Is denk ik gewoon 'opgegeven adres' -> print op etiket -> plak op zending -> deur uit.
Gaat denk ik niemand bij alle zendingen gaat kijken of je alles wel juist en volledig hebt ingevuld...
Vind het een beetje lullig ergens om daar de verkoper op af te rekenen.
Zou ik eerder van PayPal willen weten hoe zij het willen aantonen dat dit niet hún schuld is? Ze zullen toch zeker wel modificaties van profielen bijhouden? Dan kunnen ze je toch ook precies vertellen welk IP-adres dat wanneer precies heeft aangepast. Tenzij ze zelf iets gaan lopen fabriceren lijkt me dat ze helemaal niks aan kunnen tonen en het dan een of andere databasefout betreft. Dus dan vind ik het wel zo gerechtigd dat PayPal de verkoper én koper maar tegemoetkomen moet.
Maar ze zullen wel zo ingedekt zijn inderdaad dat je op je eigen verantwoording maar controleren moet rond het moment van bestellen of alle informatie juist is en niet als je na zoveel tijd eens erg in hebt wat er mis is gegaan.
Had laatst trouwens zoiets hekeligs. Was middernacht en ik dacht ff wat te bestellen (UK webstore). Dus ik bestel, betaal en kijk nog ff bij 'my orders' of alles klopt (want checken doe ik dat als de bestelling staat altijd wel ff gelijk), staat er opeens een ander adres. Bestel daar weleens vaker, maar het laatste wat ik had besteld was voor m'n broer bedoeld. Schijnbaar is het systeem daar niet dat 'ie je defaultadres pakt, maar die van je laatste order. Dus er staat een knoppie 'cancel' bij, dus ik denk: ok, ook goed, ram dat ding in. Stuur er ook nog een berichtje achterna, just in case en neem aan dat het daarmee afgedaan zal zijn. Bestel daarna nog een keer en pak m'n eigen adres weer. Mind you, dit alles binnen een paar minuten, hè. Krijg ik niet veel later een mailtje... 'Unfortunately it has not been possible to cancel your item(s) as it is being prepared for dispatch.'.

WTF. Ik heb binnen minuten gecanceld en het is fucking middernacht. Alsof je na een paar minuten een entry in het systeem er niet gewoon uit kunt deleten? Alsof ze er 24 uur per dag lui hebben werken (niet bij de klantenservice, maar wel in het magazijn en de jongens van logistiek).

Maar een berichtje tegenaangegooit wat dit voor een onzin was. Volgende middag... ja, zo werken wij nu eenmaal, maar hier zijn instructies om het terug te sturen.

WAAROM DE FUCK plaats je nog een cancel button als je er vervolgens als klant niks mee kunt. Stelletje koekwouzen, echt.
Maar goed. Be aware of your addresses people!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz