Dan sturen ze je zeker vaak naar de kapper?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:23 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik was vroeger een grote zwarte rapperGvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
betraptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:25 schreef Dimens het volgende:
Waarom zou je? Krijg je zelf geen orgasme van. Of zijn jullie van die jochies die al klaarkomen van het zien van een kut?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met deze temperaturen is het net alsof je een overrijpe Franse grottenkaas aan het vreten bent.
Niks heerlijkers dan een klamme dot over je gezicht heen laten glijdenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met deze temperaturen is het net alsof je een overrijpe Franse grottenkaas aan het vreten bent.
Nou nou Frank.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit. Lekker gewoon voor eigen plezierquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:25 schreef Dimens het volgende:
Waarom zou je? Krijg je zelf geen orgasme van. Of zijn jullie van die jochies die al klaarkomen van het zien van een kut?
Allemaal 14 jarige maagdjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:34 schreef SJK het volgende:
Ik wil echt foto's van users bij deze comments zien.
Alsof je een bulldog een bakje yoghurt geeftquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou jij bent iemand die ik hopelijk nooit als premier van dit land wil mee makenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Typfaut het volgende:
Alle mannen die niet beffen, zouden allemaal niet meer gepijpt mogen worden.![]()
Vrouwen met een mening.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Typfaut het volgende:
Alle mannen die niet beffen, zouden allemaal niet meer gepijpt mogen worden.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:23 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik was vroeger een grote zwarte rapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pluk de haahr
Idd. Niets mis met een goeie shoarmaslagerij!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:40 schreef Dibble het volgende:
Niet beffen
Niet lekker met je smoelwerk tussen schaamlippen liggen wroeten
Geen kut nectar lusten
Orale seks als basisrecht voor man én vrouw... Klinkt toch niet zo slecht als je het zo verpakt?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:39 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Nou jij bent iemand die ik hopelijk nooit als premier van dit land wil mee maken
quote:
Beetje jammer voor die vrouwen die graag aan mijn penis lurken. Je ontneemt ze gewoon het recht mij te pijpen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Typfaut het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer voor die vrouwen die graag aan mijn penis lurken. Je ontneemt ze gewoon het recht mij te pijpen.
quote:In een relatie met zijn linker ✔
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:13 schreef BaajGuardian het volgende:
bef alleen kinderen en jonge dieren, beetje zo'n bloed gat lopen likken bij een 20+er nope
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:13 schreef BaajGuardian het volgende:
bef alleen kinderen en jonge dieren, beetje zo'n bloed gat lopen likken bij een 20+er nope
Voor wat hoort wat inderdaad!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Typfaut het volgende:
Technieken zijn relatief al waar ze niet werken bij iedereen. Wel kan ik u allen voorzien van wat nobele tips:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:19 schreef zovty het volgende:
Wenfer, man van stijl, man van smaak, man van de wereld.
Wat zijn jouw technieken?
Daar ben ik toch wel eens benieuwd naar.
Ook al ruikt de flamoes wat naar pis ofzo, boeit me niksquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:38 schreef waaizokjurius het volgende:
Blijkbaar heeft TS nog nooit een "smelly poessiee" gelikt!
Kom dan maar weer terug!
hahaha pis?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ook al ruikt de flamoes wat naar pis ofzo, boeit me niks
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ook al ruikt de flamoes wat naar pis ofzo, boeit me niks
Volgens mij ben jij echt zo'n mager nerdje van 14quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
Voor wat hoort watik geef die bitch stoten als ze zoiets zegt
Haas is een koningquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n mager nerdje van 14
Baffen. Wil je e-coli smeerpijp?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:22 schreef bosa_kaba het volgende:
Beffen is leuk, maar als je een keer je volledige tong in zo'n geil, kaal, strak vrouwelijk kontgat hebt gestoken wil je niks anders meer![]()
Heb trouwens al zovaak mensen horen zeggen dat ze 'niet beffen want het is goor' en dat 'voor wat hoort wat gedoe', maar later (als ze eindelijk in het echt een keer goeie seks hebben gehad) hoor je die mensen zeggen dat ze het heerlijk vinden en nog lekkerder dan gepijpt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |