wat kan jou dat schelen? Zeiksnor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Over iemand anders beginnen en dan zo'n TT nemen
nee.quote:
hehe ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM ik zie meteen die yt-hit weer voor me.
Ik heb anders een goeie band met faxert.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee.
Ik meen dat Weiss moet ophouden met fax te klieren. Net zoals dat mensen hier doodmoe worden van dat negatieve eeuwige gezeik van jou.
Klinkt spannend hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb anders een goeie band met faxert.
Alleen kom ik er nu achter dat hij heeft gelogen over bepaalde zaken. Van mij mag heel fok dat wel weten.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb hier het idee dat de mestruatiecyclus van mensen synchroon gaat lopen.
Verklaart ook dat MK wel normaal doet, die kan niet ongesteld worden op het moment
Nee, en dan zo'n TT nemen, dan ontstaat er uiteraard een normaal gesprek overquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee.
Ik meen dat Weiss moet ophouden met fax te klieren. Net zoals dat mensen hier doodmoe worden van dat negatieve eeuwige gezeik van jou.
2? Jeetje. Dan weet jij meer dan ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over kaneel heb ik maar 2 verhalen gehoord. Dat is niet eens 1/3 van wat faxie via fok heeft gehosseld tot nu toe
Ik ben eigenlijk zelden negatief.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben niet meer 24/7 negatief, dat is iets
Het zijn maar roddels he. Weet niet of het waar is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2? Jeetje. Dan weet jij meer dan ik.
wat kan jou het schelen of hij eerlijk is met wie hij neukt, date of wat dan ook. Als of mensen per se hun verantwoording moeten afleggen op fokquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb anders een goeie band met faxert.
Alleen kom ik er nu achter dat hij heeft gelogen over bepaalde zaken. Van mij mag heel fok dat wel weten.
gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb hier het idee dat de mestruatiecyclus van mensen synchroon gaat lopen.
Verklaart ook dat MK wel normaal doet, die kan niet ongesteld worden op het moment
Zo ontstaan die verhalen dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2? Jeetje. Dan weet jij meer dan ik.
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zelden negatief.
Verspilde energie.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg![]()
9 maanden geen bloed aan mn onderkantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |