij seksualiteit op fok dat vrouwen in strakke broekjes de droom hebben om gespankt te worden op een onverwachte plek door een onbekend persoon maar heb het niet gedurfd
Ik ken een goossie hier in het buurthuis in crooswijk die wel eens in de kont heeft geknepen in de metro op een druk tijdstip en die mos voor de rechter verschijnen je weet nooit welke wijfies het lekker vinden en welke ervan schrikken en boos )kunnen' worden
OMG. ZO ONKLANTVRIENDELIJK.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Net zo'n boyke bij de benzinepomp die elke klant met "hey man" aansprak
ik heb een krat franziskaner weizen gekocht. U jelly?quote:
gelukkig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef nietzman het volgende:
Neuh, ik heb nog schneider nelson sauvin en mein sommer weisse in de koelkast liggen.
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hey ze hadden toch juist van die extra lange bussen in Groningen?
http://tinyurl.com/k46ewhl
Klopt het dat de Albert Heijn bij jou in de straat/buurt open is vandaag?quote:
Appie in de Weijert Noord en in Helpman zijn wel open of je moet naar die in Corpus den Hoorn willenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt het dat de Albert Heijn bij jou in de straat/buurt open is vandaag?
De C1000 op het Overwinningsplein is dicht en ik wil boodschappen doen.
Mooi, dan ga ik naar de Weijertquote:Op maandag 9 juni 2014 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Appie in de Weijert Noord en in Helpman zijn wel open of je moet naar die in Corpus den Hoorn willen
en? Hoe druk was het?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik mijn paspoort nog moet mee nemen.
Viel nog aardig mee. Cassiéres waren niet al te snugger dus moest wel even wachten. Maar ik heb avondeten en een paar pilsjes kunnen scoren dus ik klaag niet.quote:
even gevraagd aan de baas. Maar is nie nodigquote:Op maandag 9 juni 2014 15:50 schreef Albert86 het volgende:
De AH hier in Hoogkerk is ook open meen ik.
Iemand trouwens een elektrische grill kopen?
Jawel hoor. Je hebt er echt 1 nodig! Heel snel zelfs.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
even gevraagd aan de baas. Maar is nie nodig
Ze hebben een weber nodig. Krijgen ze wat testosteron van!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je hebt er echt 1 nodig! Heel snel zelfs.
Lekker vleesch etenquote:
Radler. Net toen ik dacht dat dingen niet nichteriger konden worden kwamen ze met die shit hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:02 schreef Renesite het volgende:
Radler daarentegen, in plaats van ranja. Joah.
Ohja jij was hier al eerder eens een beetje verdrietig toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:12 schreef YesYou het volgende:
[..]
Gooi even je facebook, als ik je ooit in groningen zie lopen.
pohhhhhhSakkaltje
[..]
En als deze man jou ziet, ben je ook nog lang niet jarig.
Ik dacht altijd dat zij een kloon van jou was?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:03 schreef Renesite het volgende:
<3
Jij doet tenminste niet zo stoer Fierce. Jij bent wie je bent. Normaal. Dat is wat telt Fierce. Puurheid.
Nope, zijn verwijderdquote:Op woensdag 11 juni 2014 06:28 schreef Renesite het volgende:
Zien jullie de berixhtjes nog wel van YY? Ik nieeet
Ja.. Beetje incomplete werk van de moderatorquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:28 schreef Albert86 het volgende:
Geeft wel hele rare conversaties als je het nu terugleest in dit topic
Ik zei alleen dat ik hem op homofiele manier zou plezieren mocht ik hem treffenquote:
Doodsbedreiging is een ban, dat weet je?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik hem op homofiele manier zou plezieren mocht ik hem treffen! Werd ik opeens autist genoemd
!!!!
Autisten gaan dood?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Doodsbedreiging is een ban, dat weet je?
Autisten niet...quote:
Spoiler alert.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Uiteindelijk...maar dat geldt ook voor niet-autisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |